ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιαούρτια και εξαγωγές αύξησαν τα κέρδη της Κρι Κρι

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Τα γαλακτοκομικά και δη το γιαούρτι, καθώς και οι εξαγωγές, έδωσαν τη δυνατότητα το 2016 στην Κρι Κρι να διατηρήσει σχεδόν σταθερό τον τζίρο της και να αυξήσει τα κέρδη της. Το περιβάλλον, πάντως, παραμένει δύσκολο εντός συνόρων λόγω της συνεχούς μείωσης των πωλήσεων γαλακτοκομικών στο σύνολο της αγοράς, αλλά και λόγω των εξελίξεων σε διεθνές επίπεδο, όπως για παράδειγμα το Brexit, δεδομένης της έντονης δραστηριοποίησης της Κρι Κρι στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η εταιρεία, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε το 2016 σε 66,41 εκατ. έναντι 66,74 εκατ. ευρώ το 2015, καταγράφοντας μείωση 0,5%. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 10,99 εκατ. έναντι 7,31 εκατ. το 2015 (αύξηση 50,3%), τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 8,16 εκατ. έναντι 4,29 εκατ. το 2015 (αύξηση 90%), ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 6,24 εκατ. έναντι 3,84 εκατ. ευρώ το 2015 (αύξηση 62,3%).

Σημειώνεται ότι στη χρήση του 2016 η Κρι Κρι προχώρησε σε διαγραφή απαίτησης 3 εκατ. ευρώ από τη «Μαρινόπουλος», εκ των οποίων 1,5 εκατ. επιβάρυνε τα αποτελέσματα της χρήσης του 2016 και τα υπόλοιπα τη χρήση του 2015. Σε ό,τι αφορά τη «Μαρινόπουλος», η εταιρεία επισημαίνει ακόμη στην οικονομική της έκθεση ότι «οι πωλήσεις της επηρεάστηκαν έντονα από την αναταραχή που προκάλεσε στην αγορά του λιανεμπορίου η εκδήλωση χρηματοοικονομικής δυσχέρειας των εταιρειών του ομίλου Μαρινόπουλος» και προσθέτει ότι αναγκάστηκε να διακόψει της παραδόσεις των προϊόντων της, αρνούμενη να εξυπηρετήσει τις παραγγελίες. Σε χθεσινή της ανακοίνωση η Κρι Κρι επισημαίνει ακόμη ότι μέρος των απωλειών που υπέστη λόγω της «Μαρινόπουλος» –ειδικά λόγω της διακοπής της συνεργασίας για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για λογαριασμό της αλυσίδας– αντισταθμίστηκε από την έμφαση που έδωσε στην εγχώρια αγορά όσον αφορά τις πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων.

Οι πωλήσεις των παγωτών ανήλθαν σε 19,81 εκατ. το 2016 έναντι 21,31 εκατ. το 2015, ενώ των γαλακτοκομικών σε 46,59 εκατ. έναντι 45,42 εκατ. ευρώ το 2015. Οι πωλήσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν το 2016 στα 15,7 εκατ. έναντι 12 εκατ. ευρώ το 2015.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ