ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η LG χορηγεί για τα επόμενα 3 χρόνια το διεθνές γυναικείο τουρνουά γκολφ Evian Championship

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Ξένη δημοσίευση

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία της με την Γυναικεία Επαγγελματική Ένωση Γκολφ (Ladies Professional Golf Association - LPGA) για να αποτελέσει τον παγκόσμιο συνεργάτη του Evian Championship έως τo 2020. Το Evian Championship είναι το πέμπτο τουρνουά major του LPGA tour μετά το ANA Inspiration, το KPMG Women’s PGA Championship, το U.S. Women’s Open και το Ricoh Women’s British Open. Το τουρνουά λαμβάνει χώρα στο Evian Resort Golf Club, στην περιοχή Évian-les-Bains της Γαλλίας κάθε Σεπτέμβριο, και φέτος από τις 14 μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου.

Ως το πέμπτο και τελευταίο τουρνουά major του έτους, το Evian Championship ξεπερνά τα 24 εκατομμύρια θεατές από 170 διαφορετικές χώρες. Η μεγάλη απήχηση του πρωταθλήματος στους λάτρεις του γκολφ θα προσφέρει στην LG Electronics την δυνατότητα να πετύχει δημοσιότητα ύψους μέχρι και 30 εκατομμύρια δολάρια. Τη φετινή χρονιά, η Chun In-gee, η νικήτρια με ρεκόρ του περσινού Evian Championship, και η Park Sung-hyun, που έχει λάβει τα μεγαλύτερα χρηματικά έπαθλα μετά τις πρόσφατες νίκες της στα υψηλού κύρους τουρνουά U.S. Women’s Open και Canadian Pacific Women’s Open, θα αναμετριθούν για το έπαθλο των 3,65 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η LG SIGNATURE είναι η κορυφαία σειρά της εταιρείας που παρουσιάστηκε πρόσφατα και διαθέτει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες, εκλεπτυσμένο σχεδιασμό και διαισθητική χρηστικότητα. Διαθέσιμη σε βασικές αγορές στην Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική μέχρι και σήμερα, η σειρά LG SIGNATURE περιλαμβάνει μια μοναδική OLED τηλεόραση, πλυντήριο ρούχων, ψυγείο και καθαριστή αέρα. Ταυτόχρονα, με τη χορηγία του Evian Championship, η LG έχει στόχο να επεκτείνει τη διαθεσιμότητα της LG SIGNATURE σε νέες αγορές όπως η Μέση Ανατολή, η Ρωσία και η Ινδία στο εγγύς μέλλον.

«Μετά την παγκόσμια κυκλοφορία της σειράς LG SIGNATURE, σχεδιάζουμε να επεκτείνουμε τις δραστηριότητες μάρκετινγκ για την εγκαθίδρυση της κορυφαίας αυτής σειράς στην παγκόσμια αγορά», δήλωσε ο Brian Na, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Global Marketing Officer της LG. «Απευθυνόμενοι σε high-end καταναλωτές που ενδιαφέρονται για τα πιο δημοφιλή πρωταθλήματα γκολφ, η LG Electronics στοχεύει στην ανάπτυξη της κορυφαίας σειράς LG SIGNATURE.»

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ