Προβλήματα για την Apple στην αγορά της Κίνας

Προβλήματα για την Apple στην αγορά της Κίνας

1' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Παρότι η Κίνα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και πιο προσοδοφόρες αγορές για τον διεθνή κολοσσό Apple, η στροφή της εταιρίας σε ηλεκτρονικές πληρωμές για υπηρεσίες, δημιουργεί προβλήματα, παρόμοια με αυτά που ανάγκασαν εταιρίες όπως τη Facebook και την Uber, να εγκαταλείψουν την μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.  

Τα έσοδα της Apple από την Κίνα, άγγιξαν το 20% των συνολικών της κερδών, στο τελευταίο οικονομικό έτος, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχει έντονος ανταγωνισμός.

Τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία άνοδο κατασκευαστών όπως η Huwaei και η OPPO, οι οποίοι παράγουν περισσότερα και φθηνότερα μοντέλα σε σχέση με τους Αμερικανούς ανταγωνιστές τους, τα κέρδη της Apple όλο και μειώνονται με αποτέλεσμα την προσπάθεια της εταιρίας να αποκτήσει έσοδα με την αγορά λογισμικού, υπηρεσιών και πολυμέσων.

Το τελευταίο αυτό βήμα, βρίσκει το Πεκίνο αντίθετο, με τους Κινέζους να βλέπουν την ευκαιρία για την άνοδο των τοπικών επιχειρήσεων.

Μετά το κλείσιμο των ηλεκτρονικών καταστημάτων μουσικής και ταινιών, υπάρχουν φόβοι, που αναλύονται σε άρθρο των New York Times, πως οι νόμοι της Κινεζικής κυβέρνησης για την λειτουργία του κυβερνοχώρου θα θέσουν σοβαρά προβλήματα μέχρι και σε υπηρεσίες αναγκαίες για την Apple, όπως η υπηρεσία αποθήκευσης δεδομένων iCloud.

Παρά τις όποιες διαταραχές, η Apple φέρεται αποφασισμένη να εξαπλωθεί στην αγορά της Κίνας, αφού όχι μόνο επένδυσε σε Κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης, ενώ διόρισε και τον πρώτο διευθυντή της επιχειρήσεις στην περιοχή.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή