Παράταση από τη ΔΕΗ στο πρόγραμμα 36 δόσεων

Παράταση από τη ΔΕΗ στο πρόγραμμα 36 δόσεων

2' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Παράταση έως την ερχόμενη Παρασκευή έδωσε η ΔΕΗ σε όσους δεν τήρησαν τη συμφωνία που είχαν κάνει με την Επιχείρηση, προκειμένου να επανενταχθούν στο πρόγραμμα των 36 δόσεων. Εν τω μεταξύ, χθες έληγε και το ομόλογο των 100 εκατ. ευρώ, το οποίο όμως πληρώθηκε μία εργάσιμη μέρα νωρίτερα, συγκεκριμένα την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου.

Η ρευστότητα της Επιχείρησης έπειτα από αυτήν την ενέργεια μειώθηκε ακόμη περισσότερο. Πλέον, η διοίκηση της ΔΕΗ βρίσκεται εν αναμονή της υπογραφής σύμβασης με τις συστημικές τράπεζες για την έκδοση του νέου κοινοπρακτικού δανείου 200 εκατ. ευρώ. Το δάνειο έχει εγκριθεί από τα αρμόδια όργανα των τεσσάρων τραπεζών, όχι όμως και η σχετική υπογραφή σύμβασης με τη ΔΕΗ – η Επιχείρηση ευελπιστεί να υλοποιηθεί πριν από τις 9 Φεβρουαρίου, οπότε θα αξιολογηθεί από τον οίκο Standard & Poor’s.

Δεκάδες κάτοχοι μηνιαίων καρτών ρωτούσαν χθες στα εκδοτήρια του μετρό στο Σύνταγμα γιατί δεν υπάρχει μείωση της μηνιαίας συνδρομής (30 ευρώ), λόγω της 24ωρης απεργίας στα μέσα σταθερής τροχιάς τον Φεβρουάριο. Κανείς από τους υπαλλήλους δεν ήξερε, αλλά και δεν είχε διάθεση να απαντήσει. Η μόνη απάντηση που έδιναν στους επιβάτες ήταν η εξής: «Να περιμένετε την επίσημη ανακοίνωση του ΟΑΣΑ. Δεν γνωρίζουμε τίποτε άλλο». Βέβαια, το επιβατικό κοινό θα πρέπει να ξέρει ότι για να τύχει της έκπτωσης της μιας 24ωρης απεργίας τον Φεβρουάριο και των δύο 24ωρων που είναι προγραμματισμένες για σήμερα και την Παρασκευή 3 Μαρτίου θα πρέπει να διακρατήσει και το κουπόνι του Φεβρουαρίου.

Αποχωρήσεις στελεχών

«Καλύτερα πρώτος στο χωριό, παρά δεύτερος στην πόλη». Η λογική αυτή, που αποτυπώνεται στη γνωστή παροιμία, φαίνεται ότι επικράτησε σε μερίδα εργαζομένων της «Βερόπουλος». Οπως αποκάλυψε πρόσφατα ο επικεφαλής της Metro ABEE κ. Αρ. Παντελιάδης, 80 στελέχη καταστημάτων της «Βερόπουλος» προτίμησαν να αποχωρήσουν από την εταιρεία, όταν αυτή μεταβιβάστηκε στη Metro, διότι δεν δέχθηκαν αλλαγή θέσης ή αξιώματος. «Οποιος δεν μπορεί, αλλάζει θέση. Οποιος δεν θέλει, δεν μένει», δήλωσε ο κ. Παντελιάδης. Ο ίδιος τόνισε ότι το πιο δύσκολο κομμάτι της συγχώνευσης Βερόπουλου-Metro είναι ακριβώς η αλλαγή νοοτροπίας από όλες τις πλευρές.

Βρήκε κέρμα 2 λεπτώνκαι αναζητεί τον κάτοχό του

Στις 25 Ιανουαρίου βρέθηκε στην αίθουσα υποκαταστήματος γερμανικής κεντρικής τράπεζας στην πόλη του Μαγδεμβούργου ένα κέρμα 2 λεπτών, που προφανώς το είχε χάσει κάποιος επισκέπτης. Ο διευθυντής του υποκαταστήματος εξέδωσε ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο υποκατάστημα, με την οποία καλεί όποιον έχασε το κέρμα να το διεκδικήσει εντός έξι εβδομάδων. Ισως αυτό το παράδειγμα να απεικονίζει καλύτερα από κάθε άλλο το πόσο δύσκολο είναι να χαράξει κανείς πολιτική για 19 τόσο διαφορετικές οικονομίες. Η σπατάλη οδηγεί στην καταστροφή, το ίδιο και η τσιγκουνιά και η τυπολατρία.

Αλλη μία εξαγγελία αλλαγής των τελών κυκλοφορίας

Αλλαγή των τελών κυκλοφορίας προανήγγειλε χθες για μία ακόμη φορά η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου (φωτ.), μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο».

Κάθε τρεις και λίγο κάποιος από την κυβέρνηση (το είχε κάνει αρκετές φορές και ο προκάτοχός της Τρ. Αλεξιάδης) εξαγγέλλει αλλαγές σε φόρους και τέλη, αναστατώνοντας την αγορά. Θα μπορούσε να περιμένει τις προτάσεις, που, όπως είπε, επεξεργάζεται ειδική επιτροπή, να αποφασίσει και στη συνέχεια να κάνει ανακοινώσεις.

Ωστόσο, σημείωσε η κ. Παπανάτσιου, «προσδοκία μας είναι αυτό να ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα, ώστε να ξέρει και η αγορά πώς θα κινηθεί σε σχέση με το αυτοκίνητο».

Η υφυπουργός υπογράμμισε, πάντως, ότι επιδίωξή της με το νέο πλαίσιο για τα τέλη κυκλοφορίας είναι «κάποιοι να πάρουν τις πινακίδες πίσω».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή