ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Φ. Γεννηματά: Διμέτωπη επίθεση σε κυβέρνηση - Ν.Δ.

Σκληρή επίθεση εφ’ όλης της ύλης εναντίον τόσο του κ. Αλ. Τσίπρα όσο και του κ. Κυρ. Μητσοτάκη εξαπέλυσε χθες, με αφορμή την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή, η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Φώφη Γεννηματά. Κατ’ αρχάς επέκρινε την επιλογή του κ. Τσίπρα να ξεκινήσει με αναφορά σε ζητήματα διαπλοκής, σχολιάζοντας ότι «η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση, ιδιαίτερα όταν βρίσκεσαι σε πανικό», ενώ τον κατηγόρησε ότι ζει «σε παράλληλο σύμπαν». Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ άσκησε εν πολλοίς «εξ αριστερών» κριτική προς τον πρωθυπουργό, περιγράφοντάς τον ως «κραυγαλέα υποταγμένο στα κελεύσματα των δανειστών». Με αυτή την αφορμή, κατηγόρησε και τον κ. Μητσοτάκη για απουσία από την ψηφοφορία για τα προαπαιτούμενα . Οπως είπε η κ. Γεννηματά, ο πρόεδρος της Ν.Δ. «νομίζει ότι, κρυπτόμενος, αφήνει ανενόχλητο τον άλλο να υλοποιεί με τον πιο ακραίο τρόπο μια πολιτική που είναι στον πυρήνα, της δικής του νεοφιλελεύθερης αντίληψης». Η κ. Γεννηματά μίλησε για «τρίγωνο της διαπλοκής κυβέρνησης - Καλογρίτσα - Τράπεζας Αττικής» με αφορμή τον κυβερνητικό, «παράνομο» όπως τον περιέγραψε, διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες. Πρόσθεσε, επί τούτου, ότι «βρήκατε τον συνεργάτη σας, τον ευνοούμενο εργολάβο (ελέω κ. Σπίρτζη), τον δανειοδοτήσατε αφειδώς μέσω της Τράπεζας Αττικής (δεκαπλασιασμός πιστοληπτικού ορίου) και με προνομιακούς όρους για να πάρει το κανάλι, “ξεχάσατε” να ελέγξετε το διάτρητο “πόθεν έσχες” του, προχωρήσατε και ας ενεχόταν και σε πράξεις μεγάλης φοροδιαφυγής».

Ως προς τα ζητήματα Παιδείας, η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ άσκησε κριτική σε διάφορα σημεία (εναντίον της κυβέρνησης αλλά και της Ν.Δ.) και προχώρησε στην κατάθεση επτά προτάσεων. Η κ. Γεννηματά πρότεινε: Πρώτον, γενίκευση του ολοήμερου σχολείου. Δεύτερον, αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών για την κάλυψη των ανισοτήτων στο σχολείο. Τρίτον, αποδέσμευση του λυκείου από την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Τέταρτον, θεσμοθέτηση και ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης με αναγνώριση δικαιωμάτων, σύμφωνα με τις ειδικές ανάγκες της ελληνικής οικονομίας. Πέμπτον, αλλαγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και επαναφορά του νόμου Διαμαντοπούλου του 2011, που προβλέπει μη κρατικά και μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια. Εκτον, δημιουργία ενός ισχυρού συστήματος κατάρτισης και επανεκπαίδευσης που θα καθιστά τη διά βίου μάθηση εφικτή. Εβδομον, δημιουργία σύγχρονου καθηκοντολογίου για τους εκπαιδευτικούς και σύστημα αξιολόγησης που θα συνδέεται και με την αναβάθμιση των οικονομικών απολαβών τους.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ