Ξεπερνώντας τα εμπόδια

1' 19" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τα φώτα ανάβουν σταδιακά και φωτίζεται η κεντρική σκηνή του Εθνικού Θέατρου. Στο επόμενο πλάνο μπαίνουμε σε ένα βεστιάριο γεμάτο βαλίτσες και μετά τρεις εργαζόμενοι του θεάτρου βάφουν σε αργή κίνηση τα αντικριστά ομοιώματα δύο αλόγων σε μια σκηνή ιερής συμμετρίας. Με σκηνές ταμπλό βιβάν και εικόνες από τα καμαρίνια μέχρι τις αποθήκες και τα υπόγεια πάρκινγκ του θεάτρου ο ταλαντούχος σκηνοθέτης Γιώργος Ζώης δημιούργησε το νέο τρέιλερ του Εθνικού, αναδεικνύοντας τους τεχνικούς και ηθοποιούς του θεάτρου οι οποίοι συνθέτουν, όπως μας λέει, το θέατρο συνόλου. Μακιγιέζ, φροντιστές σκηνής, μια αυλαία που ανοίγει, ένας χορευτής κάτω από τους πολυέλαιους του Τσίλλερ και φυσικά οι ηθοποιοί του θεάτρου για τη φετινή σεζόν εμφανίζονται μπροστά μας. Από τις περυσινές μινιατούρες ο δημιουργός του «Interruption» και καθηγητής στη Δραματική Σχολή του Εθνικού πέρασε στις πραγματικές διαστάσεις των συντελεστών του θεάτρου και έφτιαξε –μέσα σε έξι μέρες– ένα εταιρικό βίντεο που θυμίζει ταινία μικρού μήκους. Μια αντίστοιχη πρωτοβουλία –με κοινό στοιχείο τη μουσική της Μαριέττας Φαφούτη– είδαμε και από το 57ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης με τα τρία τρέιλερ που σκηνοθέτησε ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος («Wasted Youth», «Suntan») και συζητήθηκαν για την κινηματογραφική αισθητική και το έξυπνο χιούμορ τους. Διακωμωδώντας πασίγνωστες σκηνές από τις ταινίες «Pulp Fiction», «Τελευταία έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ» και «Βασικό Ενστικτο», τα τρέιλερ –που πραγματοποιήθηκαν με τη χορηγία των εταιρειών Bold Ogilvy & Mather και της Foss Productions– έκλειναν με το μότο «Get new ideas».

Είναι γεγονός ότι ο πολιτισμός δεν διανύει οικονομικά την καλύτερή του περίοδο, αλλά ευτυχώς οι καλές ιδέες ξεπερνούν τα εμπόδια, βγαίνουν μπροστά και ανεβάζουν τον πήχυ της επικοινωνίας των οργανισμών με το κοινό τους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή