Νέο εργοτάξιο στήνεται στον Πειραιά

Νέο εργοτάξιο στήνεται στον Πειραιά

2' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και… αρκετή ταλαιπωρία φέρνει από αύριο το τραμ στον Πειραιά. Ενα νέο εργοτάξιο θα καταλάβει μέρος της οδού Ομ. Σκυλίτση μέχρι το τέλος Ιουλίου και μάλιστα από την επομένη εβδομάδα τμήμα του δρόμου θα κλείνει εντελώς από τις 11 το βράδυ έως τις 6 τα ξημερώματα. Η «Αττικό Μετρό», πάντως, διαβεβαιώνει ότι το έργο βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία: μέχρι το τέλος του έτους θα κλείσουν όλα τα ανοικτά μέτωπα και μέχρι τα μέσα του 2018 θα ξεκινήσει η λειτουργία του τραμ.

Σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση της «Αττικό Μετρό», οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις αφορούν το τμήμα της Ομ. Σκυλίτση, από πλατεία Ιπποδαμείας έως την οδό 34ου Συντάγματος Πεζικού. Από σήμερα και για ένα μήνα θα καταληφθούν οι δύο (αριστερές) από τις τρεις λωρίδες του δρόμου. Από τα τέλη Μαΐου έως τα τέλη Ιουλίου το εργοτάξιο θα μετακινηθεί στη δεξιά πλευρά. Μάλιστα, από τις 8 Μαΐου θα επιβληθεί καθολικός αποκλεισμός του δρόμου κατά τις νυχτερινές ώρες (11 μ.μ.-6 π.μ.). Καθώς η αναστάτωση της κυκλοφορίας αναμένεται να είναι μεγάλη, η «Αττικό Μετρό» προτρέπει τους οδηγούς να αποφύγουν την Ομ. Σκυλίτση και να χρησιμοποιήσουν εναλλακτικές διαδρομές προς και από το κέντρο του Πειραιά.

Η επέκταση της γραμμής του τραμ από το ΣΕΦ προς τον Πειραιά έχει συνολικό μήκος 5,4 χλμ. (3,1 χλμ. προς Πειραιά και 2,3 από Πειραιά). Θα περιλαμβάνει 7 στάσεις στη διαδρομή εισόδου και 5 στάσεις στη διαδρομή εξόδου. Η κατασκευή του έργου ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013 και, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, έπρεπε να είχε παραδοθεί τον Φεβρουάριο του 2015 (σε 2,5 χρόνια). Οι διαφορές ανάμεσα στην «Αττικό Μετρό» και τον ανάδοχο του έργου έχουν πλέον ξεπεραστεί, ωστόσο αρκετά ζητήματα –περί τα δέκα– έχουν παραπεμφθεί σε διαιτησία (και ενδέχεται να έχουν ως αποτέλεσμα την επιβάρυνση του προϋπολογισμού του έργου). Ποια είναι σήμερα η εικόνα του έργου;

Οπως εξηγεί στην «Κ» ο διευθυντής του έργου Χρήστος Βαλσαμάκης, τα έργα έχουν πλέον ολοκληρωθεί στη λεωφόρο Γρηγορίου Λαμπράκη και στο τμήμα της οδού Βασιλέως Γεωργίου μέχρι τη Ράλλειο (μετά βρίσκονται σε εξέλιξη αρχαιολογικές ανασκαφές). Πολύ ενδιαφέρουσα είναι η περίπτωση του υποσταθμού που υποστηρίζει την τροφοδοσία του τραμ με ρεύμα: ο σταθμός έχει αλλάξει δύο φορές θέση, κατ’ απαίτηση του δήμου. «Στη σημερινή θέση, δίπλα στην πλατεία Ωρολογίου, βρήκαμε τα θεμέλια του παλαιού δημαρχείου, που είχε κατεδαφιστεί επί δημαρχίας Σκυλίτση. Η τοπική εφορεία νεοτέρων μνημείων έθεσε το ζήτημα της διατήρησής τους ή μη στο Κεντρικό Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει περί το ένα έτος η υπόθεση. Τελικά η απόφαση για τη διατήρηση του υποσταθμού στη συγκεκριμένη θέση βγήκε πριν από μερικές ημέρες». Ολες οι κατασκευαστικές εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το τέλος του έτους. «Εκτιμάμε ότι η περίοδος των δοκιμών μπορεί να ξεκινήσει στις αρχές του 2018, ώστε στα μέσα του έτους το έργο να λειτουργήσει», λέει ο κ. Βαλσαμάκης. Είναι πιθανό, πάντως, η επέκταση να ξεκινήσει τη λειτουργία της με τους υφιστάμενους συρμούς, καθώς ο διαγωνισμός για την απόκτηση νέων έχει καθυστερήσει.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή