ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Honda

Η 10η γενιά του Honda Civic είναι γεγονός και μας άφησε ευχάριστες εντυπώσεις. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Το νέο Civic έρχεται μετά από 45 χρόνια και ζυγίζει 1360 κιλά (τα διπλάσια από το πρώτο), ενώ είναι περίπου 1 μέτρο πιο μακρύ (3,5 έναντι 4,5). 

TOY ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Η μηχανολογική γκάμα είναι αρκετά περιορισμένη, αλλά άκρως ενδιαφέρουσα. Συγκεκριμένα, έρχεται με έναν 3κύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα απόδοσης 129 ίππων και 200 Nm ροπής, καθώς και έναν 1.5 i-VTEC Turbo 182 ίππων και 240 Nm ροπής. Στην τελευταία περίπτωση, το Civic μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 8,2 δευτερόλεπτα και μπορεί να αγγίξει τη μέγιστη ταχύτητα των 220 χλμ./ώρα. Τα μοτέρ συνδυάζονται είτε με το νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είτε με το αυτόματο κιβώτιο CVT, με το οποίο υπάρχει και μια μικρή μείωση ροπής τόσο με τον 1.0 όσο και με τον 1.5.

Το εσωτερικό έχει σαφώς αναβαθμιστεί με μαλακά και σκληρά υλικά. Υπάρχουν πολλές θήκες και ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 478 λίτρα.

Τεχνολογικά εξοπλίζεται με το πακέτο ασφαλείας που ονομάζεται Honda Sensing, που περιλαμβάνει αυτόματη πέδηση σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, διατήρηση λωρίδας, προσαρμοζόμενο cruise control, ενημέρωση οχήματος στη νεκρή γωνία και αναγνώριση σημάτων.

Στον δρόμο το νέο Civic είναι αρκετά ήσυχο, άνετο και ευχάριστο. Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι είναι καλό σε πληροφόρηση και οι αλλαγές των σχέσεων είναι γρήγορες, χάρη στον κοντό επιλογέα. Λίγο οικονομικότερος είναι ο 1.000άρης σε σχέση με τον 1.500άρης και συγκεκριμένα σε φυσιολογικές συνθήκες φτάνει τα 6,5 λτ./100 χλμ και 7 λτ./100 χλμ αντίστοιχα.

Οι τιμές για τη βασική έκδοση (Comfort) με τον 1.0 turbo κινητήρα ξεκινάει από τα 20.650 ευρώ, ενώ με τον 1.5 i-VTEC Turbo ξεκινάει από τα 25.650 ευρώ με το εξοπλιστικό πακέτο Sport. Προς το παρόν δεν υπάρχει diesel κινητήρας, ωστόσο αναμένεται να εφοδιαστεί και με μοτέρ πετρελαίου.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ