ΧΟΡΟΣ

Ποιος τελικά θα σύρει τον χορό στην Καλαμάτα;

ΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

Με «πιρουέτες» κινείται το Φεστιβάλ Χορού σε μια διαδικασία που απαιτεί σταθερά βήματα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: ΠΡΟ-ΒΟΛΕΣ

Ο Καλαματιανός λογίζεται ως ένας από τους πιο αγαπητούς συρτούς χορούς στην Ελλάδα. Εχει εύκολα βήματα, τα τραγούδια του μιλούν για γάμους και χαρές και χορεύεται σε κύκλο. Ελα όμως που μπορεί να δυσκολέψει ακόμα και τους πιο ειδικούς στον χορό, όπως το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.

Αρχές Αυγούστου έγινε γνωστή η αιφνίδια παραίτηση της Κατερίνας Κασιούμη από το τιμόνι του φεστιβάλ αλλά και τη Δημοτική Σχολή Χορού Καλαμάτας. Η κ. Κασιούμη αντικατέστησε πριν από 1,5 χρόνο την επί 20ετίας καλλιτεχνική διευθύντρια της διοργάνωσης Βίκυ Μαραγκοπούλου και τον Ιούλιο ολοκλήρωσε με επιτυχία το 23ο φεστιβάλ. Θα περίμενε κανείς ότι η διοργάνωση, αφού βρήκε χρήματα για την επόμενη τριετία, θα είχε βρει και τον ρυθμό της. Φευ. Με επιστολή της ανακοίνωσε στον δήμαρχο Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα ότι αποχωρεί και εκείνος έψαξε να βρει αντικαταστάτη μέσω της κοινωφελούς δημοτικής επιχείρησης «ΦΑΡΙΣ».

Ωστόσο, στη χθεσινή «Ελευθερία του Τύπου» διαβάσαμε ότι η χορογράφος Λίντα Καπετανέα αποδέχθηκε την πρόταση του δημάρχου να αναλάβει τη διεύθυνση του Φεστιβάλ Χορού, αν και ακόμη, σημειώνει η εφημερίδα, δεν έχει γίνει η επίσημη ανακοίνωση από τον δήμο. Ολα καλά θα έλεγε κανείς, μόνο που υπάρχει μια μικρή λεπτομέρεια: η «ΦΑΡΙΣ» έχει δημοσιεύσει πρόσκληση ενδιαφέροντος για προσφορές συνεργασίας που λήγει στις 4 Σεπτεμβρίου και η επιλογή θα γίνει από επιτροπή που δεν έχει ακόμη συσταθεί.

Σε επικοινωνία που είχαμε με την κ. Καπετανέα, μας είπε ότι απλώς εκδήλωσε το ενδιαφέρον της για τη θέση και αναμένει τις επίσημες ανακοινώσεις. Το ίδιο βεβαιώνει και ο κ. Νίκας και θεωρεί ότι ίσως παρεξηγήθηκε η συνάντηση που είχε μαζί της, ενώ θα δει, όπως είπε, όποιον ακόμη κάνει αίτηση για τη θέση. Οι Καλαματιανοί όμως που ξεκινάνε με παρεξηγήσεις καταλήγουν να πατούν ο ένας τα πόδια του άλλου.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ