Σπασμένο λευκό, διαφάνειες και δαντέλες, σε τρεις μεγάλες εκθέσεις

Σπασμένο λευκό, διαφάνειες και δαντέλες, σε τρεις μεγάλες εκθέσεις

2' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οσοι δεν έχετε ακόμη χορέψει τον χορό του Ησαΐα ίσως αλλάξετε γνώμη μέχρι τη Δευτέρα. Δύο μεγάλες εκθέσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με αντικείμενο τον γάμο και δευτερευόντως τη βάπτιση πραγματοποιούνται από σήμερα μέχρι και την Κυριακή, με στόχο… να μεταπείσουν τους εκ πεποιθήσεως εργένηδες.

«Το σπασμένο λευκό, οι διαφάνειες και οι δαντέλες είναι φέτος της μόδας», εξηγεί στην «Κ» ο κ. Γιώργος Κουσουρής, ένας εκ των διοργανωτών της Expo Wedding 2017 στο Βελλίδειο της Θεσσαλονίκης, όπου ανά δύο ώρες θα γίνονται επιδείξεις νυφικών από Ελληνες αλλά και ξένους σχεδιαστές.

«Εμείς δημιουργήσαμε το 2001 την πρώτη ιστοσελίδα σχετικά με τη διοργάνωση γάμου, που τότε λόγω κενού στην αγορά είχε μεγάλη επιτυχία», υπενθυμίζει ο κ. Κουσουρής, που επιμελείται τις εκθέσεις από το 2006. «Κάθε χρόνο μάς επισκέπτονται 7.000 άτομα, εκ των οποίων 5% με 10% είναι επισκέπτες από τα Βαλκάνια, κυρίως από τα Σκόπια και την Αλβανία, που προετοιμάζουν τον γάμο τους και αναζητούν ιδέες». Η ανερχόμενη εκεί μέση τάξη προτίθεται να κάνει «ανοικτούς», πολυτελείς γάμους με πολλούς καλεσμένους και η χώρα μας φαίνεται να διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία από την εποχή των παχιών αγελάδων… Παρά την οικονομική κρίση, ωστόσο, φαίνεται ότι και οι Ελληνες μελλόνυμφοι δεν είναι έτοιμοι για έναν λιτό γάμο. «Με τη λογική ότι “μία φορά παντρεύεται κανείς”, προχωρούν στην οργάνωση του γάμου και της δεξίωσης», σημειώνει από την πλευρά της η κ. Ασπασία Κοντού από την Bridal Expo 2017, που ξεκινάει στο Ζάππειο και περιλαμβάνει τόσο την εβδομάδα μόδας γάμου όσο και την έκθεση προϊόντων και υπηρεσιών περί τον γάμο και τη βάπτιση.

«Στροφή στην ποιότητα»

«Μπορεί οι ενδιαφερόμενοι να έχουν μειώσει την ποσότητα, αλλά έχουν κάνει στροφή στην ποιότητα», σχολιάζει η κ. Κοντού. «Εξ ου και σημειώνεται μεγάλη άνθηση στον εγχώριο σχεδιασμό νυφικών», προσθέτει η ίδια, «οι κοπέλες μπορεί να μειώνουν, για παράδειγμα, τους καλεσμένους στο τραπέζι, αλλά δίνουν κάτι παραπάνω για το νυφικό τους».

Η αθηναϊκή έκθεση προβλέπεται να προσελκύσει, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, περί τους 12.000 επισκέπτες. Μεταξύ των μελλόνυμφων και των συγγενών τους, θα περάσουν αναμφισβήτητα ξένοι αλλά και επαγγελματίες του τουρισμού. Σε αυτούς απευθύνεται το παράρτημα «Greece – the wedding destination», όπου εκπρόσωποι σχεδόν από όλη την Ελλάδα θα προσπαθήσουν να πείσουν ότι ο τόπος τους ενδείκνυται ως σκηνικό γάμου, φέρνει ευημερία και ευζωία!

Πλάι σε «παραδοσιακούς» προορισμούς για απανταχού ερωτευμένους, όπως η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Υδρα, με περίπτερα θα εκπροσωπούνται ο Πόρος, η Ανδρος, η Μήλος, η Κέα, η Πάτμος, η Σίφνος, η Ρόδος, η Κως, η Κέρκυρα, τα Κύθηρα και η Λευκάδα, αλλά και από την ηπειρωτική Ελλάδα η Μονεμβασία, η Καλαμάτα, η Ολυμπία, η Κυλλήνη, η Αχαΐα, η Λάρισα, η Χαλκιδική και η Αλεξανδρούπολη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή