Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)

11' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

”Όπλο” μας η πείρα στην Ιβηρική 

Γιώργος Καλαμπαλίκης, συνιδιοκτήτης και γενικός διευθυντής Kyklos Travel

Ποια είναι η χρησιμότητα ενός ταξιδιωτικού γραφείου στην εποχή του Ιντερνετ;

Ο ταξιδιωτικός πράκτορας αντιμετωπίζει τις ανάγκες κάθε πελάτη ξεχωριστά και, χρησιμοποιώντας τις επαγγελματικές πλατφόρμες εισιτηρίων, ξενοδοχείων κ.λπ., του προσφέρει υπηρεσίες στην καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Επιπλέον, μπορεί αποτελεσματικά και γρήγορα να δώσει λύση σε όποιο πρόβλημα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες, όπως απεργίες. Γι’ αυτό το Ιντερνετ δεν μπορεί να υποκαταστήσει την ανθρώπινη επαφή.

Πώς έχει επηρεάσει τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων η οικονομική κρίση;

Τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας αυτής της συνθήκης, στρέφονται σε οικονομικά πακέτα. Το γραφείο μας τα παρέχει πλήρως, χωρίς να υποβιβάζει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ειδικά στην Ιβηρική χερσόνησο (Ισπανία-Πορτογαλία), στην οποία ειδικευόμαστε, η πείρα μας, η καλή συνεργασία μας με τα εκεί ξενοδοχεία και οι προσωπικές διαπραγματεύσεις εξασφαλίζουν στον πελάτη πολλές επιλογές στις καλύτερες τιμές.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-1

Εξασφαλίζει ένα ταξιδιωτικό γραφείο την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής;

Με ποιους τρόπους;

Η μακρόχρονη και σωστή συνεργασία του ταξιδιωτικού πράκτορα με τα ξενοδοχεία και τις αεροπορικές εταιρείες, όπως και η πείρα σε σχέση με την παροχή πολλών, διαφορετικών υπηρεσιών, είναι εκείνα που μας βοηθούν να εξασφαλίσουμε την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Κάτι δύσκολο να επιτευχθεί μέσα από διαδικτυακές πλατφόρμες, διότι ο πράκτορας διαπραγματεύεται συνολικά και πολύ πριν από το ταξίδι.

Με την ασφάλεια να είναι ο Νο 1 παράγοντας στην επιλογή ενός προορισμού, πώς διασφαλίζετε ότι τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφάλειας για τους πελάτες σας;

Προτείνουμε προορισμούς και τρόπους μετακίνησης που εμπνέουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον πελάτη. Επιπλέον, όλα τα γκρουπ μας είναι ασφαλισμένα.

Ποιο είναι το πιο δυνατό σας χαρτί ως ταξιδιωτικού γραφείου;

Η μακρόχρονη πείρα μας (από το 1992) σε Ισπανία και Πορτογαλία, καθώς και το έμπειρο προσωπικό μας. Η Ισπανία είναι δημοφιλής προορισμός, ενώ τελευταία αυξάνεται το ενδιαφέρον για την Πορτογαλία και για προορισμούς στην Ισπανία, όπως η Χώρα των Βάσκων, η Γαλικία, η Κόστα ντελ Σολ κ.ά.


«Σκληρή προσπάθεια για καλύτερες τιμές»

Κώστας Ανθόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Pyramis

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-2

Φωτογραφία: ΚΛΑΙΡΗ ΜΟΥΣΤΑΦΕΛΟΥ

 

Ποια είναι η χρησιμότητα ενός ταξιδιωτικού γραφείου στην εποχή του Ιντερνετ;

Σε μια εποχή που το Ιντερνετ έχει μπει δυναμικά στην καθημερινότητά μας, παρέχουμε πλέον τη δυνατότητα στους πελάτες μας να κάνουν τις κρατήσεις τους ηλεκτρονικά και να ενημερώνονται για όλες τις πληροφορίες που αφορούν στο ταξίδι τους. Επίσης, χιλιάδες ταξιδιώτες παρακολουθούν τις σελίδες που διαθέτουμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημερώνονται άμεσα για έκτακτες αναχωρήσεις, προσφορές και για οποιαδήποτε πληροφορία αφορά στις εκδρομές μας. Ωστόσο, η μόνιμη πελατεία μας εξακολουθεί να επισκέπτεται το γραφείο μας. Ενα ισχυρό πλεονέκτημα που προσφέρεται από το ταξιδιωτικό γραφείο είναι η ασφάλεια προς τον ταξιδιώτη σε οτιδήποτε μπορεί να προκύψει στη διάρκεια του ταξιδιού του.

Πώς διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια;

Εξαιτίας της αλλαγής στην οικονομική κατάσταση, έχει μειωθεί τόσο η συχνότητα όσο και η διάρκεια των ταξιδιών τους. Το γραφείο μας φρόντιζε πάντα να εξασφαλίσει για τους πελάτες του ανταγωνιστικές τιμές, ώστε να μην επιβαρύνονται άσκοπα οι ταξιδιώτες. Επίσης προσφέρουμε στους πελάτες μας ευέλικτους τρόπους πληρωμής, ώστε να τους διευκολύνουμε να έρθουν πιο κοντά στην πραγματοποίηση του ταξιδιού τους. Τέλος, παρέχουμε την επιλογή οικονομικών ταξιδιών για ολιγοήμερες ή πολυήμερες εκδρομές.

Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Φυσικά η Ευρώπη και η Ελλάδα βρίσκονται στις επιλογές των ταξιδιωτών, αλλά και οι εξωτικοί προορισμοί, όπως το Ντουμπάι, το Μαρόκο, η Ταϊλάνδη, η Κούβα και η Ινδία, καθώς και τα γαμήλια εξωτικά ταξίδια. Επίσης τα τελευταία δύο χρόνια έχουν μπει δυναμικά στην αγορά η Πολωνία και η Ιορδανία, ενώ δεν πρέπει να παραλείψω να αναφέρω και διαχρονικά μέρη, όπως είναι το Παρίσι ή η Αίγυπτος.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-3

Πώς εξασφαλίζει ένα ταξιδιωτικό γραφείο την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής;

Ενας από τους βασικούς σκοπούς ενός ταξιδιωτικού γραφείου είναι να διασφαλίζει αυτή τη σχέση. Για να το επιτύχει αυτό, χρειάζεται καλή συνεργασία με τους προμηθευτές (αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία κ.λπ.), σκληρή προσπάθεια, συνεχείς επαφές και ισχυρές διαπραγματευτικές ικανότητες, που μόνο ένα γραφείο με καλό όνομα μπορεί να επιτύχει.

Ποιο είναι το δυνατό σας χαρτί ως ταξιδιωτικού γραφείου;

Οι εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες που έχουν ταξιδέψει μαζί μας τα τελευταία 38 χρόνια. Η εμπιστοσύνη που μας δείχνουν επιτεύχθηκε βεβαίως με σκληρή δουλειά, άρτια οργάνωση και εξειδίκευση σε πολλά μέρη του πλανήτη.


«Ο πράκτορας είναι ο καλός «οικοδεσπότης»

Μαρία Αλιφραγκή, συνιδιοκτήτρια Signature Travel

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-4

Ποια είναι η χρησιμότητα ενός ταξιδιωτικού γραφείου στην εποχή του Ιντερνετ;

Ο παραδοσιακός τουριστικός πράκτορας είναι ο «καλός οικοδεσπότης» που σκοπό έχει ο καλεσμένος του να περάσει καλά στον προορισμό του. Είναι αυτός που με την εμπειρία του και τις επαγγελματικές του δεξιότητες θα φροντίσει τις λεπτομέρειες του ταξιδιού, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της εποχής. Ο σωστός επαγγελματίας προσφέρει μια ποικιλία επιλογών στον πελάτη, χρησιμοποιώντας τα δικά του εργαλεία της τεχνολογίας, επαγγελματικές πλατφόρμες ξενοδοχείων, αεροπορικών εισιτηρίων κ.λπ., σε συνδυασμό με την προσωπική επαφή, που ευτυχώς μετράει ακόμη πολύ. Μάλιστα, καθημερινά διαπιστώνουμε ότι ένα ποσοστό «αποστατών» επανέρχεται δυναμικά στα γραφεία, τονίζοντας τη σημαντικότητα της επικοινωνίας.

Με την ασφάλεια να είναι ο Νο 1 παράγοντας στην επιλογή ενός προορισμού, πώς διασφαλίζετε ότι τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφάλειας για τους πελάτες σας;

Αν εννοείτε την τρομοκρατία, αυτό είναι κάτι που δυστυχώς δεν διασφαλίζεται. Απλώς προτείνουμε νέους προορισμούς που εμπνέουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, καθώς ο ψυχολογικός παράγοντας είναι πολύ βασικός στην απόφαση ενός ταξιδιού. Σε ό,τι αφορά τη γενικότερη κατάσταση, όλα τα γκρουπ ασφαλίζονται, ενώ υπάρχει δυνατότητα να αγοράσει κάποιος ενισχυμένα προγράμματα ασφάλισης, καθώς έχουμε συνάψει εξαιρετικά ταξιδιωτικά προγράμματα που καλύπτουν πολλές παραμέτρους.

Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Ιταλία, Κεντρική Ευρώπη, Πορτογαλία, Ισπανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Δαλματικές ακτές.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-5

Εξασφαλίζει ένα ταξιδιωτικό γραφείο την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής;

Με ποιους τρόπους; 

Η δουλειά μας –και στην προ Ιντερνετ εποχή– είναι η έρευνα και οι διαπραγματεύσεις. Εμείς επιλέγουμε το προϊόν, ξενοδοχεία, αεροπορικά εισιτήρια κ.λπ., φτιάχνουμε στη συνέχεια τη σωστή τιμή και κατόπιν το πουλάμε στον πελάτη μας.

Ποιο είναι το δυνατό σας χαρτί ως ταξιδιωτικού γραφείου;

Το brand name που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Η «υπογραφή» μας είναι η εγγύηση για την ποιότητα στη σωστή τιμή. Με σεβασμό στον πελάτη και σημασία στη λεπτομέρεια.

Μετά την αρνητική δημοσιότητα της Τουρκίας, οι Ελληνες συνεχίζουν να επισκέπτονται την Κωνσταντινούπολη και τα παράλια της Μικράς Ασίας;

Η αλήθεια είναι ότι υπήρξε μεγάλη πτώση. Ωστόσο, φαίνεται ότι το ενδιαφέρον αναθερμαίνεται σταδιακά και μάλιστα το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου είχαμε ένα μικρό γκρουπ που επισκέφτηκε την Κωνσταντινούπολη.


«Ο κόσμος επιστρέφει στα πρακτορεία»

Αλέξανδρος Δημητρίου, γενικός διευθυντής Joy Tours

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-6

Ποια είναι η χρησιμότητα ενός ταξιδιωτικού γραφείου στην εποχή του Ιντερνετ;

Οπως σε πάρα πολλούς κλάδους, έτσι και στον κλάδο του τουρισμού, κάποιοι επιλέγουν να κλείνουν μόνοι τους τα ταξίδια online. Τελευταία όμως παρατηρείται επιστροφή των ταξιδιωτών στα ταξιδιωτικά γραφεία. Αυτό συμβαίνει διότι το επιχείρημα της χαμηλότερης τιμής των ιντερνετικών ιστοσελίδων φαίνεται να καταρρέει και το κόστος της διαμονής που προσφέρουμε εμείς είναι σχεδόν πάντα σε χαμηλότερες τιμές, χωρίς να αφήνουμε κρυφές χρεώσεις, όπως επιβαρύνσεις αλλαγών ή ακυρώσεων, τοπικούς φόρους κ.λπ.  

Με την ασφάλεια να είναι ο Νο 1 παράγοντας στην επιλογή ενός προορισμού, πώς διασφαλίζετε ότι τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφάλειας για τους πελάτες σας;

Παρακολουθούμε τις εξελίξεις, αποφεύγουμε τους προορισμούς που δεν εμπνέουν ασφάλεια και επενδύουμε σε νέους. Ακόμα και σε έναν ασφαλή προορισμό, όμως, χρειάζεται προσοχή στην αποφυγή κακόφημων περιοχών, καταλυμάτων κ.λπ. Για τον λόγο αυτόν λειτουργούμε συμβουλευτικά σε όλη τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Επιπλέον, φροντίζουμε να αποκλείσουμε κάθε αναπάντεχη κακοτυχία που θα «χαλάσει» ένα ταξίδι.

Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνες έχουν στραφεί στο εξωτερικό περισσότερο από πότε. Αυτό οφείλεται κυρίως στο συγκριτικά μεγάλο κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και των καταλυμάτων στην Ελλάδα, γεγονός που πρέπει να προβληματίσει τους Ελληνες επιχειρηματίες του τουρισμού. Οι ταξιδιώτες διαπιστώνουν ότι ένα ταξίδι στη Βουδαπέστη, στο Μόναχο και στην Πράγα έχει σχεδόν την ίδια τιμή με μία εβδομάδα διακοπών στην Ελλάδα, οπότε κάνουν τις αντίστοιχες επιλογές.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-7

Ποιο είναι το δυνατό σας χαρτί ως ταξιδιωτικού γραφείου;

Το γραφείο μας είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας. Επιπλέον, φροντίζουμε να καινοτομούμε με υπηρεσίες που δίνουν προνόμια στους πελάτες μας. Εχουμε δημιουργήσει ένα πολύ επιτυχημένο τμήμα μελών (club), ώστε οι πελάτες μας να απολαμβάνουν προνόμια και εκπτώσεις, καθώς και ειδική ομάδα που έρχεται σε επικοινωνία με εκείνους μετά το ταξίδι, με σκοπό την αξιολόγηση των υπηρεσιών μας. Ετσι, απολαμβάνουμε την προτίμηση των περισσότερων ταξιδιωτών και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να ναυλώνουμε ακόμα και δικά μας αεροπλάνα σε επιλεγμένους προορισμούς (π.χ. Βουδαπέστη, Βιέννη), αλλά και να προαγοράζουμε αεροπορικές θέσεις εξασφαλίζοντας σταθερά καλές τιμές στους ταξιδιώτες μας.

Πόσο δημοφιλή είναι για τους Ελληνες τα ταξίδια στην αμερικανική ήπειρο;

Η αλήθεια είναι ότι το εξειδικευμένο τμήμα των ΗΠΑ που διαθέτουμε αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες δραστηριότητές μας. Οι ταξιδιώτες γνωρίζουν ότι το γραφείο μας παρέχει τις καλύτερες τιμές και τις πληρέστερες προτάσεις σε συνδυασμό με την αξεπέραστη οργάνωση και την ασφάλεια που προσφέρουμε. Ακόμα, διασφαλίζουμε γραπτώς ότι οι τιμές μας σε μια εκδρομή δεν αυξάνονται, ανεξαρτήτως του αριθμού των συμμετεχόντων.


«Σχεδιάζουμε ταξίδια ειδικού ενδιαφέροντος»

Νάσος Τρέντζος, διευθύνων σύμβουλος Heronia

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-8

Ποια είναι η χρησιμότητα ενός ταξιδιωτικού γραφείου στην εποχή του Ιντερνετ;

Σήμερα, μετά τις κακές εμπειρίες που είχαν οι καταναλωτές από τις μηχανές αναζήτησης, ένας μεγάλος αριθμός, ακόμα και έμπειρων ταξιδιωτών, επιστρέφουν στα ταξιδιωτικά γραφεία. Οι λόγοι είναι ότι προσφέρουμε καθοδήγηση που δεν μπορούν να βρουν online, έχουμε πρόσβαση σε συμφωνίες και προσφορές τις οποίες δεν μπορούν να βρουν αυτόνομα, τα online γραφεία συχνά διαφημίζουν μια τιμή και μετά προσθέτουν σε αυτήν κρυμμένες χρεώσεις ή θέτουν περιορισμούς, ενώ σε εμάς είναι ξεκάθαρο το κόστος. Επιπλέον, προσφέρουμε καλύτερη εξυπηρέτηση και έχουμε βαθιά γνώση του προορισμού και προσωπική κατανόηση των ενδιαφερόντων του πελάτη.

Πώς διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια;

Εχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση καθώς και από τις διεθνείς τάσεις. Στην εταιρεία μας, μελετώντας τα γεγονότα, δημιουργούμε το νέο παρόν με «γρήγορη προτυποποίηση», δηλαδή σχεδιάζοντας ταξίδια ειδικών διαδρομών: ιστορικού, πολιτιστικού, γεωγραφικού ενδιαφέροντος. Ετσι βάζουμε δημιουργικές ιδέες σε άμεση δράση.

Με την ασφάλεια να είναι ο Νο 1 παράγοντας στην επιλογή ενός προορισμού, πώς διασφαλίζετε ότι τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφάλειας για τους πελάτες σας;

Η ασφάλεια και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες μας ήταν ανέκαθεν γνώμονας για την οργάνωση ενός ταξιδιού. Εμπιστευόμαστε τη «ροή του ταξιδιού» σε έμπειρους αντιπροσώπους μας, οι οποίοι μπορούν να λαμβάνουν υπεύθυνες αποφάσεις για οποιοδήποτε απρόβλεπτο γεγονός συμβεί στο ταξίδι. Παράλληλα, επιλέγουμε τις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες, ασφαλή μεταφορικά μέσα και παρέχουμε ατομική ταξιδιωτική ασφάλιση και ασφάλεια αστικής επαγγελματικής ευθύνης.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-9

Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Οι προορισμοί ποικίλλουν ανάλογα με την περίοδο. Για παράδειγμα, τις γιορτές θα έχουν αυξημένη ζήτηση στην Ευρώπη η Ελβετία, η Βιέννη, η Πράγα, η Βουδαπέστη, το Μπάνσκο και στα εξωτικά ταξίδια η Κίνα, το Βιετνάμ, η Βιρμανία, η Ινδία, το Μεξικό, η Λατινική Αμερική, η Νότια Αφρική. Φυσικά επιλέγουν και την Ελλάδα, με επίκεντρο τις διακοπές σε χιονοδρομικά κέντρα.

Πόσο δημοφιλή είναι τα μακρινά ταξίδια για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Τα μακρινά εξωτικά ταξίδια είναι πλέον δημοφιλή και όλο και πιο προσιτά, ώστε οι ταξιδιώτες να έχουν το value for money. Οι τάσεις βέβαια αλλάζουν! Θυμάμαι από το 1983 μέχρι το 1995, μεγάλο κύμα Ελλήνων να ταξιδεύει στη Νοτιοανατολική Ασία και την Απω Ανατολή, προορισμούς τους οποίους προτείναμε πρώτοι εμείς στο ταξιδιωτικό κοινό. Από το 1995 και μετά οι προτιμήσεις επεκτάθηκαν στη Νότια και  τη Βόρεια Αμερική και σε ειδικές αποστολές σε άγνωστους προορισμούς.


«Πολύτιμες συμβουλές σε λιγότερο χρόνο»

Μυρτώ Γκίνη, υπεύθυνη σχεδιασμού και λειτουργίας Ginis Vacances

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-10

 

Ποια είναι η χρησιμότητα ενός ταξιδιωτικού γραφείου στην εποχή του Ιντερνετ;

Το διαδίκτυο και τα εργαλεία του είναι αυτά που χρησιμοποιούν στην πλειονότητά τους οι καταναλωτές για την εύρεση και τη σύγκριση ταξιδιωτικών προσφορών, όμως ο ταξιδιωτικός πράκτορας εξακολουθεί να παίζει καταλυτικό ρόλο στην επιλογή των ταξιδιών. Στην πραγματικότητα η παρουσία του γίνεται πιο αναγκαία όσο αυξάνονται το πλήθος και η πολυπλοκότητα των ταξιδιωτικών επιλογών στο Ιτερνετ. Σύμφωνα με πρόσφατες διεθνείς έρευνες, οι ταξιδιώτες απευθύνονται όλο και πιο συχνά στους πράκτορες, καθώς με την εμπειρία τους προσφέρουν πολύτιμες συμβουλές σε λιγότερο χρόνο, σε αντίθεση με την υπερπληθώρα πληροφοριών, τον απρόσωπο χαρακτήρα του Ιντερνετ και την ελλιπή εξυπηρέτηση σε περίπτωση προβλήματος.

Με την ασφάλεια να είναι ο Νο 1 παράγοντας στην επιλογή ενός προορισμού, πώς διασφαλίζετε ότι τηρούνται όλες οι κανόνες ασφάλειας για τους πελάτες σας;

Ο χρόνος που μας πέρασε ήταν δύσκολος, καθώς είχαμε αλλεπάλληλες τρομοκρατικές ενέργειες σε κάποιες πόλεις της Ευρώπης, γεγονός που επηρέασε αρκετούς ταξιδιώτες στην επιλογή ταξιδιωτικού προορισμού. Εμείς φροντίζουμε και ενημερωνόμαστε από τους τοπικούς πράκτορες για τις συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή, καθώς και από τις ταξιδιωτικές οδηγίες που εκδίδουν οι επίσημοι φορείς. Επιπλέον, σε προορισμούς που απαιτούνται εμβολιασμοί ή άλλου είδους προληπτικά μέτρα υγιεινής, ενημερώνουμε εγκαίρως τους ταξιδιώτες.

Ποιο είναι το δυνατό σας χαρτί ως ταξιδιωτικού γραφείου;

Η διαχρονικότητα (από το 1975) και η συνέπεια στην παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, σεβόμενοι το γεγονός ότι οι πελάτες μάς εμπιστεύονται τον πολύτιμο ελεύθερο χρόνο τους, τα χρήματά τους και την ασφάλειά τους.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Β’ μέρος)-11

Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Τα Χριστούγεννα προτιμούν προορισμούς της βόρειας και της κεντρικής Ευρώπης, όπως τη Χώρα του Αϊ-Βασίλη τη Λαπωνία, την Τσεχία, την Αυστρία, την Ελβετία, ενώ το καλοκαίρι ταξιδεύουν στη Σκανδιναβία, στη Βαλτική, στην Ιταλία, στις Δαλματικές ακτές, καθώς και σε κρουαζιέρες στη Μεσόγειο. Διαχρονικοί προορισμοί είναι το Λονδίνο, το Παρίσι, η Ρώμη, η Νέα Υόρκη, η Κούβα κ.λπ., αλλά και η Ελλάδα, που έχει υπέροχα μέρη τόσο για χειμερινές αποδράσεις όσο για καλοκαιρινές διακοπές.

Πόσο δημοφιλή είναι τα μακρινά και εξωτικά ταξίδια για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Από τα μέσα της δεκαετίας του 1970, όταν ξεκινήσαμε να ταξιδεύουμε τους Ελληνες, όλο και περισσότεροι αναζητούν νέες συγκινήσεις σε μακρινούς προορισμούς και εξωτικά νησιά. Στους δημοφιλείς μακρινούς προορισμούς συγκαταλέγονται οι ΗΠΑ, η Λατινική Αμερική, η Κούβα, η Κίνα και άλλες χώρες της Ασίας, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ενώ το Πουκέ, το Μπαλί και οι Μαλδίβες είναι οι πιο ελκυστικοί για τα νεόνυμφα ζευγάρια.

 Διαβάστε Α' μέρος –> εδώ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή