Τέλος στο χάρτινο εισιτήριο

Τέλος στο χάρτινο εισιτήριο

1' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Θα ήταν ντροπή να μπαίναμε στο 2018 και να μην είχαμε ηλεκτρονικό εισιτήριο», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης, τη στιγμή που οι ουρές στα εκδοτήρια των σταθμών παραμένουν, ενισχυμένες μάλιστα. Προχωρώντας στην παραπάνω διαπίστωση, ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε την παράταση ισχύος των καρτών απεριορίστων διαδρομών του Οκτωβρίου λόγω του χάους που επικρατεί στα εκδοτήρια των μέσων σταθερής τροχιάς.

Οι κάτοχοι μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών του Οκτωβρίου θα μπορούν να κυκλοφορούν με τις αστικές συγκοινωνίες, με την παλιά κάρτα, έως τις 15 Νοεμβρίου, ενώ από τις 6 Νοεμβρίου θα διατίθενται και μεμονωμένα ηλεκτρονικά εισιτήρια στα εκδοτικά μηχανήματα. Μέχρι τις 15 Νοεμβρίου όσοι επιβάτες έχουν στην κατοχή τους χάρτινα εισιτήρια θα μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν. Στη συνέχεια, θα πρέπει να επιβιβάζονται μόνο με ηλεκτρονικά εισιτήρια. Ο ΟΑΣΑ είχε αιτηθεί την παράταση ισχύος των καρτών έως τις 10 Νοεμβρίου, προκειμένου να καταφέρει να αντεπεξέλθει στον όγκο των αιτήσεων που έχει λάβει για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών. Ο αρμόδιος υπουργός αποφάσισε την επιμήκυνση της παράτασης έως τις 15/11.

«Ολα τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα λυθούν εντός του Νοεμβρίου», τόνισε ο κ. Σπίρτζης, ενώ απέφυγε να δώσει συγκεκριμένη ημερομηνία κατά την οποία θα κλείσουν οι μπάρες. Σημειώνεται ότι οι κλειστές μπάρες διασφαλίζουν στο ηλεκτρονικό σύστημα την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής. Μετά την κατάργηση του χάρτινου εισιτηρίου, από τις 6 Νοεμβρίου, οπότε σταματά η έκδοσή του, θα παραμείνουν σε ορισμένους σταθμούς ανοικτές μπάρες για τη διευκόλυνση των επιβατών, όπως επισημάνθηκε από τους αρμοδίους. Ωστόσο, παραμένει άγνωστο για πόσο διάστημα θα υπάρχει εναλλακτική δίοδος (ανοικτές μπάρες) προς τις αποβάθρες μετά την πλήρη λειτουργία του συστήματος. Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 152.000 προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες και άλλες 12.000 έχουν αποσταλεί ταχυδρομικώς στους κατόχους τους.

Ο υπουργός Υποδομών, μάλιστα, άφησε σαφείς αιχμές κατά της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για την καθυστέρηση στην εφαρμογή του συστήματος, καθώς και για την πληθώρα πληροφοριών που απαιτούνται. Αξίζει βεβαίως να σημειωθεί ότι οι πληροφορίες από την Αρχή θέλουν τον ΟΑΣΑ να επιδεικνύει σημαντικές καθυστερήσεις στην απόκριση των αιτημάτων της, ενώ η Αρχή ήταν αυτή που οδήγησε στη μείωση των πληροφοριών που ζητάει ο οργανισμός για την έκδοση των καρτών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή