Στάμος Ζούλας ΣΤΑΜΟΣ ΖΟΥΛΑΣ

Ο «στοχοποιημένος» υπουργός Παιδείας...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δ​​εν ξέρω αν ο κ. Νίκος Φίλης αφιέρωσε λίγα λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο του, για να διαβάσει, την Πέμπτη στην «Κ», το ρεπορτάζ για την παγκόσμια πρωτιά των Ελλήνων φοιτητών στα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs) του Harvard. Γνωρίζοντας τη συνεχή και άοκνη ενασχόλησή του για τη βελτίωση της Παιδείας, επαναλαμβάνω περιληπτικά το ρεπορτάζ. «Η Ελλάδα, τηρουμένων των πληθυσμιακών αναλογιών, ήλθε πρώτη στον Κόσμο, ως προς τον αριθμό των εγγραφέντων φοιτητών και στο ποσοστό επιτυχούς ολοκλήρωσης των μαθημάτων. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό (13,6%) είναι υπερτριπλάσιο του μέσου όρου όλων των άλλων χωρών». Πρόκειται για πρωτοφανές, κατά το ρεπορτάζ, επίτευγμα αριστείας των φοιτητών μας στο εξωτερικό. Ο ειδικός, δε, για την οργάνωση του προγράμματος κ. Στέφανος Τραχανάς, προσθέτει: «Οι δύο πρωτιές της Ελλάδας αποτελούν ένα ακόμη δείγμα μιας άλλης Ελλάδας, που επιμένει να διεκδικεί τη θέση της στον Κόσμο, με αυτοπεποίθηση και σοβαρή δουλειά».

Αλήθεια, έχει οποιανδήποτε σχέση με αυτήν την «άλλη Ελλάδα», ο αρμόδιος υπουργός; Λυπάμαι, αλλά θα συμπεριληφθώ στους «σκοπευτές», τους οποίους κατονόμασε ο κ. Φίλης, προ ημερών, στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ, ότι τον «στοχοποιούν», «μαζί με τον κ. Πολλάκη». Πιστεύω, λοιπόν, πως ο σημερινός υπουργός Παιδείας είναι ο χειρότερος και πιο επικίνδυνος πολιτικός που πέρασε από το πόστο αυτό μεταπολεμικά. Οχι μόνον δεν πιστεύει στην «άλλη Ελλάδα» της προόδου και της αριστείας, αλλά την εχθρεύεται και προσπαθεί να την εξαλείψει. Θα επικαλεσθώ μόνον μία είδηση, που δημοσιεύθηκε ταυτόχρονα με την παγκόσμια πρωτιά των φοιτητών μας. Η Διεθνής Ομοσπονδία Κλασικών Σπουδών, που περιλαμβάνει τις μεγαλύτερες, παγκοσμίως, εταιρείες κλασικών σπουδών, κατηγόρησε ευθέως τον «στοχοποιημένο» υπουργό, για την υποβάθμιση της διδασκαλίας των κλασικών σπουδών στη χώρα μας. Η ομοσπονδία απαριθμεί όλες τις περικοπές κλασικών σπουδών που έχουν γίνει, ή μελετώνται, για να επισημάνει: «Η κυβέρνηση της Ελλάδος, της γενέτειρας του κλασικού πολιτισμού, με τις ενέργειές της πλήττει τις ικανότητες των νεότερων γενεών, στην προφορική και γραπτή επικοινωνία, στη σαφήνεια της έκφρασης και στην κριτική σκέψη». Αυτή η «κριτική σκέψη» σάς στοχοποιεί, κ. Φίλη, όχι μόνον στο εσωτερικό, από «στρατευμένους δημοσιογράφους», αλλά και διεθνείς επιστήμονες, αδιαμφισβήτητου κύρους.

Προφανώς, ο κ. Φίλης δεν αντιλαμβάνεται πού τον έχει οδηγήσει ο φανατικός δογματισμός του για μια «άλλη Ελλάδα» της μετριότητας, της απαξίωσης και της παρακμής. Διερωτώμαι, όμως, για τη στάση του κ. Τσίπρα, ο οποίος, αν μη τι άλλο, δείχνει να προβληματίζεται για την όποια υστεροφημία του. Ο τρόμος του να μην καταστεί, ιστορικά, ο πρωθυπουργός του grexit, τον υποχρέωσε στη μεγάλη κωλοτούμπα, μετά το ιλαροτραγικό δημοψήφισμα. Δεν τον τρομάζει το ίδιο, αν συνδέσει την πρωθυπουργία του, με τον αφελληνισμό της Παιδείας; Και καλά αυτός. Ο εταίρος του στην κυβέρνηση κ. Καμμένος, που μπήκε στη Βουλή, ως ακραιφνής Ελλην και εθναμύντορας, πώς αντιδρά; Διά της σιωπής, που του υπαγορεύουν η συμμετοχή του σε μια «αριστερή» κυβέρνηση, η διατήρηση του υπουργικού του πόστου και η αμφίβολη εκλογική επιβίωση του κόμματός του. Τέλος, η Ν.Δ. εξαντλεί, κακώς, την όλη της δραστηριότητα στην οικονομική κρίση. Ετσι, μένουμε μόνον εμείς, οι «στρατευμένοι δημοσιογράφοι» και οι διεθνείς επιστήμονες να«στοχοποιούμε» τον «αναμορφωτή» κ. Φίλη...

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ