Ως το καλύτερο βίντεο προώθησης ευρωπαϊκού προορισμού αναδείχθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού στο Τσενγκντού της Κίνας το βίντεο του ΕΟΤ «Greece- Α 365-Day Destination», σε σκηνοθεσία Αντώνη -Θεοχάρη Κιούκα.
Θέμα του η Ελλάδα –τα χρώματα, οι εικόνες, οι εμπειρίες που προσφέρει– τις τέσσερις εποχές του χρόνου, χωρίς κλισέ, αλλά με γούστο και καλαισθησία.
Το στοίχημα που έχει να κερδίσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν ξεκινά αν μη τι άλλο από την επιτυχημένη προβολή του.