Ρούχα και κινητά αγοράζουν ηλεκτρονικά οι Ελληνες

Ρούχα και κινητά αγοράζουν ηλεκτρονικά οι Ελληνες

1' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ρούχα, παπούτσια και κινητά τηλέφωνα, κυρίως, αγοράζουν μέσω Διαδικτύου οι Ελληνες καταναλωτές. Ο λόγος; Πρόκειται για εκείνα τα είδη στα οποία εντοπίζεται η μεγαλύτερη απόκλιση τιμής ανάμεσα σε ηλεκτρονικά και φυσικά καταστήματα, καθιστώντας τις αγορές πιο συμφέρουσες για τους καταναλωτές. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι πρόκειται για είδη η συντριπτική πλειονότητα των οποίων δεν παράγεται στην Ελλάδα, αλλά εισάγεται από το εξωτερικό.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία της Eurostat που περιλαμβάνονται στην καινούργια έκδοση υπό τον τίτλο «Ψηφιακή οικονομία και κοινωνία στην Ευρωπαϊκή Ενωση», το 51% όσων πραγματοποίησαν στην Ελλάδα ηλεκτρονικές αγορές το 2016 παρήγγειλε είδη ένδυσης και υπόδησης, ποσοστό υψηλό μεν, αλλά χαμηλότερο από τον μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ενωση (61%). Το 29% όσων πραγματοποίησαν στην Ελλάδα ηλεκτρονικές αγορές το 2016 παρήγγειλε ηλεκτρονικές συσκευές, έναντι 24% στην Ε.Ε.

Ολοένα και περισσότεροι Ελληνες, επίσης, ακολουθούν την πρακτική των λοιπών Ευρωπαίων, να κάνουν δηλαδή κράτηση ηλεκτρονικά για τα ταξίδια τους, τόσο σε ό,τι αφορά τη μετάβαση στον τόπο προορισμού (εισιτήρια) όσο και τη διαμονή τους σε τουριστικά καταλύματα. Ενας στους τέσσερις αγοράζει πλέον τις υπηρεσίες αυτές ηλεκτρονικά. Το αντίστοιχο ποσοστό στην Ε.Ε. είναι 52%.

Στις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων οι Ελληνες καταναλωτές είναι ίσως πιο διστακτικοί στο να εγκαταλείψουν την επίσκεψη στο φυσικό κατάστημα. Ετσι, σε ό,τι αφορά τα είδη οικιακού εξοπλισμού (έπιπλα και ηλεκτρικές συσκευές) μόλις το 18% όσων έκαναν αγορές από το Internet το 2016 προμηθεύτηκε τέτοια προϊόντα από ηλεκτρονικά καταστήματα. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο ποσοστό στην Ε.Ε. είναι πολύ υψηλό, 44%.

Ακόμη πιο λίγοι, μόλις 6%, είναι αυτοί που ψωνίζουν τρόφιμα μέσω Διαδικτύου. Αλλωστε, μόλις τα δύο τελευταία χρόνια αρχίζουν να αναπτύσσονται δυναμικά στην Ελλάδα τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ. Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενωσης, το ποσοστό όσων ψωνίζουν τρόφιμα από ηλεκτρονικά καταστήματα ανέρχεται σε 23%.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή