Στη Χώρα των Δεινοσαύρων από 22 Σεπτεμβρίου στον «Ελληνικό Κόσμο»

Καλώς ήρθατε στη χώρα των δεινοσαύρων! Περπατήστε ανάμεσα σε προϊστορικούς γίγαντες που κινούνται, ανοίγουν διάπλατα το στόμα τους και κινούν απειλητικά τις ουρές τους. Όχι, δεν πρόκειται για κάποια σκηνή από ταινία επιστημονικής φαντασίας, αλλά για τη νέα διαδραστική έκθεση «Στη Χώρα των Δεινοσαύρων» που δεν υπόσχεται τίποτα λιγότερο από αυτό που λέει ο τίτλος της!

Ανακαλύψτε τον γιγαντιαίο Στεγόσαυρο, τον επιβλητικό Τρικεράτοπα, τον φυτοφάγο Αγκυλόσαυρο, τον ιπτάμενο Πτερανόδοντα, την καλή «μαμά σαύρα» Μαιασαύρα και πλήθος άλλων και ταξιδέψτε στα προϊστορικά χρόνια με τα μεγαλύτερα ζώα που έζησαν ποτέ στον πλανήτη.

30 είδη δεινοσαύρων, πιστές αναπαραστάσεις σε φυσικό μέγεθος, προσφέρουν σε μικρούς και μεγάλους ένα γοητευτικό, συναρπαστικό και παράλληλα επιμορφωτικό θέαμα. Η έκθεση είναι κατάλληλη για επισκέπτες όλων των ηλικιών και αποτελεί ιδανική έξοδο για όλη την οικογένεια.

Οι επισκέπτες της διαδραστικής έκθεσης, που φιλοξενείται στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», θα ζήσουν μια μοναδική εμπειρία, καθώς θα βρεθούν αντιμέτωποι με τον φανταστικό κόσμο αυτών των μοναδικών πλασμάτων που κατοικούσαν στον πλανήτη μας πριν από 65 εκατομμύρια χρόνια.

Η νέα έκθεση παρουσιάζει με συναρπαστικό τρόπο πληροφορίες για τον τόπο όπου ανακαλύφθηκε ο κάθε δεινόσαυρος, την περίοδο που έζησε, τα ανατομικά γνωρίσματα και τις ιδιαιτερότητές τους. Παράλληλα, μαθαίνουμε με τι τρέφονταν, καθώς και επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα σχετικά με την εξέλιξή τους. Είστε έτοιμοι να περπατήσετε στα γιγαντιαία χνάρια τους και να ανακαλύψετε τον κόσμο τους;

Η ομάδα των μουσειοπαιδαγωγών του «Ελληνικού Κόσμου» σχεδίασε και πραγματοποιεί στο πλαίσιο της έκθεσης παράλληλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες και επιμορφωτικά παιχνίδια, μέσω των οποίων τα παιδιά θα μάθουν τα πάντα για τα τεράστια αυτά ερπετά, αλλά και για την εξέλιξη της ζωής στον πλανήτη μας.

Στη Χώρα των Δεινοσαύρων από 22 Σεπτεμβρίου στον «Ελληνικό Κόσμο»-1

ΚΥΡΙΑΚΗ                  10:00 – 18:00

Τιμές εισιτηρίων

Γενική είσοδος: 6€

Ομαδικό 4 ατόμων: 20€

Μερικές πληροφορίες σχετικά με τους δεινόσαυρους!

• Οι δεινόσαυροι ήταν σπονδυλωτά ζώα, τα οποία πρωτοεμφανίστηκαν στη γη πριν από περίπου 245 εκατομμύρια χρόνια και εξαφανίστηκαν πριν από 65 εκατομμύρια χρόνια.
  • Η λέξη «δεινόσαυρος» δημιουργήθηκε από τον Βρετανό επιστήμονα Ρίτσαρντ Όουεν και προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις: «δεινός» και «σαύρα», δηλαδή «φοβερή σαύρα».
  • Η πρώτη καταγεγραμμένη ανακάλυψη δεινοσαύρου έγινε το 1676 από τον μουσειολόγο Ρόμπερτ Πλοτ, ο οποίος ανακάλυψε ένα οστό που αρχικά θεώρησε ότι ανήκε σε γιγαντιαίο άνθρωπο, ενώ αργότερα διαπιστώθηκε ότι ήταν οστό Μεγαλόσαυρου.
  • Πολλοί παλαιοντολόγοι πιστεύουν ότι τα σημερινά πτηνά είναι άμεσοι απόγονοι των θηριόποδων δεινοσαύρων. Ο «Αρχαιοπτέρυξ» είναι το αρχαιότερο και πιο πρωτόγονο γένος πτηνών που είναι γνωστό και χρονολογείται από την Ιουρασική περίοδο.
  • Η θεωρία της σύγκρουσης της γης με αστεροειδή (η οποία ενδεχομένως προκάλεσε ατμοσφαιρικές αλλαγές) είναι πολύ διαδεδομένη ανάμεσα στους επιστήμονες, προκειμένου να εξηγήσουν τη μαζική εξαφάνιση των δεινοσαύρων.
  • Υπήρχαν χορτοφάγοι, σαρκοφάγοι και λίγοι παμφάγοι. Κάποιοι δεινόσαυροι ήταν δίποδοι ενώ άλλοι τετράποδοι.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ:

Λεωφορεία: 049 (Πειραιάς-Ομόνοια), στάση ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ