ΑΤΖΕΝΤΑ

«Υβρίδια: Στα όρια τέχνης και τεχνολογίας» στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών

Πού συναντά η επιστήμη την τέχνη; Πώς θα αισθανόσουν αν βρισκόσουν μέσα στο newsfeed ενός λογαριασμού κοινωνικής δικτύωσης, όπου η ζωή σου στα social media προβάλλεται σε μια ροή 360 μοιρών με οθόνες, καθρέφτες και ήχους (φωτ.); Μπορεί ένα φυτό να αυτο-φωτοσυνθέσει και να κάνει τα λύματα 12 σημείων της Αθήνας πηγή ενέργειας που θα βοηθήσει στην επιβίωση ενός νέου οικοσυστήματος; Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σκιά σας για να επικοινωνήσετε με τους άλλους; Το μετά της ψηφιακής τέχνης, σήμερα στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.

Η έκθεση «Υβρίδια: Στα όρια τέχνης και τεχνολογίας», που παρουσιάζεται έως τις 15 Ιανουαρίου 2017 στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, διερευνά την έννοια του υβριδισμού, τη μείξη διαφορετικών μέσων και ιδιωμάτων που οδηγούν σε νέες μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης. Τα «Υβρίδια» είναι μια έκθεση με καλλιτέχνες και έργα τέχνης που χρησιμοποιούν την επιστημονική έρευνα, τα ψηφιακά δίκτυα, αλλά και ενόργανες διαδικασίες, ως υλικό τους, όπως ακριβώς άλλοι χρησιμοποιούν τα χρώματα, το χαρτί και τον καμβά. Η έκθεση διοργανώνεται σε συνεργασία με το Ars Electronica Centre, που εδρεύει στο Λιντς της Αυστρίας.

Συμμετέχουν: Morehshin Allahyari (Ιράν), Ars Electronica Futurelab (Αυστρία), James Bridle (Μεγάλη Βρετανία), Paolo Cirio (Ιταλία), Gilberto Esparza (Μεξικό), Exonemo (Ιαπωνία), Αναστάσης Γερμανίδης (Ελλάδα), Μαρίνος Κουτσομιχάλης (Ελλάδα), Manu Luksch (Αυστρία), Lauren McCarthy (ΗΠΑ) και Kyle McDonald (ΗΠΑ), Jon McCormack (Αυστραλία), Julian Oliver (Γερμανία) και Danja Vasiliev (Νέα Ζηλανδία), Αφροδίτη Ψαρρά (Ελλάδα) και Μαριλένα Γεωργαντζή (Ελλάδα), Sasa Spacal (Σλοβενία) με τους Anil Podgornik (Σλοβενία) και Mirjan Svagelj (Σλοβενία), Lucie Strecker (Γερμανία) και Klaus Spiess (Αυστρία), Alex Verhaest (Βέλγιο).  Συγγρού 107

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ