Μέσω σποτ ικανοποιείται η δίψα των ακριτών για προβολή

Μέσω σποτ ικανοποιείται η δίψα των ακριτών για προβολή

2' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Αξιότιμοι κύριοι, με αφορμή την προβολή της Ορεστιάδας σε πρόσφατο διαφημιστικό σποτ της εταιρείας σας, θα ήθελα να σας συγχαρώ θερμά για τις ευφάνταστες και ιδιαίτερα καλαίσθητες διαφημίσεις που προβάλλουν όχι μόνο καθαυτό το διαφημιζόμενο προϊόν, αλλά αναδεικνύουν και στοιχεία εμπνευσμένα από τις ελληνικές αξίες, δίνοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελληνική ιδιοσυγκρασία, τον ήλιο, τη θάλασσα και τις αναρίθμητες ομορφιές της χώρας μας. Στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία, η προβολή τέτοιου είδους διαφημίσεων με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, που δεν έχουν καμία ροπή προς την ξενομανία, αποπνέουν χαρά και αισιοδοξία, χαρακτηριστικά απαραίτητα σε όλους μας. Εύχομαι καλή συνέχεια και καλή δύναμη. Με εκτίμηση, ο δήμαρχος Ορεστιάδας».

Η επιστολή αυτή έφθασε πριν από λίγες ημέρες στα γραφεία μεγάλης ελληνικής ζυθοποιίας. Προκάλεσε, εύλογα, συγκίνηση και χαρά. Το νέο σποτ της εταιρείας –είχε λανσαριστεί ελάχιστες μέρες νωρίτερα– παρουσίαζε εικόνες της αυθεντικής Ελλάδας, εικόνες που όλοι μας έχουμε ζήσει και αντανακλούν τις ρίζες μας, τον πολιτισμό και την ταυτότητά μας.

Ανάμεσά τους, για ελάχιστα δευτερόλεπτα, ένα λεωφορείο των ΚΤΕΛ με επιγραφή «Ορεστιάδα» εμφανίζεται να καταφθάνει στην Αθήνα. Από αυτό αποβιβάζεται ένας φαντάρος που ξαναβρίσκεται με τους φίλους του και απολαμβάνουν μαζί, τι άλλο, μια μπίρα.

Οπως φαίνεται, το στιγμιότυπο δεν πέρασε απαρατήρητο στην ακριτική Ορεστιάδα, τη βορειότερη και νεότερη πόλη της Ελλάδας, στην άκρη του νομού Εβρου. Τοπικά μέσα «τσίμπησαν» την είδηση, κάνοντας λόγο για διαφήμιση της πόλης. «Ευχόμαστε να επαναληφθεί η πρωτοβουλία και να ενταχθούν και άλλες περιοχές του νομού Εβρου γιατί δίνουν ένα επιπλέον κίνητρο σε ανθρώπους από όλη τη χώρα να επισκεφθούν την περιοχή μας», γράφτηκε μεταξύ άλλων. Ο δήμαρχος έφθασε να στείλει επιστολή στην εταιρεία…

«Οτιδήποτε παραπέμπει στην Ορεστιάδα, έστω και σε συνειρμό, είναι σημαντικό για εμάς», λέει στην «Κ» ο κ. Βασίλης Μαυρίδης, ο δήμαρχος της πόλης. «Και μόνο που μένει στο μάτι η πόλη, κάτι μπορεί να κάνει…».

Η πικρία είναι ευδιάκριτη στον τόνο της φωνής του. «Αν περιμέναμε από τους φορείς…», συμπληρώνει ο κ. Μαυρίδης. Αναφέρεται στο τελευταίο διαφημιστικό βίντεο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. «Μόνο μία φωτογραφία από την Ορεστιάδα χώρεσε. Ούτε προβλήθηκε η πλατεία, ένα ορόσημο της περιοχής, ούτε έγινε καμιά αναφορά στα αγροτικά μας προϊόντα, όπως το σπαράγγι με 100% εξαγωγική δραστηριότητα, ούτε στις εκδηλώσεις του φεστιβάλ Αρδα…». Η Ορεστιάδα πασχίζει να προσελκύσει επισκέπτες από την Τουρκία, με αξιοσημείωτα αποτελέσματα τα τελευταία χρόνια, αλλά και τον εγχώριο τουρισμό.

Απροσδόκητα οφέλη από τη διαφήμιση είχε και η ανατολική Μάνη. Το πολυαναμενόμενο σποτ μεγάλης εταιρείας τεχνολογίας για το τελευταίο κινητό τηλέφωνο γυρίστηκε σε Αρεόπολη και Γερολιμένα, προβάλλοντας και πάλι το πρόσωπο της παραδοσιακής, αυθεντικής Ελλάδας.

Η προβολή χωριών, όπως το Οίτυλο και το Καραβοστάσι, ήταν ένα αναπάντεχο «δώρο» για ολόκληρη την περιοχή. Μέσα σε μόλις 1,5 λεπτό, αιχμαλωτίζεται η ομορφιά του τοπίου, γεγονός που αναμένεται να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών, Ελλήνων και ξένων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή