ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Opel

Αρχιτεκτονική οχήματος ελαφρού βάρους, πολύ αποδοτικές τεχνολογίες κινητήρων σε συνδυασμό με προηγμένη ψηφιακή συνδεσιμότητα και συστήματα υποστήριξης οδηγού – οι αρετές αυτές του Opel Astra, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2015, έχουν ήδη πείσει πάνω από 500.000 πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Bestseller επί πολλά χρόνια, κατέχει σήμερα τη δεύτερη θέση στην Ευρωπαϊκή αγορά συμπαγών μοντέλων, ενώ είναι Νο.2 σε πωλήσεις και στη Γερμανία και άλλες σημαντικές αγορές. Από φέτος, το Astra κατάφερε να ανέβει στην κορυφή της κατηγορίας του στην Ολλανδία. Οι τεχνολογικές καινοτομίες του περιλαμβάνουν το σύστημα προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar, και το σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix, που επιτρέπει συνεχή λειτουργία μεγάλης σκάλας, χωρίς να ‘θαμπώνει’ τους άλλους οδηγούς. Πολυάριθμες διεθνείς διακρίσεις, όπως το ‘Χρυσό Τιμόνι’ και ‘Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016’ επιβεβαιώνουν τα διαπιστευτήρια κύρους του μοντέλου.

«Είμαστε χαρούμενοι που η τελευταία μας γενιά Astra έχει ήδη καταφέρει να πείσει πάνω από μισό εκατομμύριο πελάτες. Η υψηλή ζήτηση για κορυφαίες καινοτομίες και προηγμένο εξοπλισμό μαζί με τα υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης επιβεβαιώνουν την απόφασή μας να φέρουμε πρωτοποριακές τεχνολογίες στη συμπαγή κατηγορία, κάνοντάς τις προσιτές σε ένα ευρύ κοινό. Έτσι υλοποιούμε στην πράξη το δόγμα ‘το μέλλον ανήκει σε όλους’,» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος  Πωλήσεων & Aftersales, Peter Küspert.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ