ΑΤ&Τ, Verizon κόβουν διαφήμιση στην Google

ΑΤ&Τ, Verizon κόβουν διαφήμιση στην Google

1' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μετά τον όμιλο περιποίησης και ομορφιάς Johnson&Johnson και την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Enterprise, οι εταιρείες τηλεπικοινωνίας Verizon και AT&T αποφάσισαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από ορισμένες μη εγκεκριμένες πλατφόρμες της Google, συμπεριλαμβανομένων και του Youtube, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η λίστα των εταιρειών, παγκοσμίως, που αντιτίθεται στις πρακτικές της Google. Ο λόγος; Μεγάλες εταιρείες εκφράζουν την ανησυχία τους ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται δίπλα σε βίντεο του Youtube με προσβλητικό και εξτρεμιστικό περιεχόμενο.

Ο δημοφιλής διαδικτυακός ιστότοπος βρίσκεται στο στόχαστρο πολλών πολιτικών και εταιρειών στην Ευρώπη, καθώς μεγάλο μέρος των διαφημίσεών τους τοποθετούνταν δίπλα σε αναρτήσεις και βίντεο που προωθούσαν ομοφοβικά και αντισημιτικά μηνύματα. Σύμφωνα με τον αναλυτή Τζαν Ντάουσον της Jackdaw Research, ο διαδικτυακός κολοσσός αντιμετωπίζει βραχυπρόθεσμα απώλεια εσόδων, ενώ μακροπρόθεσμα θα μπορούσε να χάσει την εμπιστοσύνη των εταιρειών. Η AT&T δήλωσε ότι θα αποσύρει διαφημίσεις από τις πλατφόρμες της Google, εκτός της αναζήτησης, διότι «οι διαφημίσεις της εταιρείας ενδεχομένως να έχουν εμφανιστεί δίπλα από βίντεο του Youtube που εμπεριέχουν μηνύματα μίσους και τρομοκρατίας».

Η Verizon απέσυρε όλες τις διαφημίσεις της από μη εγκεκριμένα σάιτ, ενώ νωρίτερα την Τετάρτη είχε δηλώσει ότι προέβη απλώς σε αναστολή των διαφημίσεών της σε πλατφόρμες της Google πλην της μηχανής αναζήτησης. Σε επιφυλακή βρίσκεται και η πολυεθνική εταιρεία Mondelez, η οποία, όμως, προς το παρόν, δεν έχει διαπιστώσει ότι οι διαφημίσεις της εμφανίζονται δίπλα σε αναρτήσεις με άσεμνο περιεχόμενο. Ο Φίλιπ Σίντλερ, ανώτατο στέλεχος της Google, υποσχέθηκε ότι θα καταρτιστεί σχέδιο τριών σημείων για τη βελτίωση του διαφημιστικού της δικτύου. Επίσης, ζήτησε συγγνώμη από τις εταιρείες των οποίων οι διαφημίσεις τοποθετήθηκαν δίπλα σε περιεχόμενο που δεν συνάδει με τις αξίες τους. Ο κ. Σίντλερ υποσχέθηκε ότι η εταιρεία θα αυστηροποιήσει τους κανόνες της και θα ασκεί συχνότερα ελέγχους. Μετά τις ενστάσεις της Verizon και της AT&T, ο αριθμός των εταιρειών που μποϊκοτάρουν το διαφημιστικό δίκτυο της Google ανέρχεται στις 250.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή