ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Δέκα λεπτά με έναν παπαράτσι

ΜΑΡΙΑ ΚΟΡΑΧΑΗ

© Splash / Ideal Image, Shutterstock

Ο Ν. έχει κοιμηθεί σε αυτοκίνητο περιμένοντας τον Τζορτζ Μάικλ, έχει χαθεί στα μυκονιάτικα σοκάκια προσπαθώντας να «πιάσει» μια ανέμελη στιγμή της Κέλι Μπρουκ και φέτος συμπάθησε πολύ τον Έρος Ραματσότι, που του είπε τίμια: «Οκέι, τράβηξες αυτές τις μέρες. Τώρα, αν θέλεις, με αφήνεις ήσυχο για τις υπόλοιπες;».

Φωτογραφίζει διάσημους ανθρώπους στη Μύκονο από τη δεκαετία του ’90 και, στον λίγο χρόνο που μου αφιέρωσε εν μέσω «υψηλής σεζόν», μου έλυσε μερικές απορίες, με την προϋπόθεση να διατηρήσω την ανωνυμία του. Οι απαντήσεις του ήταν αποκαλυπτικές για τον τρόπο που δουλεύει και σκέφτεται ένας παπαράτσι, αφήνοντάς μου τον προβληματισμό για το πόσο αυτονόητη θεωρείται η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής των σταρ. 

Πώς ξεκινάς να ψάχνεις ένα πρόσωπο; Ποιες είναι οι πηγές σου;

Μιλάω με ανθρώπους που έχουν ξενοδοχεία, εστιατόρια ή δουλεύουν σε παραλίες. Δεν τους πληρώνω ποτέ για να μου πουν. Είναι σχέσεις αμοιβαίου συμφέροντος, που έχουν χτιστεί τόσα χρόνια. Μου δίνουν πληροφορίες, γιατί στη λεζάντα της φωτογραφίας γράφεται το όνομα του μαγαζιού όπου τους πετύχαμε, άρα κι εκείνοι διαφημίζονται. Πάντα βέβαια ψάχνω και μόνος μου.

Ποιες είναι οι στρατηγικές; Πόσο πλησιάζεις;

Καλό είναι να είσαι πάνω από 100 μ. μακριά. Τραβάμε με τηλεφακούς. Πάντα υπάρχουν σημεία να κρυφτείς. Στα σοκάκια βέβαια είναι πιο δύσκολο. Προσπαθείς να κάνεις κάποια κλικ πριν σε δουν, μπαίνεις ανάμεσα στα ρούχα στις μπουτίκ ή ανεβαίνεις σε καμιά σκάλα. Κι έπειτα, μπορείς να εμφανιστείς όσο το δυνατόν πιο διακριτικά και να δεις αντιδράσεις. Συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα, σε βλέπουν και μπορεί να σου πουν ευγενικά να σταματήσεις, μπορεί να μη σου πουν και τίποτα. Καλό είναι να μην έχεις συζήτηση μαζί τους. Με τον Ραματσότι μιλήσαμε. Υπάρχει συνεννόηση και κατανόηση και από τις δύο πλευρές.

Παρακολουθήσεις γίνονται;

Εννοείται. Αν κάποιος έρθει στη Χώρα το βράδυ, τον παίρνεις από πίσω για να δεις πού μένει και στήνεσαι απέξω το επόμενο πρωί για να τον τραβήξεις όταν βγαίνει και να τον ακολουθήσεις έως την παραλία και το φαγητό.

Η παρουσία του μοντέλου Ιζαμπέλ Γκουλάρτ με τον τερματοφύλακα Κέβιν Τραπ στις παραλίες της Μυκόνου απασχόλησε πολύ τους παπαράτσι φέτος το καλοκαίρι.  

 

Πως αντιμετωπίζεις τους μπράβους;

Οι πραγματικοί σταρ δεν έχουν μπράβους και δεν χρειάζεται. Είναι φιλικοί και συζητήσιμοι. Ο Τζον Μπον Τζόβι, η Εύα Λονγκόρια,  ο Έρος Ραματσότι, η Αλεσάντρα Αμπρόζιο, η Χάιντι Κλουμ, ο Χιου Τζάκμαν, για παράδειγμα, δεν έχουν. Μέλη της οικογένειας Καρντάσιαν έχουν διακριτική προστασία. Υπάρχουν σπρωξιές καμιά φορά, αλλά όχι ξύλο. Όποιος το κάνει θα έχει νομικό θέμα.

Ποιοι είναι πραγματικοί σταρ; Πόσο έχει αλλάξει το προφίλ των προσωπικοτήτων που πηγαίνουν στη Μύκονο;

Με την άνθηση των περιοδικών τη δεκαετία του 2000, μεγάλωσε η πίτα σχετικά με το ποιοι θεωρούνται επώνυμοι. Η παλιά αίγλη της Μυκόνου έχει χαθεί. Τα τελευταία χρόνια δεν έρχονται μεγάλα ονόματα. Ο Τζορτζ Κλούνεϊ δεν έχει έρθει ποτέ, ούτε ο Σον Κόνερι, για παράδειγμα. Αν προσέξεις, προτιμούν άλλα νησιά. Δεν θεωρώ τις Καρντάσιαν σταρ και παρατηρώ ότι το νησί έχει μια πτωτική τάση όσον αφορά το πρεστίζ του κόσμου του. Παλιότερα μπορεί να μην ήταν όλα τόσο ποιοτικά, αλλά υπήρχε πιο ανθρώπινη κατάσταση. Αν δεν είχες χρήματα, μπορούσες να περάσεις μερικές μέρες εδώ. Κάποιος θα σε τάιζε, ακόμα και θα σε φιλοξενούσε. Το νησί ήταν λιγότερο χτισμένο, καθόμασταν στα πεζούλια, δεν υπήρχε αυτή η μανία με τη σόουμπιζ, οι άνθρωποι κυκλοφορούσαν χωρίς προστασία, δεν χρειαζόταν να δείξουν πόσα έχουν στην τσέπη τους. Τώρα αυτή η απλότητα έχει χαθεί. Στόχος των επιχειρηματιών είναι να βγάλουν χρήματα εύκολα και γρήγορα. Target group είναι οι Άραβες. Φυσικά έχουν χάσει ως πελάτες τους Έλληνες.

Τι κάνει ακριβή μια φωτογραφία;

Εξαρτάται από την επικαιρότητα, τον τόπο και το τι φαίνεται να κάνει ο ενδιαφερόμενος στη φωτογραφία. Οι τιμές έχουν πέσει τα τελευταία πέντε με έξι χρόνια. Πλέον μια καλή λήψη μπορεί να πιάσει γύρω στα 2.000 ευρώ στο εξωτερικό και τα μισά στην Ελλάδα. Συνήθως ακριβότερα πωλούνται εικόνες διασήμων όπως της Σκάρλετ Γιόχανσον και του Τομ Χανκς και φθηνότερα ενός μοντέλου της Victoria’s Secret ή ενός αθλητή. Επίσης, πάντα τα καλύτερα κλικ είναι τα μαγιό. Εκτός αν υπάρχει φιλί, ιδιαίτερα με καινούργια σχέση. Την Κένταλ Τζένερ, ας πούμε, δεν την είδαμε με μαγιό. Τη φωτογραφίσαμε με ένα καφτάνι. Αυτή η λήψη στην Ελλάδα πουλήθηκε μόλις 200 ευρώ. Ενώ ένα σετ φωτογραφιών του μοντέλου Ιζαμπέλ Γκουλάρτ με τον σύντροφό της και τερματοφύλακα της Παρί Σεν Ζερμέν, Κέβιν Τραπ, να παίζουν ρακέτες στην παραλία πουλήθηκε γύρω στα 800 ευρώ στο εξωτερικό και 150 ευρώ στην Ελλάδα. Ο Γιουσέιν Μπολτ, πάλι, δεν πήγε καλά. Τα ανέβασε όλα μόνος του στο Instagram. Έχουμε κι αυτό το πρόβλημα... ■

Περιοδικό "Κ"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ