O διαβόητος Αμερικανός μαφιόζος Αλ Καπόνε εξέρχεται του ομοσπονδιακού δικαστηρίου του Σικάγο, μαζί με τον δικηγόρο του Μάικλ Άχερν, κατά τη διάρκεια της δίκης του για φοροδιαφυγή, το 1931. Η δίκη αυτή θα σημάνει το τέλος της εγκληματικής δραστηριότητας του διάσημου μαφιόζου, ο οποίος θα καταδικαστεί και θα παραμείνει στη φυλακή μέχρι το 1939, όταν και θα αποφυλακιστεί λόγω προβλημάτων υγείας. (AP Photo)
Ο σπουδαίος Έλληνας μαέστρος και συνθέτης Δημήτρης Μητρόπουλος κατά τη διάρκεια πρόβας με τη φιλαρμονική της Νέας Υόρκης, το 1955. O Μητρόπουλος υπήρξε διευθυντής της φιλαρμονικής από το 1951 μέχρι το 1957. (AP Photo)
Οι υλικές καταστροφές του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, οι επιτάξεις λεωφορείων από τις γερμανικές κατοχικές δυνάμεις και η επίταξη των ταξί από τους απελευθερωτές Συμμάχους έχουν ενισχύσει σημαντικά την εφευρετικότητα των κατοίκων της «Αιώνιας Πόλης», οι οποίοι δημιουργούν τα δικά τους αυτοσχέδια μέσα μαζικής μεταφοράς στην πρώτη φάση της μεταπολεμικής περιόδου, το 1945. Oι ανάγκες των πολιτών της Ρώμης για μεταφορά κατέκλυσαν τους δρόμους της ιταλικής πρωτεύουσας με παράξενες και πρωτότυπες εφευρέσεις, οι οποίες δημιουργήθηκαν με τα επιμέρους μέρη διαφόρων διαφορετικών οχημάτων. (AP Photo)
Κρατώντας αναμένους πυρσούς, χιλιάδες Καθολικοί πιστοί προσέρχονται στην πλατεία του Αγίου Πέτρου, περιμένοντας τον Πάπα Ιωάννη ΚΓ' να τους μεταδώσει την ευλογία του, το 1962. (AP Photo/Girolamo Di Majo)