Ξανά εργοτάξια στην εθνική οδό Κορίνθου – Πατρών

Ξανά εργοτάξια στην εθνική οδό Κορίνθου – Πατρών

2' 24" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εργοτάξια και πάλι στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Πατρών. Μετά τα εγκαίνια και τις διακοπές του Πάσχα, ήρθε η ώρα για την επανεκκίνηση των εργασιών, με στόχο την ολοκλήρωση των περισσότερων εκκρεμοτήτων –με κύριες την τοποθέτηση αντιολισθηρού οδοστρώματος και ηχοπετασμάτων– μέχρι το τέλος του καλοκαιριού.

Οι εργασίες στην Κορίνθου – Πατρών ξεκίνησαν και πάλι χθες, από την περιοχή του δυτικού κόμβου Αιγίου. Ο κόμβος θα μείνει κλειστός έως μεθαύριο Παρασκευή, προκειμένου να ασφαλτοστρωθεί. Επόμενο προγραμματισμένο μέτωπο εργασιών, το τμήμα Καλαβρύτων – ανατολικού κόμβου Αιγίου (70ό-84ο χλμ.), όπου θα τοποθετηθεί το τελικό οδόστρωμα. Γενική αρχή των εργασιών στον αυτοκινητόδρομο είναι ότι η κυκλοφορία δεν θα εκτρέπεται πλέον στην παλαιά εθνική οδό αλλά θα χρησιμοποιείται ο υφιστάμενος δρόμος (θα διοχετεύονται και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας σε ένα, μέσω των ανοιγμάτων έκτακτης ανάγκης που υπάρχουν στο κεντρικό διάζωμα του δρόμου). Η τοποθέτηση αντιολισθηρού οδοστρώματος θα πραγματοποιείται κάθε φορά σε ένα τμήμα (δηλαδή δεν θα υπάρχουν ταυτόχρονα 2 ανοιχτά μέτωπα), σε μήκος 10-15 χλμ.

Το σύνολο του κατασκευαστικού αντικειμένου του έργου, μετά τις διάφορες αναθεωρήσεις, υπολογίζεται σε 1,3 δισ. ευρώ. Σήμερα η πρόοδος του έργου βρίσκεται στο 94% και απομένουν εργασίες ύψους 81 εκατ. ευρώ. Από αυτές, τα ασφαλτικά αντιπροσωπεύουν 21 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα μισά αφορούν τον κύριο οδικό άξονα και τα άλλα μισά το οδόστρωμα στις παράπλευρες οδούς. Εκκρεμούν επίσης εργασίες τοποθέτησης ηχοπετασμάτων ύψους 13 εκατ. ευρώ. Στους σταθμούς διοδίων απομένουν εργασίες ύψους 8,5 εκατ. ευρώ – να σημειωθεί ότι η απόφαση για τη μετατροπή των διοδίων Ζευγολατιού και Ρίου σε αμφίπλευρα και η λειτουργία του νέου σταθμού Ελαιώνα (Αιγίου) είναι έτοιμη και βρίσκεται στα χέρια του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη. Εργασίες ύψους 5,5 εκατ. ευρώ αφορούν την τοποθέτηση συστημάτων ελέγχου, 5 εκατ. ευρώ στην ολοκλήρωση γεφυρών και άλλων τεχνικών έργων, 3 εκατ. ευρώ σε υδραυλικά έργα, 2,8 εκατ. ευρώ σε αποχετευτικά έργα, 2 εκατ. ευρώ για τα κτίρια υποστήριξης.

Συνολικά, εκτιμάται ότι οι ασφαλτικές εργασίες θα ολοκληρωθούν έως το τέλος Ιουνίου, οι παράδρομοι έως το τέλος Αυγούστου, ο κόμβος του Ρίου έως το τέλος του έτους και το παράπλευρο δίκτυο στον κόμβο του Ρίου τον Μάρτιο του 2018.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ξεκινήσουν από σήμερα μέχρι τις αρχές Ιουλίου και στην περιοχή της Υλίκης (στην εθνική οδό Αθηνών- Λαμίας) προκειμένου να συνδεθεί το εναπομείναν τμήμα με το οποίο βελτιώνεται μία από τις στροφές της εθνικής οδού. Από σήμερα έως και τη Δευτέρα 10 Ιουλίου, στο ρεύμα προς Λαμία, η κυκλοφορία θα διεξάγεται από μια λωρίδα κυκλοφορίας από τα διόδια Θήβας και για 2 χλμ. (93,1ο έως 95,4ο χλμ.). Στη συνέχεια στο 95,4ο χλμ. η κυκλοφορία θα διοχετεύεται στη δεξιά παράπλευρη οδό –όπου η κίνηση των οχημάτων θα διεξάγεται και πάλι από μία λωρίδα– έως το 96,9ο χλμ., όπου οι χρήστες θα επανεισάγονται στον αυτοκινητόδρομο. Από την επόμενη Τρίτη έως και τη Δευτέρα 26 Ιουνίου, στο ρεύμα προς Αθήνα η κυκλοφορία θα εκτρέπεται στην αριστερή παράπλευρη οδό από το 97,1ο χλμ. έως το 95,7ο χλμ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή