ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε νέα καταστήματα επενδύει η «Κωτσόβολος»

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

Η «Κωτσόβολος» συνεχίζει τις επενδύσεις σε νέα καταστήματα και ανακαινίσεις υφισταμένων, καθώς για τέταρτη συνεχή χρονιά η εταιρεία καταγράφει κέρδη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Με πτώση 1,4% έκλεισε το επτάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2017, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, η αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, μετά τη μικρή αλλά σταθερή ανάκαμψη που είχε καταγράψει την τριετία 2013-2016. Τούτο, ωστόσο, δεν εμποδίζει την «Κωτσόβολος» να συνεχίζει τις επενδύσεις σε νέα καταστήματα και ανακαινίσεις υφισταμένων, καθώς για τέταρτη συνεχή χρονιά η εταιρεία καταγράφει κέρδη.

Η νέα προσθήκη στο δίκτυο της «Κωτσόβολος» είναι το κατάστημα που θα λειτουργεί από σήμερα στη συμβολή των οδών Τσαμαδού και Φίλωνος, στο κέντρο του Πειραιά. Πρόκειται για πενταώροφο κτίριο, το οποίο, μάλιστα, για αρκετά χρόνια παρέμενε κλειστό, καθώς στεγαζόταν εκεί κατάστημα της εταιρείας ειδών ένδυσης Sprider που πτώχευσε. Πρόκειται για το δεύτερο κατάστημα της «Κωτσόβολος» στον Πειραιά και το 95ο της αλυσίδας. Σε περίπου 10 ημέρες αναμένεται, εξάλλου, να ξεκινήσει να λειτουργεί το 96ο κατάστημα της εταιρείας, το οποίο θα βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο River West, επί της λεωφόρου Κηφισού.

Στο νέο κατάστημα του Πειραιά παρέχονται μεταξύ άλλων οι ακόλουθες υπηρεσίες για τους πελάτες:

• Εννέα ταμεία express στα οποία οι καταναλωτές πληρώνουν μόνο μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και ολοκληρώνουν εκεί τη συναλλαγή του χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία. Η υπηρεσία των ταμείων express υπάρχει ήδη σε 40 καταστήματα και ο σχεδιασμός προβλέπει την ανάπτυξη συνολικά 150 σημείων εξυπηρέτησης τους επόμενους μήνες.

• Service corner «Support 360» με στόχο να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στο σημείο επισκευές προϊόντων. Τέλος, στο service corner μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά. Σήμερα λειτουργούν στο δίκτυο της εταιρείας συνολικά 13 σημεία Fix&Go με στόχο να γίνουν σύντομα 20.

Σε ό,τι αφορά την πορεία της αγοράς μέχρι το τέλος του έτους, ο κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, εκτίμησε ότι το επόμενο διάστημα θα είναι ελαφρώς ανοδική, με συνέπεια το 2017 να κλείσει στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2016.

Ερωτηθείς για τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές υποστήριξε τα εξής: «Το δίλημμα είναι πλαστό. Κανείς δεν είναι παρανοϊκός να ανοίξει Κυριακή εάν χάνει τζίρο. Σε κάποιες περιοχές που επιτρέπεται να ανοίξουμε, δεν ανοίγουμε. Εκεί που μας συμφέρει, ανοίγουμε. Ας αφήσουμε να λειτουργήσει το μέτρο για να αποδειχθεί εάν είναι θετικό ή αρνητικό». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η λειτουργία του καταστήματος που βρίσκεται στο Εμπορικό Πάρκο όλες τις Κυριακές από Μάιο έως Οκτώβριο προσθέτει τον τζίρο μιας επιπλέον ημέρας.

Αρκετά επιφυλακτικός εμφανίστηκε ο κ. Αθανασόπουλος ως προς τον θεσμό της Black Friday, της πραγματοποίησης μεγάλων προσφορών την Παρασκευή που έπεται της ημέρας των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ (φέτος η Black Friday είναι η 24η Νοεμβρίου). «Είναι η Μαύρη Παρασκευή του λιανεμπορίου. Ερχεται ο τζίρος πιο νωρίς και χάνεται τις επόμενες εβδομάδες. Στην Ελλάδα, άλλωστε, έχουμε μονίμως προσφορές. Εμείς κάνουμε 450 φορές όλο τον χρόνο», υποστήριξε. Τόνισε, πάντως, ότι αν και πέρυσι η «Κωτσόβολος» δεν διαφήμισε τη συμμετοχή της στον θεσμό, «έσπασαν τα ταμεία» της από τις αυξημένες πωλήσεις.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ