ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Volkswagen

ΑΜΒΟΥΡΓΟ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Φρέσκια, μοντέρνα και με δυναμική σχεδίαση, η 6η γενιά του Polo ανεβάζει τα στάνταρντ της κατηγορίας.

TOY ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Βέβαια, ο δρ Frank Welsch, υπεύθυνος στο διοικητικό συμβούλιο της Volkswagen για τον τομέα εξέλιξης, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «το νέο Polo φέρνει το μέλλον στην κατηγορία των μικρών, με άφθονους χώρους, βασιζόμενο στα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας MQB, κινητήρες βενζίνης TSI, πετρελαίου TDI και φυσικού αερίου TGI υψηλών προδιαγραφών και απόδοσης, με νέας γενιάς Active Info Display σε παγκόσμια πρεμιέρα, με τα νεότερα συστήματα πληροφοριών και ψυχαγωγίας, αλλά και με πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης. Με όλα τα παραπάνω, αυτό το Volkswagen ξεπερνά τα όρια της κατηγορίας».

Προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό και ένα σημαντικά πιο μεγάλο χώρο αποσκευών (351 λίτρα). Ταυτόχρονα σε διαστάσεις είναι αρκετά περιορισμένο. Το νέο Polo ταιριάζει στους ανθρώπους των οποίων οι ανάγκες μεγαλώνουν συνεχώς, ενώ ταυτόχρονα εκμεταλλεύεται άριστα τον διαθέσιμο χώρο.

Ανάλογα με τις επιθυμίες του αγοραστή, κάθε Polo φέρει πλούσιο εξοπλισμό. Νέα στοιχεία είναι οι full LED προβολείς, τα LED φώτα ημέρας, το σύστημα κλιματισμού «Air Care Climatronic», συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων υγρασίας, ήλιου, αλλά και αλλεργίας, η ασύρματη φόρτιση των smartphones και μία από τις μεγαλύτερες πανοραμικές οροφές της κατηγορίας.

Επιπλέον, είναι διαθέσιμη η ανάρτηση «Sport Select» με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Μέσω των διάφορων εξοπλιστικών εκδόσεων, χρωμάτων, εσωτερικών, ζαντών και ειδικών πακέτων εξοπλισμού, το νέο Polo μπορεί να εξατομικευθεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Μηχανολογικά, το νέο Polo διαθέτει:

Κινητήρες βενζίνης

• 1.0 MPI με 75 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

• 1.0 TSI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων/DSG 7 σχέσεων.

• 1.0 TSI με 115 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων/DSG 7 σχέσεων.

• 1.5 TSI με 150 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων/DSG 7 σχέσεων.

• 2.0 TSI με 200 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων/DSG 7 σχέσεων.

Κινητήρες Diesel

• 1.6 TDI με 80 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

• 1.6 TDI με 95 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων/DSG 7 σχέσεων.

Κινητήρας φυσικού αερίου

• 1.0 TGI με 90 PS, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Στους δρόμους της Γερμανίας αντιληφθήκαμε αμέσως την εξαιρετική ποιότητα κύλισης του νέου μοντέλου. Η ηχομόνωση και οι μαλακές αναρτήσεις κάνουν το νέο Polo ικανό να ταξιδέψει άνετα για πολλά χιλιόμετρα. Δοκιμάζοντας την έκδοση με τον 1.0 TSI 95 PS, που είναι και από τις πρώτες επιλογές του Ελληνα καταναλωτή, νιώσαμε αρκετά ευχάριστα λόγω της γραμμικής συμπεριφοράς και τη χαμηλή μέση κατανάλωση (4,5 λτ./100 χλμ.).

Επίσης, χαμηλή κατανάλωση έχει και ο 1.6 TDI, αρκεί να μη φτάνει το πεντάλ του γκαζιού συχνά στη... μοκέτα. Στην τελευταία περίπτωση έχεις αρκετή ροπή (250 Nm) για να κινηθείς σβέλτα τόσο μέσα στην πόλη όσο και εκτός.

Το νέο Polo 6ης γενιάς θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2017, με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης και αρκετά προσιτή τιμή.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ