ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση κερδών και πωλήσεων για «Κωτσόβολος» στη χρήση 2016/17

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Με αύξηση των προ φόρων κερδών κατά περίπου 44% και του κύκλου εργασιών κατά 11,5% έκλεισε η χρήση 2016/2017 για την εταιρεία «Κωτσόβολος». Η γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, παρά τη συνολική πτώση της αγοράς, βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις της μέσω της οργανικής ανάπτυξης αλλά και της συγκεντροποίησης που επήλθε στην αγορά, ειδικά των λεγόμενων λευκών συσκευών, μετά την πτώχευση της «Ηλεκτρονικής» και την κατάρρευση της «Μαρινόπουλος».

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε χθες σε συνέντευξη Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της «Κωτσόβολος» κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε στη χρήση 1/5/2016-30/4/2017 σε 408 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 11,5% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση (2015/2016). Μάλιστα, όπως επισήμανε ερωτηθείς σχετικά, ο κύκλος εργασιών σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων ήταν 7%. Τα κέρδη προ φόρων (EBIT) αναμένεται ότι θα ανέλθουν στα 9,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) σε 14,5 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα. Τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκατ. ευρώ, όσα και κατά τη χρήση 2015/2016. Σημειώνεται ότι τα οικονομικά αποτελέσματα θα ανακοινωθούν επισήμως τον Σεπτέμβριο.

Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας προβλέπει για την τρέχουσα χρήση επενδύσεις περίπου 15 εκατ. ευρώ φέτος, έναντι 8,5 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων φέτος θα αφορά την αναβάθμιση των πληροφορικών συστημάτων της εταιρείας με στόχο την ψηφιακό μετασχηματισμό της, ενώ πέρυσι οι περισσότερες επενδύσεις αφορούσαν τα καταστήματα. Συγκεκριμένα, πέρυσι έγιναν 8 ανακαινίσεις, 6 μετεγκαταστάσεις και 4 ιδρύσεις νέων καταστημάτων. Σύντομα, πάντως, αναμένεται να λειτουργήσει εκπαιδευτικό κέντρο της εταιρείας που θα στεγάζεται στο ίδιο κτίριο με το κατάστημά της στον Χολαργό.

Οι επενδύσεις δεν αφορούν ούτε σε κάποια εξαγορά άλλης εταιρείας, με τον κ. Αθανασόπουλο να απαντά χαρακτηριστικά σε σχετική ερώτηση: «Δεν υπάρχει αυτή η λέξη (σ.σ. εξαγορές) στο λεξιλόγιό μας». Σε ό,τι αφορά ενδεχόμενη συνεργασία με τη «Σκλαβενίτης» (υπενθυμίζεται ότι η Κωτσόβολος διέθετε shop in shop σε καταστήματα της «Μαρινόπουλος»), ο επικεφαλής της «Κωτσόβολος» δεν το απέκλεισε, επισήμανε, ωστόσο, ότι η συζήτηση είναι πρώιμη, καθώς προέχουν τα άλλα ζητήματα που έχει να αντιμετωπίσει η «Σκλαβενίτης» και η ομαλοποίηση της λειτουργίας του δικτύου της πρώην «Μαρινόπουλος».

Χθες, εξάλλου, ανακοινώθηκε η συνεργασία της «Κωτσόβολος» με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας «Green» (του ομίλου Βασιλειάδη). Οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν σύνδεση στην εταιρεία μέσω επίσκεψής τους σε κατάστημα «Κωτσόβολος» και να πληρώνουν εκεί τον λογαριασμό τους. Τα προβλεπόμενα «πακέτα» προβλέπουν έκπτωση έως 25% στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος σε σχέση με αυτούς του βασικού προμηθευτή και δεν επιβαρύνονται με πάγιο.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ