Νέα Mercedes-Benz S-Class: Η επιτομή της άνεσης και της τεχνολογίας

Νέα Mercedes-Benz S-Class: Η επιτομή της άνεσης και της τεχνολογίας

2' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΖΥΡΙΧΗ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Οταν η πολυτέλεια και η άνεση είναι τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά και πάνω σε αυτά θέλει μια εταιρεία να βασιστεί, τότε δεν έχει παρά να παρουσιάσει ένα state of the art προϊόν.

ΤΟΥ ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Αυτό έκανε η Mercedes-Benz, που έρχεται να διεκδικήσει τα σκήπτρα της κατηγορίας με όπλα της τις αναβαθμίσεις σε όλα τα επίπεδα. Η προηγούμενη γενιά S-Class είχε παρουσιαστεί πριν από περίπου τρία χρόνια, αλλά φάνηκε ότι έμενε πίσω –κυρίως τεχνολογικά– σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία με λογότυπο το αστέρι έκρινε απαραίτητο το φρεσκάρισμα της κορυφαίας Mercedes-Benz, κάτι που όχι μόνο υπάρχει σε αισθητική παρέμβαση και τεχνολογική αναβάθμιση, αλλά τα μηχανολογικά σύνολα έχουν αυξήσει ιπποδύναμη, χωρίς να ισχύει το ίδιο για την κατανάλωση. Για την ακρίβεια το αντίθετο!

Ξεκινώντας από τη μακριά σιλουέτα της πολυτελέστατης κυρίας, οι προφυλακτήρες και η μάσκα έχουν αλλάξει, όπως γίνεται άλλωστε σε όλες τις περιπτώσεις facelift. Επίσης, τα φώτα έχουν επανασχεδιαστεί και έχουν φέρει νέες δυναμικές γραμμές επάνω στο αμάξωμα.

Τεχνολογικά, η Mercedes-Benz S-Class εξοπλίζεται με το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, κάτι που υιοθέτησε από το απερχόμενο μοντέλο. Ωστόσο, το «έξυπνο» σύστημα ενισχύεται από τη δυνατότητα ενσωμάτωσης πληροφοριών που συλλέγονται από τον πλοηγό. Το αποτέλεσμα είναι το αυτοκίνητο να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα σε μια επερχόμενη στροφή, πριν ακόμα ο οδηγός έχει οπτική επαφή. Από πλευράς ανάρτησης, η Mercedes-Benz συνεχίζει να προσφέρει την αίσθηση του… μαγικού χαλιού στην S-Class. Αναλυτικότερα, η πνευματική ανάρτηση συνεργάζεται με κάμερες και αισθητήρες, ώστε να προλαβαίνει την κακοτεχνία του δρόμου και να ρυθμίζεται αυτόματα πριν η τελευταία φτάσει στους τροχούς. Με αυτόν τον τρόπο οι επιβάτες μένουν ατάραχοι και το σημαντικότερο… ακούνητοι! Επίσης, σε περιπτώσεις έντονων στροφών, το σύστημα ανάρτησης εξαλείφει την κλίση του αμαξώματος, φέρνοντας σε μια ισορροπία την καμπίνα του αυτοκινήτου.

Ολα τα παραπάνω χαρακτηριστικά έκαναν την εμφάνισή τους κατά την ευκαιρία όταν οδηγήσαμε τη νέα S-Class. Στα 400+ χιλιόμετρα που διανύσαμε, το νέο μοντέλο έδειξε απλόχερα την πολυτέλειά του, καθώς και την άνεση που μπορεί να σου προσφέρει ένα αυτοκίνητο, που πολλές φορές δεν είναι αντιληπτό.

Η αψεγάδιαστη καμπίνα με τα υψηλής ποιότητας υλικά δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας ότι είναι από τις καλύτερες Mercedes-Benz που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα. Οι μεγάλες οθόνες βοηθούν στην πληροφόρηση του οδηγού, απ’ όπου μπορεί κανείς να περιεργαστεί το σύστημα ψυχαγωγίας. Η λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης εφαρμόστηκε κατά τη διάρκεια κίνησης σε εθνική οδό και μας έδωσε μια έντονη γεύση για το πώς θα χρησιμοποιούνται τα αυτοκίνητα στο μέλλον.

Μηχανολογικά, οι εξακύλινδροι κινητήρες εξοπλίζονται με ένα ηλεκτρικό κινητήρα που βοηθάει τον θερμικό κατά τη διάρκεια εκκίνησης του αυτοκινήτου και ουσιαστικά έχει αναλάβει τον ρόλο του εναλλάκτη, της μίζας και της γεννήτριας.

Οι εκδόσεις S450 και S500 των 367 και 435 ίππων αντιστοίχως, εφοδιάζονται με το 3λιτρο μοτέρ, το οποίο φέρει ηλεκτρικό turbo για την εκμηδένιση της υστέρησης απόκρισης κατά το πάτημα του γκαζιού. Η έκδοση S560 και η S600 εφοδιάζονται με τον 4λιτρο V8 και αποδίδουν 469 και 530 PS αντίστοιχα. Τον ίδιο κινητήρα φέρει και η AMG S 63 4MATIC, η οποία αποδίδει 612 ίππους. Στην κορυφή όμως υπάρχει η Maybach S650 με τον 6λιτρο V12 των 630 ίππων. Στο στρατόπεδο των πετρελαιοκινητήρων υπάρχουν οι εκδόσεις S350 d 4MATIC και S400 d 4MATIC των 286 και 340 ίππων αντιστοίχως.

Η πολυτελέστατη Mercedes-Benz θα φτάσει και στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο με τιμές που θα ξεκινούν από περίπου 127.000 ευρώ και θα αγγίζουν τις 252.000.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή