ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα υποκαταστήματα ρίχνονται στη μάχη κατά των «κόκκινων» δανείων

ΑΛΕΚΟΣ ΛΙΔΩΡΙΚΗΣ

Η σχέση θα είναι αμφίδρομη και η τράπεζα θα επικοινωνεί με τον πελάτη μέσω του τραπεζικού υποκαταστήματος, αλλά και ο πελάτης θα μπορεί να πηγαίνει στην τράπεζα και να συναντά τον υπάλληλο που θα είναι αρμόδιος για τη διαπραγμάτευση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ενεργότερο ρόλο στη μάχη της μείωσης των «κόκκινων» δανείων, με βάση τους στόχους που έχουν τεθεί για το 2017, ρίχνεται το δίκτυο των καταστημάτων των τραπεζών. «Με βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα τις σχέσεις αμφίδρομης προσωπικής επικοινωνίας που έχουν καλλιεργηθεί σε βάθος χρόνου, τραπεζικά στελέχη καταστημάτων αναλαμβάνουν να έρθουν σε επικοινωνία με τους πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα στην εξόφληση των δανειακών τους υποχρεώσεων, με στόχο η δυσπιστία στο άκουσμα μιας άγνωστης φωνής από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής για κάλεσμα σε ρύθμιση να υποχωρήσει σημαντικά.

Οι προσφερόμενες λύσεις δεν θα είναι μόνον οι τυποποιημένες και οι κλασικές που προσφέρονταν μέχρι σήμερα αλλά ακόμη πιο εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε πελάτη, και θα προκύπτουν ύστερα από συζήτηση», αναφέρει χαρακτηριστικά στην «Κ» επιτελικό στέλεχος συστημικής τράπεζας.

Η σχέση θα είναι αμφίδρομη και η τράπεζα θα επικοινωνεί με τον πελάτη μέσω του τραπεζικού του υποκαταστήματος, αλλά και ο πελάτης θα μπορεί να πηγαίνει στην τράπεζα και να συναντά τον υπάλληλο που θα είναι αρμόδιος για τη διαπραγμάτευση.

Το τραπεζικό κατάστημα αποκτά επίσης ενεργότερο ρόλο στον τομέα των πωλήσεων, σε μια προσπάθεια τόνωσης των πηγών εσόδων. Αρκεί κανείς να δει τα ενημερωτικά έντυπα στους εσωτερικούς χώρους των υποκαταστημάτων: ασφαλίσεις κατοικίας, αυτοκινήτων, υγείας, προγράμματα σύνταξης, αποταμιευτικά κυριαρχούν σε όλα τα τραπεζικά υποκαταστήματα. «Τα τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα δίνουν κάποια ζωντάνια στο τραπεζικό κατάστημα», αναφέρει στην «Κ» διευθυντής μεγάλου τραπεζικού καταστήματος στην Αθήνα, επισημαίνοντας ότι, αντίθετα, στη στεγαστική και καταναλωτική πίστη η ζήτηση για δάνεια παραμένει ακόμη σε πολύ χαμηλά επίπεδα και ελάχιστοι είναι οι πελάτες που τελικά προχωρούν σε αίτηση για δανειοδότηση.

Αρκετοί εκδηλώνουν ενδιαφέρον αλλά τελικά δεν προχωρούν στην αίτηση, αναφέρουν διευθυντές καταστημάτων στην «Κ», επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι μπορεί να περάσουν και εβδομάδες χωρίς να κατατεθεί αίτηση για δάνειο στο υποκατάστημά τους.

Ο τομέας του πλαστικού χρήματος, επίσης, εξακολουθεί να παρουσιάζει κινητικότητα. Παρά το γεγονός ότι σχεδόν 15 εκατομμύρια κάρτες πληρωμών έχουν εκδοθεί από ελληνικές τράπεζες και είναι ενεργές, η ζήτηση εξακολουθεί να υπάρχει ενόψει και των νέων νομοθετικών ρυθμίσεων που αναμένονται, ιδιαίτερα στην έκδοση προπληρωμένων καρτών. Ζήτηση υπάρχει και για POS από ελεύθερους επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις.

Κίνηση εξακολουθούν να έχουν και τα ταμεία των τραπεζών, παρά τη μεγάλη αύξηση των ηλεκτρονικών πληρωμών. «Δύσκολα αλλάζουν οι συνήθειες, ιδιαίτερα των μεγαλύτερων σε ηλικία πελατών, που παρά το γεγονός ότι έχουν κάρτα ανάληψης θα περάσουν πάντα από το ταμείο για τη σύνταξή τους».

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ