H Praktiker Hellas συμμετέχει στην Παγκόσμια Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

H Praktiker Hellas συμμετέχει στην Παγκόσμια Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

2' 19" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H Praktiker Hellas, το Νo.1 Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, συμμετέχει θεσμικά για μια ακόμη χρονιά στην Παγκόσμια Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που πραγματοποιείται την εβδομάδα 2-7 Οκτωβρίου 2017, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Η εταιρία, έχοντας πάντα στο επίκεντρο την ουσιαστική και ποιοτική εξυπηρέτηση των χιλιάδων πελατών που εξυπηρετεί καθημερινά, επενδύει σταθερά στη συνεχή αναβάθμισή της, μέσα από έρευνες, εκπαίδευση και ποικίλες πρωτοβουλίες, τόσο αυτόνομα όσο και ως μέλος του ΕΙΕΠ, από το οποίο αποκομίζει πλούσια γνώση από best practices και όλες τις τάσεις γύρω από την εξυπηρέτηση, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, 02-07/10, η εταιρία μας καλεί όλους να ζήσουμε την εμπειρία Praktiker και να γιορτάσουμε μαζί με δημιουργικά σεμινάρια, επιδείξεις, δωρεάν μεταφορά & ειδικές τιμές σε τεχνικές υπηρεσίες, διαγωνισμούς και πολλές προσφορές και εκπλήξεις.

Παράλληλα, οργανώνει για τους εργαζομένους της μια σειρά από δράσεις & εσωτερικό διαγωνισμό ανάδειξης των κορυφαίων καταστημάτων της στην εξυπηρέτηση με στόχο να αισθανθούν ακόμη πιο υπερήφανοι ως μέλη μιας δυναμικής ομάδας που συνεχώς εξελίσσεται. Ενώ, στο κλείσιμο της εβδομάδας οι εργαζόμενοι θα υποδεχθούν τους δικούς τους ανθρώπους στους χώρους εργασίας τους, σε μια αποκλειστική διαδραστική γιορτή, με δώρα και εκπλήξεις για όλους, που ονομάζεται Family Day.

Τέλος, η εταιρία, για πρώτη φορά, περιλαμβάνει και τους προμηθευτές στους εορτασμούς, οργανώνοντας τελετή βράβευσης για τους κορυφαίους της συνεργάτες στην εξυπηρέτηση.

Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για τη συνεχή αναβάθμιση της εξυπηρέτησης, η Praktiker Hellas:

  • Αφουγκράζεται καθημερινά τις ανάγκες των πελατών της, μέσα από συνεχείς έρευνες, παρουσιάζοντας παράλληλα σταθερή εξέλιξη στους δείκτες ικανοποίησης πελατών
  • Αυξάνει συνεχώς τις ώρες εκπαίδευσής των εργαζομένων της
  • Έχει δημιουργήσει στα καταστήματά της μια Εξειδικευμένη Ομάδα Εξυπηρέτησης, έτοιμη να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη του σύγχρονου πελάτη
  • Διοργανώνει βιωματικά σεμινάρια μέσω της αποκλειστικής και εξειδικευμένης πλατφόρμας Praktiker Academy (ακαδημία talent management & training), για τη δημιουργία εμπειριών που καλλιεργούν το ενδιαφέρον και ενισχύουν την ικανότητα κάθε εργαζόμενου για παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης προς τους πελάτες
  • Καλλιεργεί ένα ευχάριστο και θετικό εργασιακό κλίμα που βασίζεται στην καθημερινή και ουσιαστική εσωτερική επικοινωνία, αυξάνοντας με σταθερούς ρυθμούς την ικανοποίηση των εργαζομένων από την εργασία τους
  • Αναπτύσσει τη σχέση της με τους προμηθευτές της, εκπαιδεύοντας παράλληλα σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και τους εκπροσώπους merchandiser.

Ο κ. Γιάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων & Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: «Η συμμετοχή της Praktiker Hellas στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ένα καταξιωμένο θεσμό στην Ελλάδα και διεθνώς, είναι μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσης της εταιρίας για την παροχή σταθερής και ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών μας σε όλη την Ελλάδα. Ο συνδυασμός θεωρητικής γνώσης και βιωματικής εμπειρίας για τη διαρκή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού μας, θα αποτελέσει τον άξονα βάσει του οποίου οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης της Praktiker θα συνεχίσουν να παρουσιάζουν βελτίωση, κάνοντας χαρούμενους όλο και περισσότερους πελάτες, καθημερινά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή