Toyota C-HR, με το βλέμμα στο μέλλον

Toyota C-HR, με το βλέμμα στο μέλλον

2' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΙΣΠΑΝΙΑ. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας στη Μαδρίτη είχαμε στο μυαλό μας το πρωτότυπο C-HR που είδαμε για πρώτη φορά στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το 2015. Μόλις αντικρίσαμε το αυτοκίνητο παραγωγής δεν διακρίναμε καμία απολύτως διαφορά από το concept και αυτό μας εξέπληξε ευχάριστα, μιας και η Toyota βγήκε από τη σχεδιαστική πεπατημένη και το συντηρητικό της μοτίβο. Η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να ακολουθήσει τις μοντέρνες γραμμές της εποχής και να αποκαλύψει ένα νέο SUV που θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας.

ΤΟΥ ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Τα αρχικά C-HR προέρχονται από το «Coupe High-Rider» και όπως μαρτυρά η ονομασία του έχει αυξημένο ύψος από το έδαφος και ένα coupe εμφάνιση. Μεγάλο ενδιαφέρον προκαλεί η κλίση της οροφής στην 3η κολώνα, δίνοντας μια γεύση από σπορτίφ πινελιά και κρατώντας τον αεροδυναμικό συντελεστή σε πολύ χαμηλό επίπεδο (μόλις 0,32). Η καμπίνα μπορεί να περιορίζει λίγο τους επιβάτες, τόσο για τη μικρή ορατότητα των πίσω παραθύρων όσο και για τον αέρα πάνω από τα κεφάλια, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 377 λίτρα. Στο ταμπλό ξεχωρίζει με μια πρώτη ματιά η οθόνη αφής 8 ιντσών, που είναι τοποθετημένη στο κέντρο και διαθέτει πλήρη διασύνδεση κατά το πρότυπο ΗΜΙ (Human Machine Interface). Στο πακέτο της τεχνολογίας υπάρχει το Toyota Safety Sense που αναλαμβάνει την ασφαλή μετακίνηση των επιβατών με τα συστήματα όπως είναι η προειδοποίηση και αποφυγή σύγκρουσης, το ενεργη­τικό cruise control, η διατήρηση στην λωρίδα κυκλοφορίας, η αναγνώριση σημάτων, η αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας των προβολέων και άλλα.

Ο κινητήρας

Στο μηχανολογικό κομμάτι οι Ιάπωνες δεν θεώρησαν σκόπιμο να εφοδιάσουν το νέο C-HR με έναν πετρελαιοκινητήρα από την γκάμα τους και αυτό γιατί θεωρούν ότι το μέλλον είναι τα υβριδικά σύνολα και η υδρογονοκίνηση. Ετσι, προς το παρόν υπάρχει η hybrid έκδοση, που συνδυάζει τον γνώριμο 1.8 VVT-i με έναν ηλεκτροκινητήρα και η συνδυαστική απόδοση είναι 122 ίπποι. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η μέση κατανάλωση είναι στα 3,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2 αγγίζουν τα 82 γρ./χλμ.

Η οικονομικότερη έκδοση διαθέτει έναν 4κύλινδρο 1.200άρη τούρμπο κινητήρα των 116 ίππων και 185 Nm ροπής. Πρόκειται για το μοτέρ που χρησιμοποιεί και το Auris και διακρίνεται για την ομαλή και οικονομική λειτουργία (125 γρ./χλμ. CO2). Ο μικρός βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ υπάρχει και τετρακίνητη AWD έκδοση, καθώς και δίλιτρο βενζίνης με 148 ίππους, με το τελευταίο να μην κερδίζει σχεδόν κανενός Ελληνα το ενδιαφέρον. 

Το νέο SUV ξεχωρίζει από εμφάνιση και φοράει ολόκληρη την τελευταία λέξη της τεχνολογίας από το στρατόπεδο της Toyota. Το εμπορικό του ξεκίνημα έχει γίνει ήδη στην ελληνική αγορά και οι τιμές είναι απολύτως φυσιολογικές. Δηλαδή, η τιμή εκκίνησης είναι τα 20.300 ευρώ με τον 1.2 τούρμπο, ενώ για την υβριδική έκδοση ξεκινάει από τα 24.700 ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή