ΕΛΛΑΔΑ

Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στον τελικό του ευρωπαϊκού διαγωνισμού ECOTROPHELIA

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ολοκληρώθηκε στις 17 Οκτωβρίου 2016 στο Παρίσι, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης «SIAL Ιnspire Food Business», o ευρωπαϊκός διαγωνισμός ECOTROPHELIA Europe για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων διατροφής.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η ελληνική ομάδα από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, η οποία είχε κατακτήσει το 1ο βραβείο στον ελληνικό διαγωνισμό με το προϊόν «Veggie it», κέρδισε τις εντυπώσεις αλλά δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο.

Συνολικά, 15 ομάδες φοιτητών από ισάριθμες χώρες της Ευρώπης, όπως αναφέρει το ΑΠΕ -ΜΠΕ παρουσίασαν τις δημιουργίες τους, με γνώμονα τις σύγχρονες τάσεις της διατροφής και της κατανάλωσης, αλλά και λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους στην ανάπτυξη ενός προϊόντος όπως παραγωγική διαδικασία, συσκευασία, marketing, θεσμικό πλαίσιο, οικονομική και εμπορική διάσταση.

Η κριτική επιτροπή ανέδειξε τελικά νικήτρια χώρα τη Γαλλία στην οποία απονεμήθηκε το ECOTROPHELIA Europe GOLD για το προϊόν «CarréLéon»: ένα απλό μείγμα του βούτυρο κακάο και διάφορων λαχανικών σε σκόνη, που χρησιμοποιείται ως ενισχυτικό μαγειρικής και προσθέτει γεύσεις στα καθημερινά γεύματα.

Το ECOTROPHELIA Europe SILVER κέρδισε η ομάδα του Βελγίου για το προϊόν «Specornoss» ένα καινοτόμο, τραγανό & νόστιμο χωνάκι για παγωτό με εκπληκτικό άρωμα speculoos, γεύση και φρεσκάδα.Το ECOTROPHELIA Europe BRONZE κέρδισε η ομάδα του Ηνωμένου Βασιλείου για το προϊόν «Fran-Början», μία φυσική, βιώσιμη και μη-γαλακτοκομική εναλλακτική λύση για παραδοσιακά παγωτά.

Επιπλέον, δόθηκε και φέτος το Βραβείο «Καινοτομίας», το οποίο απέσπασε η ομάδα της Γερμανίας για το προϊόν «Eatapple» ένα εδώδιμο φρουτώδες καλαμάκι που παράγεται από τα παραπροϊόντα της Βιομηχανίας παρασκευής χυμού μήλου.

Σημειώνεται ότι ο ΣΕΒΤ ξεκίνησε ήδη τις διαδικασίες για την προκήρυξη του “ECOTROPHELIA 2017».

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ