Taste the Fashion, γαστρονομία και μόδα υπηρετούν τη φιλανθρωπία

Taste the Fashion, γαστρονομία και μόδα υπηρετούν τη φιλανθρωπία

2' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το λέει σοφά ο Μπιλ Γκέιτς: για να μπορέσεις να δράσεις αποτελεσματικά σε φιλανθρωπικό επίπεδο, χρειάζεται η ίδια μεθοδικότητα και προσήλωση που είναι απαραίτητες για να στήσεις μια καινούργια εταιρεία. Ιδιαίτερα σε μια χώρα που δοκιμάζεται τόσο όσο η δική μας, η προσέγγιση πρέπει να γίνει με επαγγελματισμό και πρωτότυπη αντιμετώπιση. Με αυτό το σκεπτικό κατά νου, δύο νέες δραστήριες Ελληνίδες, η Χαρά Χρυσικοπούλου-Καίσαρη και η Μαριάννα Σμπώκου, ελεύθεροι επαγγελματίες στον χώρο της επικοινωνίας και της διοργάνωσης εκδηλώσεων, κατάφεραν να δημιουργήσουν από το 2012 μία από τις πιο επιτυχημένες φιλανθρωπικές εκδηλώσεις στη χώρα μας, που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση.

Το Taste the Fashion, του οποίου η φετινή διοργάνωση φιλοξενήθηκε προχθές στο «Χίλτον», βάζει την υψηλή ραπτική και τη γαστρονομία να υπηρετήσουν από κοινού τον στόχο της συγκέντρωσης πόρων για μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που επιτελούν κοινωνικό έργο. Καταξιωμένοι σχεδιαστές και σεφ συνυπάρχουν αρμονικά, γεύση και μόδα συνδυάζονται, κάνοντας αυτό το γεγονός εντελώς ξεχωριστό για τα ελληνικά δεδομένα. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά θετικό: μέσα στην τελευταία πενταετία, τουλάχιστον 130.000 ευρώ έχουν διατεθεί στο «Χαμόγελο του Παιδιού», στον Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Καρκίνο, ΕΛΠΙΔΑ, στην ΕΛΕΠΑΠ και την ΕΛΙΖΑ. Εφέτος η οργάνωση, στην οποία θα διατεθεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων, είναι το «Μαζί για το παιδί», τα εκπαιδευτικά προγράμματα του οποίου αφορούν τουλάχιστον 5.000 παιδιά.

Το «Taste the Fashion» πλησιάζει περισσότερο την αμερικανική εκδοχή της «λαμπερής» φιλανθρωπίας, που είναι πολύ πιο ελκυστική στους νέους ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν. Πράγματι, προχθές το βράδυ, δεν παρευρέθηκαν μόνον εκπρόσωποι γνωστών αθηναϊκών οικογενειών που έχουν διακριθεί για τη φιλανθρωπική τους δράση, αλλά οι νεότερες γενιές που συνεχίζουν αυτήν την οικογενειακή παράδοση. Στο γεύμα μετά μόδας παρακάθισαν περίπου 370 άτομα και το συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε ανήλθε περίπου στα 30.000 ευρώ. Οι σεφ που δημιούργησαν το μενού ήταν ο Χριστόφορος Πέσκιας (τρομερό το ταρτάρ σολομού που έφτιαξε ως πρώτο πιάτο) με τον Κώστα Αθανασίου του «Χίλτον» (το Βlack Angus φιλέτο στις δόξες του) και τον Στέλιο Παρλιάρο που έκλεψε την παράσταση με το επιδόρπιό του. Οι τρεις σχεδιαστές που καταχειροκροτήθηκαν ήταν ο Δημήτρης Πέτρου, ο Στέλιος Κουδουνάρης και ο Σωτήρης Γεωργίου.

Η επιλογή να είναι αποκλειστικά Ελληνες οι συμμετέχοντες σεφ και σχεδιαστές στη φετινή εκδήλωση του Taste the Fashion ήταν στρατηγική. Παρά τις αντίξοες συνθήκες που δεν ωφελούν τη δημιουργικότητα, την επιχειρηματικότητα και τους πειραματισμούς, οι έξι αυτοί επαγγελματίες έχουν κινηθεί με τρόπο υποδειγματικό. Με το ίδιο πάθος για προσφορά και φροντίδα εργάζονται και οι επιτελείς τού «Μαζί για το παιδί», που ευχαρίστησαν τις διοργανώτριες για τη μεγάλη τους βοήθεια, μέσα από τα λόγια της Αλεξάνδρας Μαρτίνου.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή