ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Volkswagen

Στα πλαίσια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Volkswagen Polo στο Αμβούργο της Γερμανίας, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να οδηγήσουμε το νέο supermini της γερμανικής φίρμας.

ΤΟΥ ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Φρέσκο, μοντέρνο και με δυναμική σχεδίαση, η 6η γενιά του Polo ανεβάζει τα στάνταρτς της κατηγορίας. Βέβαια, ο Dr. Frank Welsch, Υπεύθυνου στο Διοικητικό Συμβούλιο της Volkswagen για τον Τομέα Εξέλιξης αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: “το νέο Polo φέρνει το μέλλον στην κατηγορία των μικρών, με άφθονους χώρους βασιζόμενο στα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας MQB, κινητήρες βενζίνης TSI, πετρελαίου TDI και φυσικού αερίου TGI υψηλών προδιαγραφών και απόδοσης, με νέας γενιάς Active Info Display σε παγκόσμια πρεμιέρα, με τα νεότερα συστήματα πληροφοριών και ψυχαγωγίας, αλλά και με πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης. Με όλα τα παραπάνω, αυτό το Volkswagen ξεπερνά τα όρια της κατηγορίας.”

Το Polo έγινε ακόμα πιο άνετο. Προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό και ένα σημαντικά πιο μεγάλο χώρο αποσκευών (351 λίτρα). Ταυτόχρονα σε διαστάσεις αρκετά περιορισμένο. Το νέο Polo, ταιριάζει στους ανθρώπους των οποίων οι ανάγκες μεγαλώνουν συνεχώς, ενώ ταυτόχρονα εκμεταλλεύεται άριστα το διαθέσιμο χώρο.

Ανάλογα με τις επιθυμίες αγοραστή του, κάθε Polo φέρει ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό. Νέα στοιχεία είναι οι full LED προβολείς, τα LED φώτα ημέρας, το σύστημα κλιματισμού “Air Care Climatronic”, συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων υγρασίας, ήλιου, αλλά και αλλεργίας, η ασύρματη φόρτιση των smart phones και μία από τις μεγαλύτερες πανοραμικές οροφές της κατηγορίας. Επιπλέον, είναι διαθέσιμη η ανάρτηση “Sport Select” με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Μέσω των διάφορων εξοπλιστικών εκδόσεων, χρωμάτων, εσωτερικών, ζαντών και ειδικών πακέτων εξοπλισμού, το νέο Polo μπορεί να εξατομικευτεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια. 

Μηχανολογικά, το νέο Polo διαθέτει:

Κινητήρες Βενζίνης

• 1.0 MPI με 75 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

• 1.0 TSI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 1.0 TSI με 115 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 1.5 TSI με 150 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

• 2.0 TSI με 200 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

Κινητήρες Diesel

• 1.6 TDI με 80 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

• 1.6 TDI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων / DSG 7 σχέσεων

Κινητήρας Φυσικού Αερίου

• 1.0 TGI με 90 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

Στους δρόμους της Γερμανίας αντιληφθήκαμε αμέσως την εξαιρετική ποιότητα κύλισης του νέου μοντέλου. Η ηχομόνωση και οι μαλακά ρυθμισμένες αναρτήσεις κάνουν το μοντέλο ικανό να ταξιδέψει άνετα για πολλά χιλιόμετρα. Δοκιμάζοντας την έκδοση με τον 1.0 TSI 95 PS, που είναι και η επιλογή του Έλληνα καταναλωτή, νιώσαμε αρκετά ευχάριστα λόγω της γραμμικής συμπεριφοράς και την χαμηλή μέση κατανάλωση (4,5 λτ./100 χλμ.). Επίσης, χαμηλό μικτό κύκλο έχει και ο 1.6 TDI, αρκεί να μην πατάς βίαια το πεντάλ του γκαζιού. Στην τελευταία περίπτωση έχεις αρκετή ροπή (250 Nm) για να κινηθείς σβέλτα τόσο μέσα στην πόλη όσο και εκτός.

Το νέο Polo 6ης γενιάς θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά στα τέλη του 2017, με πολλές δυνατότητες εξατομίκευση.

 
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ