Λευτέρης Καρυώτης, Sales & Marketing Manager Aria Hotels

Λευτέρης Καρυώτης, Sales & Marketing Manager Aria Hotels

3' 26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H αλυσίδα μικρών boutique ξενοδοχείων και ανεξάρτητων κατοικιών Aria Hotels μετράει 20 μικρές μονάδες σε ιδιαίτερα σημεία φυσικής και αρχιτεκτονικής ομορφιάς σε όλη την Ελλάδα. Ο Sales & Marketing Manager Λευτέρης Καρυώτης μάς μιλάει για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται μέσα από την ανάδειξη λιγότερο προβεβλημένων προορισμών της χώρας μας.

Τι είναι η αλυσίδα Aria Hotels;

Τα Aria Hotels είναι μια αλυσίδα μικρών boutique ξενοδοχείων και ανεξάρτητων κατοικιών που υπόσχονται στον επισκέπτη την ιδανική απόδραση σε ιδιαίτερους προορισμούς στην Ελλάδα, από την Κρήτη έως την Ηπειρο και από τη Σέριφο, τη Μήλο και την Κίμωλο έως τη Σαντορίνη.

Ποιο είναι το προφίλ των επισκεπτών σας; 

Οι επισκέπτες μας είναι τόσο διαφορετικοί όσο και τα καταλύματά μας. Ενα μωσαϊκό εθνικοτήτων και ηλικιών συνθέτει το προφίλ των πελάτων μας, το οποίο μεταβάλλεται ανάλογα με τον προορισμό, την περίοδο των διακοπών και, φυσικά, το κόστος διαμονής. Η Ελλάδα αποτελεί σημαντική αγορά για εμάς, την οποία στηρίζουμε και στοχεύουμε να φιλοξενούμε στα ξενοδοχεία μας. Οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές, όπως Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ασία κατέχουν κατά περίπτωση και ανά προορισμό πολύ σημαντική θέση στα προφίλ των επισκεπτών μας.

Ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία επιλέγετε τα ξενοδοχεία που εντάσσετε στην αλυσίδα Aria Hotels;

Κάθε ξενοδοχείο των Aria Hotels διαθέτει ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, ιστορία ή εξαιρετική τοποθεσία. Αυτά είναι και τα πρώτα βασικά κριτήρια επιλογής. Ο στόχος μας είναι να ανακαλύπτουμε και να αναδεικνύουμε «μικρά κρυμμένα διαμάντια» σε δημοφιλείς ή ανεξερεύνητους προορισμούς.

Πόσο απλό είναι κάποιος να σας προσεγγίσει και να σας ζητήσει να γίνει μέλος των Aria Hotels; Ποιες είναι οι προδιαγραφές που πρέπει να πληροί;

Οσο απλή και «φιλική» είναι η προσέγγιση με τους πελάτες μας, τόσο απλή είναι και η επιχειρηματική προσέγγιση. Δεχόμαστε προτάσεις συνεργασίας από όλη την Ελλάδα και αξιολογούμε καθεμία με προσοχή. Θα πρέπει να πληρούνται τα βασικά κριτήρια επιλογής, να μπορούν να εξυπηρετήσουν τον χαρακτήρα του concept, δηλαδή του boutique ξενοδοχείου, όπως επίσης ο συγκεκριμένος προορισμός θα πρέπει να βρίσκεται στα πλάνα ανάπτυξης της εταιρείας τη δεδομένη χρονική στιγμή. Δεν είμαστε ένα membership club ή μια εταιρεία ξενοδοχειακού management, εκτός από ειδικές περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα συνέβη με την είσοδό μας στον οινοτουρισμό και τις στρατηγικές συνεργασίες που δημιουργήσαμε με το Κτήμα Μπουτάρη στο Ηράκλειο Κρήτης και το Κατώγι Αβέρωφ στο Μέτσοβο. Με λίγα λόγια, προτιμάμε να μας ανήκουν τα καταλύματα που βρίσκονται στην ομπρέλα των Aria Hotels.

Πόσο σημαντική θεωρείτε τη συμβολή της ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής των ξενοδοχείων σας στην εμπειρία του επισκέπτη;

Η αρχιτεκτονική των ξενοδοχείων μας είναι μέρος της εμπειρίας διαμονής. Στόχος είναι να παρέχουμε εμπειρίες διακοπών και όχι απλώς επιλογές διαμονής. Αυτό επιτυγχάνεται με ένα μείγμα παροχών το οποίο σε πολύ μεγάλο βαθμό περιλαμβάνει την αρχιτεκτονική, την ιστορία και τον προορισμό του καταλύματος. Ετσι, για παράδειγμα, ένας επισκέπτης μας επιλέγει να περάσει τις διακοπές του σε έναν κυκλαδίτικο ανεμόμυλο του 1852 (Windmill Kimolos), σε ένα κρητικό ελαιοτριβείο δυόμισι αιώνων (Villa Athermigo), σε ένα βενετσιάνικο κτίριο, το για 25 έτη γραφείο του Ελευθέριου Βενιζέλου (Alcanea Boutique Hotel) ή σε μια παραδοσιακή κρητική γειτονιά (Cressa Ghitonia Village).

Λευτέρης Καρυώτης, Sales & Marketing Manager Aria Hotels-1

Μέσα σε διάστημα 6 ετών εντάξατε στο πορτφόλιό σας 20 ξενοδοχεία. Ποιος είναι ο απώτερος στόχος;

O στόχος των Aria Hotels δεν είναι ποσοτικός, αλλά ποιοτικός. Η φιλοσοφία μας στηρίζεται στην ανάδειξη ελληνικών προορισμών λιγότερο προβεβλημένων, αλλά και στη δημιουργία ιδιαίτερων καταλυμάτων σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.

Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζετε όταν επενδύετε σε προορισμούς λιγότερο γνωστούς ή δημοφιλείς;

Θα τις ονόμαζα προκλήσεις και όχι δυσκολίες. Είναι πρόκληση, για παράδειγμα, να «εκπαιδεύσεις» ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν ασχοληθεί ξανά με τον τουρισμό και να ανακαλύπτεις εξαιρετικά ταλέντα. Είναι πρόκληση να πρέπει να συγκλίνουν οι χρόνοι της εταιρείας με τα τοπικά συνεργεία για την ολοκλήρωση μιας επένδυσης. Είναι μόνιμη πρόκληση η γραφειοκρατία, ανεξαρτήτως προορισμού.

Ποιες περιοχές της Ελλάδας έχουν κατά τη γνώμη σας μεγαλύτερη προοπτική τουριστικής ανάπτυξης;

Οι λιγότερο ανεπτυγμένες! Για να συμβεί αυτό, βέβαια, απαιτείται συλλογική προσπάθεια από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, όπως για παράδειγμα τις δημοτικές αρχές, τις τοπικές κοινωνίες και επιχειρήσεις, τις μεταφορές, τις δημόσιες υπηρεσίες προβολής αυτών των προορισμών και φυσικά τις σωστές ξενοδοχειακές υποδομές και υπηρεσίες. Μόνο όταν δημόσιος και ιδιωτικός τομέας λειτουργήσουν από κοινού αποτελεσματικά, επιτυγχάνεται η ανάπτυξη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή