Η ΙΚΕΑ στρέφεται στη διαδικτυακή πώληση των προϊόντων της

Η ΙΚΕΑ στρέφεται στη διαδικτυακή πώληση των προϊόντων της

2' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε ριζική αλλαγή της στρατηγικής της προχωρεί η εταιρεία οικιακού εξοπλισμού και εσωτερικής διακόσμησης ΙΚΕΑ, η οποία αποφάσισε να προχωρήσει σε δοκιμή πώλησης των προϊόντων της σε μεγάλες  ιστοσελίδες  ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οπως επισήμανε στους Financial Times ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, πρόκειται για τη μεγαλύτερη αλλαγή που έχει υιοθετήσει η ΙΚΕΑ στα 74 χρόνια λειτουργίας της όσον αφορά την πολιτική πώλησης των προϊόντων της. Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Ιnter Ikea, Τόρμπγιορν Λεφ, στους Financial Times, η στροφή της ΙΚΕΑ προς τις διαδικτυακές πωλήσεις έρχεται σε μια περίοδο που καταγράφεται πτώση των λιανικών πωλήσεων στα καταστήματα που διατηρεί η εταιρεία εκτός αστικών κέντρων. Ο ίδιος εκτιμά πως ο νέος τρόπος πώλησης των προϊόντων θα εξωθήσει την εταιρεία στη δημιουργία ενός νέου είδους καταστημάτων στα κέντρα των πόλεων, ενώ θα της δώσει το έναυσμα να παρουσιάσει ιδέες που σχετίζονται με την ψηφιακή τεχνολογία.

Ο Τόρμπγιορν Λεφ δήλωσε στους FT ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη εξέλιξη ως προς τον τρόπο που οι πελάτες θα αλληλεπιδρούν με την εταιρεία. Η δοκιμή για την πώληση των προϊόντων της μέσω μεγάλων ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου θα πραγματοποιηθεί το επόμενο έτος, ενώ έντονη είναι η φημολογία ότι τα προϊόντα θα διατεθούν στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon, Alibaba, παρότι ο κ. Λεφ δεν επιβεβαίωσε την εν λόγω πληροφορία, σύμφωνα με τους FT.

Ωστόσο, μια τέτοια εξέλιξη σηματοδοτεί για πρώτη φορά την πώληση των προϊόντων ΙΚΕΑ μέσω της διαμεσολάβησης ενός άλλου διαδικτυακού εμπόρου.

Ο ίδιος προσέθεσε ότι η εταιρεία θέλει να μάθει και να γνωρίσει τι σημαίνει να πωλούνται τα προϊόντα της μέσω μιας άλλης εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου, επισημαίνοντας ότι η ΙΚΕΑ θέλει να ανακαλύψει με ποιον τρόπο θα μπορούσε να διατηρήσει την ταυτότητά της.

Σημειώνεται ότι η πρώτη προσπάθεια για την ενσωμάτωση των προϊόντων της στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω της αλλαγής της στρατηγικής της, πραγματοποιείται με καθυστέρηση. Ο κ. Λεφ προσβλέπει σε αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας, δίνοντας τη δυνατότητα στο πελάτες της από όλες τις χώρες να έχουν πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα της.

Οι πωλήσεις της Ikea Inter διαμορφώθηκαν στα 38,3 δισ. ευρώ την περίοδο μέχρι τον Αύγουστο, σημειώνοντας αύξηση κατά 5% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ το προηγούμενο έτος το σύνολο των λιανικών πωλήσεων της εταιρείας αυξήθηκε κατά 8%. Η εταιρεία πρόσφατα εξέφρασε την επιθυμία της να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στη Νότια Αμερική και στη νοτιοανατολική Ασία, με στόχο να εδραιώσει τη θέση της στην παγκόσμια αγορά ειδών διακόσμησης και οικιακού εξοπλισμού.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή