Εξάμηνη παράταση στην απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ

Εξάμηνη παράταση στην απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ

49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μετατίθεται εκ νέου κατά έξι μήνες, δηλαδή από την 1η Απριλίου 2017 η εφαρμογή της διαδικασίας για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζομένων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Αυτό προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή από τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Ν.Παππά, προκειμένου να ψηφιστεί με το νομοσχέδιο ενσωμάτωσης Οδηγιών για την ίση μεταχείριση προσώπων στην απασχόληση και στην εργασία, πιθανώς την επόμενη εβδομάδα.

«Επομένως για το χρονικό διάστημα μέχρι τον Απρίλιο 2017, εξακολουθεί να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζομένων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ, καθώς και η δυνατότητα τιμολόγησης στις διαφημιστικές εταιρείες που μεσολαβούν» σημειώνεται στην Εκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. Παράλληλα, στην αιτιολογική Εκθεση της εν λόγω τροπολογίας αναφέρεται πως «η παράταση κρίνεται αναγκαία επειδή οι προθεσμίες, παρά τις παρατάσεις που δόθηκαν, έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα ασφυκτικές για τις επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στον διαφημιστικό τομέα και είναι ακόμα σε εξέλιξη η διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή