Χωρίς σύνδεση με Πειραιά, Κρήτη έχουν μείνει τα Κύθηρα

Χωρίς σύνδεση με Πειραιά, Κρήτη έχουν μείνει τα Κύθηρα

1' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Χωρίς απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά και την Κρήτη είναι τον τελευταίο μήνα Κύθηρα και Αντικύθηρα. Το «Βιτσέντζος Κορνάρος», το πλοίο της ΛΑΝΕ, που εκτελούσε το δρομολόγιο υπέστη βλάβη και δεν έχει ακόμα αντικατασταθεί και έτσι τα δύο νησιά εξυπηρετούνται μόνο από το λιμάνι της Νεάπολης. Ως αποτέλεσμα, τα Κύθηρα «απώλεσαν» κρατήσεις τουριστών από την Κρήτη, ενώ η τροφοδοσία τους με τρόφιμα έγινε πιο ακριβή. Στο πλαίσιο αυτό, το υπουργείο Ναυτιλίας δρομολογεί την προκήρυξη νέου διαγωνισμού, για την κάλυψη της γραμμής Πειραιά – Κύθηρα – Αντικύθηρα -Καστέλλι (Κρήτη), με τα ίδια χρήματα και τους ίδιους όρους. Στόχος να αποκατασταθεί η θαλάσσια συγκοινωνία των Κυθήρων με τον Πειραιά. Αν δεν υπάρξει ενδιαφέρον από κάποια ακτοπλοϊκή εταιρεία, ενδεχόμενο που δεν θα πρέπει να αποκλειστεί, τότε θα πραγματοποιηθεί έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Για όσους προτιμούσαν να αποφύγουν το οδικό ταξίδι μέχρι το λιμάνι της Νεάπολης στη Λακωνία (από όπου εξακολουθεί να υπάρχει καθημερινά πλήθος δρομολογίων για τα Κύθηρα), το πλοίο από Πειραιά ήταν μια αξιόπιστη λύση. Ωστόσο, πριν από ένα περίπου μήνα το πλοίο χάλασε. «Εχουμε καθημερινή σύνδεση με τη Νεάπολη, οι τουρίστες που έρχονται από την ηπειρωτική Ελλάδα δεν θα έχουν πρόβλημα. Πρέπει να το επισημάνουμε αυτό γιατί καθημερινά δεχόμαστε δεκάδες τηλέφωνα από ανθρώπους που ρωτούν αν τα Κύθηρα έχουν “αποκλειστεί” γιατί έχουν προγραμματίσει τις διακοπές τους», λέει ο δήμαρχος του νησιού, Στράτος Χαρχαλάκης. «Ομως, η σύνδεση με το Γύθειο και την Κρήτη δεν μπορεί να υποκατασταθεί. Η Κρήτη ήταν μεγάλη πηγή εγχώριου τουρισμού για εμάς και πλέον υπάρχουν πολλές ακυρώσεις κρατήσεων. Επίσης, από την Κρήτη γίνεται μεγάλο μέρος της τροφοδοσίας των δύο νησιών. Μετά τη διακοπή του δρομολογίου η τροφοδοσία γίνεται μέσω της Πελοποννήσου και η πλοιοκτήτρια εταιρεία προσφέρει δωρεάν στα φορτηγά το εισιτήριο από την Κρήτη στον Πειραιά. Ωστόσο, το κόστος της μεταφοράς επιβαρύνεται κατά 20% και αυτό μετακυλίεται στον πολίτη», καταλήγει ο κ. Χαρχαλάκης.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή