Πρώτη δοκιμή του Honda CR-V Auto με 9άρι κιβώτιο

Πρώτη δοκιμή του Honda CR-V Auto με 9άρι κιβώτιο

4' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Το Honda CR-V το ξέρετε. Το είχαμε  παρουσιάσει πριν από λίγους μήνες. Εκείνο όμως που δεν ξέρετε είναι πώς συμπεριφέρεται  το  νέο  CR-V τέταρτης γενιάς , με τον καινούργιο diesel κινητήρα 1600 κ.εκ diesel που αποδίδει 160PS/4000 rpm . Και δεν είναι μόνο αυτό. Το νέο Honda CR-V έχει αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο. Είναι κάτι που από την αρχή το ζητούσαν οι άνθρωποι που αγαπούν τα αυτοκίνητα Honda. Είναι αυτοί που ότι και να τους προτείνεις, δεν αλλάζουν μάρκα. Το CR-V θεωρείται ότι είναι  ένα από τα πιο δημοφιλή συμπαγή SUV που πωλούνται παγκοσμίως. 

 
TOY ΠΕΡΗ ΧΑΛΑΤΣΗ & ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
 
Μπορεί να καθυστέρησε λίγους  μήνες η παρουσίαση του CR-V στην Ελλάδα αλλά αυτό ήταν για καλό μας αφού τις ημέρες της παρουσίασης και των πρώτων χιλιομέτρων που κάναμε ήταν με …χιόνια.

Για να μην σας μπλέκω με πολλές λεπτομέρειες , το CR-V μπορείτε να το βρείτε στις εκδόσεις 4WD & 2WD με κινητήρες βενζίνης. «Φοράει» τον  2.0 i-VTEC που αποδίδει μέγιστη ισχύ 155 PS και ροπή 192 Nm και πληροί τις προδιαγραφές Euro6. 
Σήμερα παρουσιάζουμε το CR-V με τον 1.6 i DTEC high Rower με σύστημα υπερτροφοδότη που αποδίδει 160 ps και 350 Νm ροπή.  Το συνολικό μήκος είναι 4.570 mm , το πλάτος 2.096 mm (συμπερ. εξωτερικών καθρεπτών), το ύψος 1.685 mm (συμπρ. κεραίας) και το μεταξόνιο 2.630 mm.

Η δοκιμή κράτησε λίγες ώρες. Μπορεί  να μην κάναμε αυτό που θέλαμε, δηλαδή την εξαντλητική δοκιμή, όμως πήραμε την πρώτη γεύση από τα αξιοπρόσεκτα χαρακτηριστικά του  CR-V.
Εκτός από τον diesel  κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, θα πρέπει να σημειώσουμε μία τεχνολογία ασφάλειας, που εφαρμόζεται για πρώτη φορά αλλά και το νέο σύστημα συνδεσιμότητας και infotainment. Ακόμη σημαντικό είναι το  αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης και οι βελτιώσεις που έγιναν  στη  μείωση των θορύβων, των  κραδασμών και των  τριγμών (NVH) .

Το οδηγήσαμε σε όλα τα είδη δρόμου. Ξεπεράσαμε και τα όρια της τροχαίας – εκεί όπου φυσικά  μας το επέτρεπαν οι συνθήκες. Αγγίξαμε τα 170 χιλιόμετρα χωρίς να ανησυχήσουμε από τους πλευρικούς ανέμους. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 197 χιλιόμετρα (εργοστασιακή μέτρηση) . Και μια που μιλάμε με αριθμούς από 0-100 χρειάζεται 10 δευτερόλεπτα . Οι εκπομπές CO2 είναι 139 (μικτός κύκλος με 18΄΄ ζάντες). Στο θέμα της κατανάλωσης έχουμε μια αισθητή διαφορά με αυτή που αναφέρει η Honda στις επίσημες μετρήσεις. Λέει ότι για κάθε 100 χιλιόμετρα η κατανάλωση είναι 5.1 λίτρα. Στη δοκιμή μας δεν πέσαμε κάτω από 8.1 λίτρα με δύο άτομα και χωρίς αποσκευές.
Το αυτοκίνητο είναι ευρύχωρο. Πέντε επιβάτες ταξιδεύουν άνετα. Ο χώρος αποσκευών ικανοποιητικός. Με όρθια τα καθίσματα είναι 589 λίτρα ενώ με αναδιπλωμένα καθίσματα αυξάνεται στα 1669 λίτρα.

 Το CR-V έχει εξελιχθεί με γνώμονα τις ανάγκες των απαιτητικών Ευρωπαίων οδηγών.  Δεν θα μείνω στο στυλ του νέου CR-V  το οποίο έχει αναβαθμιστεί. Οι πιο σημαντικές αλλαγές βρίσκονται μπροστά, με ανασχεδιασμένους προβολείς που ενώνονται οπτικά με τη νέα μάσκα. Ο νέος  προφυλακτήρας και η νέα ποδιά αυξάνουν το πλάτος του CR-V. Πίσω, τα φωτιστικά σώματα LED δίνουν μια άλλη διάσταση. Νέας  σχεδίασης είναι οι ζάντες αλουμινίου 17  και 18 ιντσών.
Στο  απότομο φρενάρισμα μπορείς να καταλάβεις πόσο καλά στημένο είναι ένα  αυτοκίνητο. Πατάει σωστά στο δρόμο και δεν τρομάζει τον οδηγό ακόμη και όταν κινηθεί γρήγορα. Έχει καλή ανάρτηση με γόνατα MacPherson μπροστά και πίσω διπλά ψαλίδια ενεργούς γεωμετρίας.

Τα λάστιχα που «φορούσε» το δικό μας Honda CR-V ήταν Good Year M+S  και το κράτημα στο βρεγμένο δρόμο ήταν ικανοποιητικό. Τα φρένα μπροστά είναι αεριζόμενοι δίσκοι και πίσω δισκόφρενα.
Εδώ θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το νέο HR-V ενώ κινείται με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς όταν διαπιστώσει ο εγκέφαλος ότι χρειάζεται βοήθεια τότε ενεργοποιούνται και οι άλλοι δύο. Το  Real Time 4WD σχεδιάστηκε για άμεση αντίδραση στην ολίσθηση (σπινάρισμα) των εμπρός τροχών. Βοηθάει στην αποφυγή της ολίσθησης των τροχών (σπινάρισμα), αφού ενεργοποιούνται και οι τέσσερις, κάτι που  χρήσιμο σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής όπως το χιόνι. 

Ο ηλεκτροκινητήρας ελέγχεται από το Intelligent Control System, που επιτρέπει στο σύστημα να κατανέμει την ισχύ βάσει των συνθηκών. Το σύστημα μπορεί επίσης να ανιχνεύσει πότε το CR-V κινείται σε μία ανηφόρα και να αποστείλει πρόσθετη ροπή στους πίσω τροχούς σε συνεργασία με τη λειτουργία Hill Start Assist.
Ας μην παραβλέπουμε και το σύστημα  Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC) που και αυτό βοηθά αποτελεσματικά τον οδηγό αφού προβλέπει και  αντιδρά αυτόματα στην είσοδο άλλων οχημάτων στη λωρίδα κυκλοφορίας του νέου CR-V.  Χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης των άλλων οχημάτων στο δρόμο. Στη συνέχεια εφαρμόζει έναν αλγόριθμο για να προβλέψει την πιθανότητα εισόδου οχημάτων από διπλανές λωρίδες, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο που εφοδιάζεται με το σύστημα να αντιδρά με ταχύτητα και  ασφάλεια.

Η Honda έχει προχωρήσει σε πλήρη ανανέωση των συστημάτων της ενεργητικής ασφάλειας που βασίζονται σε αισθητήρες, γνωστά ως Advanced Driving Assist Systems (Συστήματα Προηγμένης Υποστήριξης Οδηγού). Με την ονομασία ‘Honda SENSING’, το νέο σύστημα συνδυάζει τώρα κάμερα και τεχνολογία ραντάρ, βελτιώνοντας τα συστήματα Collision Mitigation Braking System και Adaptive Cruise Control.  Το Honda SENSING διατίθεται μόνο στην  νέα έκδοση CR-V Executive. 
 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή