ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Tou Στράτου Καρακασίδη

Eίναι η γενιά των Μillennials. Εχουν γεννηθεί μεταξύ 1980 και 2000, είναι στα social media το 70% του χρόνου τους, ενώ «τσεκάρουν» το κινητό τους κατά μέσο όρο 43 φορές την ημέρα. Δεν παρακολουθούν τηλεόραση, αλλά ό,τι πρόγραμμα τους ενδιαφέρει το αναζητούν στο YouTube. Η πλατφόρμα, έντεκα χρόνια μετά την ίδρυσή της, έχει γίνει η καθημερινή συνήθεια μιας ολόκληρης γενιάς, που διασκεδάζει, μαθαίνει και εμπνέεται.

Μέσα από την πλατφόρμα έχει ξεπηδήσει η πρώτη φουρνιά celebrities, που απολαμβάνουν όλα όσα απολάμβαναν τις προηγούμενες δεκαετίες οι τηλεοπτικοί αστέρες. Εχουν δηλαδή ένα πιστό κοινό, που ακολουθεί τις βιντεο-εκπομπές τους και αναπαράγει το περιεχόμενό τους, χορηγούς και συντελεστές, ορκισμένους εχθρούς (haters), δύσκολη αρχή και καταξίωση. Το «Κ» συνάντησε τους έξι κορυφαίους δημιουργούς, που μίλησαν για τη δουλειά τους και τις ανησυχίες τους, τους fans και τους haters τους, την επιρροή τους και το μέλλον του βίντεο. Το ελληνικό YouTube είναι από τις δυναμικότερες πλατφόρμες, αφού, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα από τη στατιστική εταιρεία TNS για λογαρισμό της Google, το 82% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου επισκέπτεται το YouTube το λιγότερο μία φορά τον μήνα. Επίσης, οι χρήστες που επισκέπτονται το YouTube καθημερινά, τουλάχιστον 7 στους 10, το κάνουν αρκετές φορές την ημέρα. Η κάλυψη του YouTube μεγαλώνει σε όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

Συγκεκριμένα, κάθε εβδομάδα επισκέπτονται την πλατφόρμα το 94% των χρηστών ηλικίας 15-24 ετών. «Αυτό που κάνει τους δημιουργούς πετυχημένους είναι η αυθεντικότητα», εξηγεί ο συνεργάτης του YouTube στην Ελλάδα και CEO της Digital Minds Κώστας Χαμαλίδης. «Το κοινό μπορεί να ταυτιστεί μαζί τους γιατί είναι ένας απλός, καθημερινός άνθρωπος με κοινές ανησυχίες και ενδιαφέροντα. Οι παροδικοί αστέρες γυρίζουν διαφημίσεις με τη βοήθεια συνεργείων και το αποτέλεσμα είναι αψεγάδιαστο. Τα βίντεο των YouTubers όμως είναι απλά, αυθεντικά και γυρίζονται σε σπίτι με "απλές" κάμερες, χωρίς επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων».

ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ

2J
—---


Eίναι ο Κύπριος dj που κατάφερε να γίνει ο νούμερο ένα YouTuber στην Ελλάδα, με πάνω από ένα εκατομμύριο συνδρομητές (subscribers). Ο Γιώργος Ιωάννου διατηρεί δύο κανάλια, το «κανονικό» και ένα που ασχολείται με βιντεοπαιχνίδια. Tα βίντεο του «Comment Songs», όπου φτιάχνει τραγούδια ενώνοντας σχόλια των φαν του, έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ θέασης, θέτοντας τον πήχη πολύ ψηλά για τους ανταγωνιστές του.

Jeremy
——

Ο Γιώργος Αργύρης ξεκίνησε το κανάλι του το 2011, όταν ακόμη τα κανάλια ήταν στην αρχή τους, γι’ αυτό είναι ένας από τους παλιότερους YouTubers με περισσότερους από 500.000 συνδρομητές, που έχει φτάσει στην κορυφή με τα σατιρικά/σχολιαστικά βίντεό του.
Μπορεί να σχολιάσει ακόμα και το πιο σοβαρό θέμα βάζοντας κωμικές πινελιές. Κορυφαίο βίντεο που έγινε viral στο ίντερνετ ήταν εκείνο με τα αγγλικά του Αλέξη Τσίπρα.

Mara Samartzi
————

Η Μάρα, ή αλλιώς «MyGreek Burlesque», όπως έγινε γνωστή στο ελληνικό YouTube, είναι από τις παλαιότερες Ελληνίδες YouTubers και έχει σκαρφαλώσει στην κορυφή με περισσότερους από 125.000 subscribers! Στο κανάλι της θα δεις από τα αγαπημένα της βιβλία μέχρι beauty tips και προϊόντα.

YOUUP
——--

Ο Αλέξανδρος Κοντοπίδης, ή «Κοντόπας» για τους φαν, έκανε θραύση στο ελληνικό YouTube με τις «Επιστολές» που έστελνε σε διασήμους. Σήμερα
διατηρεί ένα από τα πιο δυνατά κανάλια, με περισσότερους από 255.000 συνδρομητές. Πάντα με ιδιαίτερο χιούμορ, ετοιμόλογος και απολαυστικός!

Ανδρέας Μπατσίλας
————

Ανήκει στη νέα γενιά των YouTubers, που εμπνεύστηκε από τους ήδη επιτυχημένους, και χτίζει το δικό του κανάλι. Είναι αγγλόφωνο και παράγει περιεχόμενο σχετικά με τα ταξίδια, την αρχιτεκτονική και τα αγαπημένα του σπορ. Το πρόσφατο βίντεο με το σκι στους δρόμους της Θεσσαλονίκης έκανε το κανάλι του γνωστό σε όλη την Ελλάδα.

Mikri Ollandeza
————

Η Δανάη Γεωργαντά είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας που κατέκτησε το ελληνικό YouTube με πάνω από 120.000 συνδρομητές. Συγκαταλέγεται στην κορυφή των lifestyle vloggers, ενώ στα βίντεό της μπορεί να δει κανείς την καθημερινότητά της. Αγόρια, συμβουλές ομορφιάς και νεανικοί προβληματισμοί είναι η κεντρική της θεματολογία, ενώ την ενθουσιάζει να σχολιάζει δημοσιότητες της ελληνικής τηλεόρασης. Περίοπτη θέση στο κανάλι της έχει το αγόρι της, ο «Δημητράκης» της, που τη βοηθά στα γυρίσματα και στην επεξεργασία των επεισοδίων πριν ανέβουν στο κανάλι.

Περιοδικό "Κ"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ