Νέα στρατηγική προσέγγισης των παιχνιδιών στα Public

Νέα στρατηγική προσέγγισης των παιχνιδιών στα Public

54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μία νέα στρατηγική προσέγγισης της αγοράς παιδικού παιχνιδιού παρουσίασε χθες η εταιρεία καταστημάτων Public. Η εταιρεία, με την επιστημονική ομάδα της Gordon Hellas, επιχειρεί να αλλάξει τον τρόπο επιλογής και αξιολόγησης των παιδικών παιχνιδιών.

Προς την κατεύθυνση αυτή, παρουσίασε μια διαδικτυακή εφαρμογή αναζήτησης περίπου 14.000 παιχνιδιών που κατηγοριοποιήθηκαν από τους συνεργάτες της και τους εξειδικευμένους επιστήμονες του οργανισμού Gordon Hellas με βάση τη θεωρία των πολλαπλών ευφυϊών του δρα Χάουαρντ Γκάρντερ. Ειδικότερα τα παίγνια της εταιρείας κατηγοριοποιούνται με βάση τη θεωρία των «πολλαπλών ευφυϊών» του καθηγητή Χάουαρντ Γκάρντερ. Ο τελευταίος είναι σύμβουλος σε θέματα εκπαίδευσης του αμερικανικού υπουργείου Παιδείας και η θεωρία του στηρίζεται στο ότι κάθε άτομο διαθέτει οκτώ ανεξάρτητους και στενά συνδεδεμένους τύπους ευφυΐας – την περιβαλλοντική, τη διαπροσωπική, τη λεκτική/γλωσσική, τη μουσική, τη χωρική/οπτική, τη μαθηματική/λογική, την ενδοπροσωπική και τη σωματική. Στη βάση αυτή έχουν κατηγοριοποιηθεί τα 14.000 από ένα σύνολο περίπου 100.000 παιχνιδιών που διαθέτει η αλυσίδα. Ο αριθμός των παιχνιδιών στη συνέχεια αναμένεται να διευρυνθεί και στόχος της αλυσίδας Public με την κίνηση αυτή, είναι να πλασαριστεί στην αγορά ως η αλυσίδα που προωθεί το ποιοτικό παιχνίδι.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή