ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

1η έρευνα για το Customer Experience στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Ξένη δημοσίευση

Ειδικά για το Athens, 3RD Customer Experience Festival που θα υλοποιηθεί από τη Secret Key στις 25 Μαϊου, σχεδιάζει και υλοποιεί η Focus Bari την 1η έρευνα στην Ελλάδα μεταξύ επαγγελματιών για την εμπειρία του πελάτη.

Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος της εταιρίας Focus Bari, πιστοποιημένη από την Satmetrix® ως NPS2 Certified Associate και έχοντας στην ευθύνη της τις εξειδικευμένες περιοχές του Customer Experience & Innovation θα παρουσιάσει στις 25 Μαϊου αποτελέσματα της Β2B έρευνας που απαντάνε σε ερωτήματα, όπως τα ακόλουθα:

  • Πώς αντιλαμβάνονται οι εταιρίες στην Ελλάδα σήμερα το Customer Experience και την σημαντικότητά του για την υγεία, επιτυχία και ανάπτυξή τους;
  • Επενδύουν οι εταιρίες στην Ελλάδα σήμερα στο Customer Experience και με ποιο τρόπο;
  • Πως είναι οργανωμένες, υπάρχουν εξειδικευμένες διευθύνσεις CX ή όχι, και ποιες άλλες διευθύνσεις εμπλέκονται /συνεργάζονται για το transformation του οργανισμού προς την customer centric εποχή;
  • Ποιες οι κύριες ενέργειες & δράσεις για την δημιουργία υψηλού Customer Experience  στην Ελλάδα σήμερα, σε ποιο βαθμό γίνονται από την εταιρία εσωτερικά, σε ποιο βαθμό μέσω εξωτερικών συνεργασιών
  • Πόσο ικανοποιημένοι ή όχι είναι σήμερα οι Ελληνικοί οργανισμοί από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του τομέα Customer Experience;  Από ποιους και με ποιες προϋποθέσεις  προσδοκούν τις επιθυμητές τους λύσεις;
  • Πως παρακολουθούν οι εταιρίες τα KPI’s αλλά και το ROI στο Customer Experience, ποιοι οι βασικοί δείκτες & ποια τα αποτελέσματα στην Ελληνική αγορά σήμερα;

Τα στελέχη που επιθυμούν να λάβουν μέρος στην έρευνα μπορούν να επισκέπτονται το www.customerexperiencesociety.com  για να απαντήσουν στα καυτά ερωτήματα.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ