ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τα καταστήματα Public επεκτείνονται στο κέντρο της Αθήνας

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ

Το νέο κατάστημα –στην πράξη πολυώροφο κτίριο– θα λειτουργήσει στο α΄ τρίμηνο του 2017 και θα είναι το 48ο της αλυσίδας στην Ελλάδα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Συνεχίζεται η επέκταση της αλυσίδα καταστημάτων Public. Η εταιρεία που δημιούργησε ο επιχειρηματίας Πάνος Γερμανός, πρόκειται να ανοίξει νέο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, και συγκεκριμένα κοντά στην πλατεία Κολωνακίου. Το νέο κατάστημα θα είναι σχετικά μεγάλο, καθώς διαθέτει στεγασμένους χώρους 900 τ.μ.

Το νέο κατάστημα –στην πράξη, πολυώροφο κτίριο– θα λειτουργήσει το α΄ τρίμηνο του 2017 και θα είναι το 48ο κατάστημα της αλυσίδας στην Ελλάδα. Η εταιρεία διαθέτει άλλα τρία καταστήματα στην Κύπρο.

Σύμφωνα με την επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων της εταιρείας Public, Ανθή Τροκούδη, το νέο κατάστημα έρχεται να καλύψει τις ανάγκες της περιοχής του Κολωνακίου και των Εξαρχείων. Απευθύνεται σε εντελώς διαφορετικό κοινό και θα είναι διαφορετικό από εκείνο του Συντάγματος. Οπως υποστηρίζει η κ. Τροκούδη, κανένα κατάστημα Public δεν είναι ίδιο με ένα άλλο, δεδομένου ότι καθένα από αυτά σχεδιάζεται και δημιουργείται στοχεύοντας σε διαφορετικά καταναλωτικά πρότυπα.

Παράλληλα η Public ετοιμάζεται να ταράξει τα νερά της λιανικής πώλησης με τη δημιουργία της πρώτης «μαύρης Παρασκευής (black Friday)» στην Ελλάδα. Η «μαύρη Παρασκευή» είναι η μέρα με την οποία, στην αμερικανική και πλέον στην ευρωπαϊκή ήπειρο, σηματοδοτείται το άνοιγμα της εμπορικής χριστουγεννιάτικης κίνησης. Τα προϊόντα διατίθενται σε καλύτερες τιμές και στόχο έχει την τόνωση της εμπορικής κίνησης. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην Ενωμένη Ευρώπη όπου δεν ισχύει ο θεσμός της «μαύρης Παρασκευής». Και όπως επισημαίνει η κ. Τροκούδη, «αυτό είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει».

Η Public αναμένει να υπάρξουν και άλλες επιχειρήσεις που θα την ακολουθήσουν στο εγχείρημά της. Η εταιρεία προετοιμάζεται τρεις μήνες για τη διοργάνωση της «μαύρης Παρασκευής» και εκφράζεται η εκτίμηση πως ο θεσμός δεν θα αργήσει να ανθήσει και στην Ελλάδα. Μάλιστα, οι άνθρωποι της αγοράς υποστηρίζουν ότι η μακροχρόνια ύφεση καθιστά πιο επιτακτική την υλοποίησή της.

Η Public καθιερώθηκε σε λιγότερο από μία δεκαετία σε μια από τις πιο μεγάλες δυνάμεις στον τομέα του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα και την Κύπρο. Εχοντας την οικονομική ισχύ του Πάνου Γερμανού και παρά την οικονομική ύφεση, η εταιρεία «σκούπισε» την αγορά. Μέσα στην τελευταία πενταετία τα έσοδά υπερδιπλασιάστηκαν και από 92 εκατ. ευρώ που ήταν το 2011, πέρυσι ξεπέρασαν τα 222 εκατ. ευρώ.
 

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ