Μπορεί το 1,2 δισ. ευρώ που έλαβε το Δημόσιο από τη Fraport για την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων να αποτελεί μια σημαντική ένεση ρευστότητας, αλλά τα χρήματα δεν θα μείνουν στα κρατικά ταμεία ούτε εβδομάδα, καθώς το Δημόσιο θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην αποπληρωμή λήξεων ομολόγων ύψους 1,4 δισ. ευρώ. Οι συνολικές υποχρεώσεις του Δημοσίου προς ξένους πιστωτές τον Απρίλιο ξεπερνούν το 1,8 δισ. Ετσι, σύμφωνα με τραπεζικές πηγές, τα έσοδα από την παραχώρηση των αεροδρομίων δεν θα αλλάξουν τις συνθήκες ρευστότητας στην οικονομία.
Η παραχώρηση των αεροδρομίων αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες ιδιωτικοποιήσεις που πραγματοποιούνται στη χώρα, ενώ η συμφωνία προβλέπει επενδύσεις τουλάχιστον 400 εκατ. ευρώ σε κατασκευαστικά έργα για τον εκσυγχρονισμό των αεροδρομίων. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μια πολύ μεγάλη επένδυση, σε έναν εξαιρετικά ελκυστικό τομέα, τον τουρισμό, και η οποία πραγματοποιείται από έναν μεγάλο διεθνή όμιλο με ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά διαχείρισης αερολιμένων, δεν βρέθηκαν ξένες τράπεζες για να την χρηματοδοτήσουν, γεγονός που αποτυπώνει την επενδυτική καραντίνα στην οποία παραμένει η χώρα, εξαιτίας της αναξιοπιστίας, της αβεβαιότητας, της αστάθειας και της αποτυχίας υλοποίησης των μεταρρυθμίσεων.
Με εξαίρεση την Alpha Bank η οποία συμμετέχει, με 284,7 εκατ. ευρώ, στην κοινοπραξία χρηματοδότησης του δανείου (ύψους 1 δισ. ευρώ), τα υπόλοιπα 715 εκατ. ευρώ προέρχονται από ειδικού σκοπού αναπτυξιακές τράπεζες, που συνδέονται με κρατικούς φορείς: Παρευξείνια Τράπεζα Εμπορίου και Ανάπτυξης (62,5 εκατ. ευρώ), Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (186,7 εκατ.), Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (280 εκατ.) και το IFC (International Finance Corporation), που είναι μέλος της World Βank, με 154,1 εκατ. Σημειώνεται ότι από το τέλος Ιουνίου 2015, όταν επιβλήθηκαν τα capital controls, δεν έχει γίνει ουσιαστική χαλάρωση του ορίου αναλήψεως μετρητών, ενώ η δεύτερη αξιολόγηση, που σύμφωνα με το πρόγραμμα θα έπρεπε να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο 2016, παραμένει σε εκκρεμότητα.