ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ανοίγει μέτωπα παντού ο Χρ. Σπίρτζης

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΣΙΜΗ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Συνεχίζεται η κόντρα μεταξύ υπουργείου Υποδομών και όλων των εμπλεκομένων στις προωθούμενες αλλαγές φορέων, με μοναδική εξαίρεση τους συνδικαλιστές των αυτοκινητιστών ταξί.

Το υπουργείο Υποδομών επέρριψε ευθύνες σε τρίτους για το χάος που εξακολουθεί να επικρατεί κατά την έκδοση μηνιαίων ηλεκτρονικών καρτών. Βάλλοντας κατά της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η ηγεσία του υπουργείου δήλωνε ότι δεν παρέχεται η δυνατότητα έκδοσης της κάρτας μέσω Διαδικτύου λόγω απαγόρευσης από την Αρχή. Η Αρχή το διέψευσε. Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, σήμερα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση στα γραφεία της Αρχής.

Στο έτερο ανοικτό μέτωπο του υπουργείου Υποδομών, ο κ. Μαυραγάννης ανακοίνωσε χθες ότι προτίθεται να απαγορεύσει την ασφάλιση Ι.Χ. ή ταξί σε περίπτωση που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ. Σημειώνεται ότι η –όχι πρωτότυπη– ιδέα αποτελεί την απάντηση του υπουργείου Υποδομών στο «δώρο» που προσφέρει μέσω του νομοσχεδίου για την παράταση υποχρέωσης αντικατάστασης του στόλου των ταξί. Επί της ουσίας του νομοσχεδίου, χθες πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις μεταξύ Χρ. Σπίρτζη και των επικεφαλής των Beat και Uber.

Παρότι και οι δύο επικεφαλής δήλωσαν ότι οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν σε καλό κλίμα, ο κ. Σπίρτζης εμφανίστηκε αρκετά επιθετικός τονίζοντας ότι δεν έλαβε τις απαντήσεις που ζήτησε. «Νομίζω ότι κατάλαβε ότι είμαστε μία εταιρεία που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα και φορολογούμαστε πλήρως», δήλωσε ο Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής της Beat, υπενθυμίζοντας μέσω ανακοίνωσης ότι: «Η Beat έχει καταβάλει 5 εκατ. ευρώ σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα. Εχει ελληνικό ΑΦΜ, υπάγεται στη ΦΑΕ Αθηνών, καταβάλλει όλους τους νόμιμους φόρους και εισφορές, σεβόμενη πλήρως την ελληνική φορολογική και εργασιακή νομοθεσία. Εχει φέρει στην Ελλάδα επενδύσεις 8 εκατ. ευρώ. Εχει ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα –20 εκατ. ευρώ– για τα επόμενα 2 χρόνια, εάν φυσικά το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο της το επιτρέψει». 

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ