ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Το απίστευτο ρεκόρ του Netflix και ένα καινούργιο συναρπαστικό θρίλερ

ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΧΑΡΜΠΗΣ

Τζέισον Μπέιτμαν και Λόρα Λίνεϊ, ένα κυνικό ζευγάρι στην πιο πρόσφατη σειρά του Netflix, «Οzark».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Αναρωτιούνται πολλοί πώς γίνεται και το Netflix καταφέρνει να παρουσιάζει με τέτοια συχνότητα καινούργιο υλικό. Οντως η διαδικτυακή τηλεοπτική πλατφόρμα κυκλοφορεί σχεδόν κάθε εβδομάδα και από μία νέα σειρά, ταινία μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ (πολλές φορές και όλα αυτά μαζί), τη στιγμή που τα συμβατικά συνδρομητικά κανάλια δεν το πετυχαίνουν ούτε καν σε μηνιαία βάση. Ο λόγος είναι απλός και τον αποδίδουν λίγοι μόνο αριθμοί: 100 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, αξία εταιρείας που εκτιμάται στα 78 δισ. δολάρια, τηλεοπτικά βραβεία που πλέον μετρώνται σε εκατοντάδες. Ολα αυτά είναι αποτέλεσμα του περυσινού ανοίγματος της πλατφόρμας σε 130 χώρες, το οποίο, σε σύντομο χρονικό διάστημα, διπλασίασε τους συνδρομητές της. Ταυτόχρονα βέβαια μεγάλωσε και την ανάγκη για διαρκή παραγωγή νέου περιεχομένου, το οποίο μάλιστα «μιλά» πλέον και πολλές άλλες γλώσσες εκτός των αγγλικών.

Η τελευταία πάντως εντυπωσιακή σειρά του Netflix είναι χαρακτηριστικά αμερικανική. Το «Οzark» έχει για πρωταγωνιστή του τον Μάρτι Μπερντ (Τζέισον Μπέιτμαν), έναν σύμβουλο επιχειρήσεων, ο οποίος στον... ελεύθερο χρόνο του ξεπλένει και τα χρήματα ενός καρτέλ ναρκωτικών. Το πράγμα ωστόσο θα «στραβώσει» και ο Μάρτι θα αναγκαστεί να μετακομίσει άρον άρον οικογενειακώς –και επιχειρηματικώς– στη λίμνη Οζαρκ του Μιζούρι, ένα τουριστικό, αλλά και απελπιστικά επαρχιακό, θέρετρο. Οι δραστηριότητές του εκεί ωστόσο θα προκαλέσουν μια σειρά από αναταράξεις και θα τον φέρουν αντιμέτωπο με μερικούς ακόμα πιο επικίνδυνους χαρακτήρες. Με πλοκή και χαρακτήρες που προσιδιάζουν σε αυτούς του «Breaking Bad», εκπληκτικά τοπία (κι άλλο κοινό) και πολύ πειστική ατμόσφαιρα, ο πρώτος κύκλος των 10 επεισοδίων κυλά με ρυθμούς συναρπαστικού θρίλερ, ό,τι πρέπει για σερί παρακολούθηση.

Ο κυνισμός μάλιστα του «Ozark» είναι σχεδόν πρωτοφανής, ακόμη και για τα δεδομένα της σύγχρονης τηλεόρασης. Μία από τις πρώτες φράσεις, που ακούμε τον Μάρτι να λέει, υποστηρίζει πως «το χρήμα είναι το μέτρο σύγκρισης των επιλογών μας» και η συνέχεια είναι στο ίδιο ακριβώς μοτίβο. Σε αντίθεση με τη σταδιακή μεταστροφή του Γουόλτερ Γουάιτ («Breaking Bad»), ο ήρωάς μας εδώ είναι εξαρχής βαθιά στον «κακό» δρόμο, όπως ακριβώς και η γυναίκα του (Λόρα Λίνεϊ) που είναι ενήμερη για τα πάντα. Αυτό που μένει να δούμε είναι αν ο συγκεκριμένος θα ακολουθήσει την αντίστροφη πορεία...

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ