ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στις επικοινωνίες και στο μάρκετινγκ εισέρχεται η Xerox Hellas

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Mια νέα στρατηγική στον χώρο των εκτυπωτικών υπηρεσιών ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της Xerox Hellas. Η εταιρεία που το 2017 συμπληρώνει 45 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, στοχεύει σε επέκταση των δραστηριοτήτων στον τομέα των επικοινωνιών και του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της εταιρείας Βασίλης Ραμπάτ παρουσίασε τη νέα στρατηγική της εταιρείας, που επεκτείνει τις υπηρεσίες διαχείρισης εγγράφων (managed print services, MPS) στον τομέα της επικοινωνίας και του marketing. «Aυτό που προσφέραμε μέχρι τώρα, στοχεύοντας κυρίως στην ικανοποίηση των εσωτερικών λειτουργιών μιας επιχείρησης, θέλουμε να το κάνουμε και για τις προωθητικές της ενέργειες», ανέφερε ο πρόεδρος και CEO της Xerox Ελλάδος.

Ουσιαστικά η εταιρεία θα επεκταθεί στην ανάληψη και διαχείριση εκτυπώσεων και κατασκευής οποιουδήποτε μάρκετινγκ προωθητικού υλικού και προγράμματος για λογαριασμό πελατών της. Πρόκειται για τις υπηρεσίες που ονομάζει Communications Management Services ή CMS. H εταιρεία, σύμφωνα με τα στελέχη της, έχει ήδη 14 συμβόλαια σε ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ το σύνολο των συμβολαίων MPS σήμερα ξεπερνά τα 250. Σύμφωνα με τον κ. Ραμπάτ, τα προαναφερόμενα συμβόλαια αποφέρουν πάνω από το 60% των εσόδων της Xerox στην Ελλάδα. Μόλις το 40% προέρχεται από την κλασική πώληση προϊόντων φωτοτυπικών, πολυμηχανημάτων, αναλωσίμων κ.λπ. Η ενεργοποίηση ενός τέτοιου συμβολαίου σε μια επιχείρηση σημαίνει ότι καταβάλλει ένα σταθερό και ένα μεταβλητό τίμημα σε μηνιαία βάση, ενώ ο εξοπλισμός παραμένει στην κυριότητα του παρόχου της υπηρεσίας, δηλαδή στη Xerox.

Ο κ. Ραμπάτ, σχολιάζοντας την πορεία της Xerox το 2016, είπε ότι δεν διαφοροποιείται αισθητά σε σχέση με εκείνη του 2015. Πέρυσι, ο κύκλος εργασιών της Xerox Hellas διαμορφώθηκε στα 30,4 εκατ., τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) στα 8,4 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων στα 5,7 εκατ.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ