ΕΛΛΑΔΑ

Εξατομικευμένες εμπειρίες για κάθε επισκέπτη της Αθήνας

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΔΟΥ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Τουρισμός

«Η Αθήνα έχει όλα όσα χρειάζεται για να θεωρείται κορυφαίος city break προορισμός: 18 βαθμούς Κελσίου μέση θερμοκρασία όλο τον χρόνο. Πολύ πιο οικονομική σε σχέση με άλλους δημοφιλείς προορισμούς για ολιγοήμερες αποδράσεις στην Ευρώπη – άμεσοι ανταγωνιστές της το Βερολίνο, η Βαρκελώνη, η Μαδρίτη, η Ρώμη, η Λισσαβώνα αλλά και Κοπεγχάγη ή Στοκχόλμη. Επιπλέον, συμβαίνουν εκπληκτικά πράγματα που μπορεί κανείς να παρακολουθήσει – στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, στο Ιδρυμα Στ. Νιάρχος... Καλλιτέχνες απ’ όλο τον κόσμο, παραστάσεις με πολύ προσιτή τιμή εισιτηρίου, αντίθετα με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Να μην υποτιμούμε και τη θάλασσα, φυσικά: σε 15΄ με το αυτοκίνητο από το Σύνταγμα βρίσκεσαι στην Αθηναϊκή Ριβιέρα».

Με αυτά τα λίγα λόγια παρουσιάζει τη γοητεία της Αθήνας ως πόλο έλξης για ταξιδιώτες των 2 έως 5 ημερών, η Ειρήνη Χειμωνίτη, η νεαρή εμπνεύστρια και δημιουργός της ιστοσελίδας www.thinkathens.com. Μετά τις σπουδές στο Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο και στη Γαλλία, η Ειρήνη απέκτησε εργασιακή εμπειρία σε μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις. «Ζώντας στο εξωτερικό, γεννήθηκε η ιδέα του Think Athens. Οι φίλοι μου κι εγώ, ταξιδεύοντας συχνά, διαπιστώσαμε πως υπήρχε ανάγκη για καλύτερη οργάνωση των city breaks. Ο ταξιδιώτης των πόλεων είναι ένας αρκετά εκπαιδευμένος τουρίστας, ανταποκρίνεται πολύ θετικά στην καινοτομία – ειδικά όταν αυτή έχει σχέση με την οργάνωση του ταξιδιού του. Κι εμείς οι Ελληνες, δεν είμαστε γνωστοί για την... οργανωτικότητά μας!», αναφέρει η ίδια.

Ποια η ταυτότητα του εγχειρήματός της, το οποίο ήδη τρέχει εδώ και σχεδόν 9 μήνες με ιδιαίτερα ικανοποιητική επισκεψιμότητα; «Πρόκειται για ένα τεχνολογικό start-up στον χώρο του τουρισμού. Μία ιστοσελίδα, η οποία δημιουργεί αυτόματα μία ατζέντα για τον ενδιαφερόμενο επισκέπτη της πόλης, αποκλειστικά για τις συγκεκριμένες μέρες της διαμονής του και τις προτεινόμενες δραστηριότητες κατανεμημένες με βάση τις ώρες της κάθε μέρας. Πρακτικές πληροφορίες αλλά και πλήρης περιγραφή καθεμιάς πλαισιώνουν το πρόγραμμα, το οποίο μπορεί να έχει ο χρήστης στο τηλέφωνο ή το τάμπλετ του, ακόμη και χωρίς Ιντερνετ».

Ο Sivert Hoyem στο Ηρώδειο ή ο Σύρος χορογράφος Mithkal Alzghair, σίγουρα δεν είναι οι αναμενόμενες προτάσεις για τον μήνα αυτό σε κάποιο τουριστικό οδηγό για την πόλη – οι συγκεκριμένες παραστάσεις όμως προτείνονται ως κορυφαίες επιλογές στον χώρο του πολιτισμού από το Think Athens. Επικαιροποιημένες προτάσεις για πολιτιστικές εκδηλώσεις, ηλικιακές ομάδες στις οποίες απευθύνεται μία δραστηριότητα, είδη μουσικής ή κουζίνας, πρόσβαση για ΑΜΕΑ ή όχι, τραπεζάκια έξω, ιδέες για σινεμά, ώρες που είναι προτιμότερο να αποφεύγει κανείς την επίσκεψη σε ορισμένους χώρους αλλά και ωράρια ή τιμές, είναι μερικές μόνο από τις ετικέτες που συνδέονται με τις προτάσεις της ατζέντας, έτσι ώστε το πρόγραμμα για τις μέρες παραμονής στην Αθήνα να εξατομικεύεται σύμφωνα με τις ανάγκες του ενδιαφερομένου.

Επανερχόμενη στους στόχους της, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι επιλογές μας δεν είναι τουριστικές – είναι εκείνες που θα προτείναμε στον καλύτερό μας φίλο. Οσοι είναι ερωτευμένοι με την Αθήνα όπως εμείς, ξέρουν τις γωνιές της, καταλαβαίνουν γιατί αυτή η πόλη είναι τόσο μοναδική και διαφορετική απ’ όλες τις άλλες. Με το Think Athens θέλαμε να δείξουμε το πρόσωπο της Αθήνας που αγαπάμε περισσότερο».

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ