Στόχος η δημιουργία «σκεπτόμενων», αντί έξυπνων, αποσκευών

Στόχος η δημιουργία «σκεπτόμενων», αντί έξυπνων, αποσκευών

1' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τελικά η αγαπημένη μας αποσκευή έχει τη δική της ζωή. Σήμερα μπορεί να μας εξομολογηθεί αν έχουμε πακετάρει υπερβολικά πολλά πράγματα και σύντομα θα μπορεί να μας φωνάξει και ταξί. Ακόμα μπορεί να μας κάνει μία βόλτα στο αεροδρόμιο. Γενικά οι αποσκευές είναι ένας μάλλον κοιμισμένος εμπορικός τομέας. Η μεγάλη επανάσταση ήρθε πριν από πενήντα χρόνια όταν τοποθετήθηκαν στις βαλίτσες ροδάκια και το τηλεσκοπικό χερούλι. Εκτοτε οι καινοτομίες ήταν λίγες και αφορούσαν κυρίως τη χρήση ελαφρότερων υλικών, την εσωτερική διάταξη αλλά και τη δυνατότητα ελιγμών.

Σήμερα οι βαλίτσες αποκτούν τεχνικά χαρακτηριστικά τα οποία προέρχονται κατά κύριο λόγο από καινοτόμες εταιρείες και έχουν χρηματοδοτηθεί μέσω του Ιντερνετ.

Τρία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του πρώτου κύματος των έξυπνων βαλιτσών. Υπάρχουν οι δυνατότητες επαναφόρτισης του τηλεφώνου ή άλλων ηλεκτρονικών συσκευών. Υπάρχουν ανιχνευτές προσδιορισμού θέσης μέσω δορυφόρου που επιτρέπουν τον εντοπισμό της θέσης μίας βαλίτσας και λειτουργούν μέσω κινητού τηλεφώνου. Πρόκειται για μηχανισμούς που μπορεί να σας ειδοποιήσουν πότε η βαλίτσα σταμάτησε να βρίσκεται πλάι σας. Επίσης άλλες βαλίτσες είναι εξοπλισμένες με ειδικές ταυτότητες που σας επιτρέπουν να μην περιμένετε στις πελώριες ουρές για να κάνετε τσεκ ιν ή διαθέτουν ενσωματωμένες ζυγαριές ώστε να μην πληρώνετε υπέρβαρο.

Η Bluesmart Luggage είναι τόσο επικεντρωμένη στα έξυπνα χαρακτηριστικά των προϊόντων της που επιθυμεί να θεωρείται μία εταιρεία τεχνολογίας και όχι εταιρεία κατασκευής αποσκευών. Οι αποσκευές της διαθέτουν ψηφιακή ζυγαριά και σύστημα GPS. Η βαλίτσα κλειδώνει αυτόματα όταν βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από το κινητό του ιδιοκτήτη της.

Ωστόσο στόχος της εταιρείας είναι η κατασκευή ενός πραγματικού οικοσυστήματος που θα γλιτώνει τον επιβάτη από τον «πόνο του ταξιδιού» χρησιμοποιώντας τη σχετική εφαρμογή για κινητά σαν έναν διαδικτυακό τόπο ταξιδιωτικών πληροφοριών. Γενικά οι επιχειρηματικοί ταξιδιώτες κρατούν τις βαλίτσες τους τρία χρόνια προτού αγοράσουν καινούργια.

Η Στέφανι Κόρεϊ, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας βαλιτσών Away επισημαίνει ότι επιθυμεί να αποκαλεί τις βαλίτσες της εταιρείας «σκεπτόμενες» αντί για έξυπνες. Ηδη η εταιρεία που ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από έναν χρόνο, έχει πουλήσει 75 χιλιάδες αποσκευές. Οπως επισημαίνει η Κόρεϊ, βασικό της μέλημα είναι η απάντηση σε κάποια από τα αιτήματα των πελατών, όπως η φόρτιση του κινητού, ο διαχωρισμός των βρώμικων ρούχων από τα καθαρά, αλλά και η δημιουργία τροχών που κάνουν την κίνηση της βαλίτσας σε καλντερίμι ένα παιχνίδι.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή