Τέσσερις διαφορετικές γενιές ταξιδιωτών κατέγραψε στην Ευρώπη η διαφημιστική εταιρεία Expedia Media Solutions, σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε για τις τάσεις και τις προτεραιότητες των Ευρωπαίων: Στη «γενιά Ζ» ανήκουν όσοι γεννήθηκαν στα ’90s-’00s, κυνηγούν τις προσφορές και ενημερώνονται από τα social media.
Οι Millennials των ’80s-’90s αναζητούν εμπειρίες, γι’ αυτό γοητεύονται από τις τοπικές κουλτούρες.
Οι «Χ» των ’60s-’80s είναι η γενιά που προσανατολίζεται με βάση την οικογένεια και το budget, ενώ τέλος οι Boomers των ’40s-’60s γνωρίζουν πού θέλουν να πάνε, αναζητούν όμως επαγγελματική βοήθεια για να ενημερωθούν καλύτερα.
Η έρευνα σημειώνει επίσης ότι το 65% ταξιδεύουν εκτός της χώρας τους για διακοπές, με τους Γάλλους να κάνουν τα πιο πολλά ταξίδια (3,9) και με τη μεγαλύτερη διάρκεια (10,2 ημέρες).