ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Kαινοτόμες ιδέες, ψηφιακές υπηρεσίες, high-end τεχνολογίες, υψηλή αισθητική, αλλά και ενδιαφέρον για την αειφορία και τις αυθεντικές εμπειρίες κάνουν τη διαφορά στην ξενοδοχειακή βιομηχανία και οι επαγγελματίες παρακολουθούν με ενδιαφέρον τις εξελίξεις.

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΙΚΗ ΤΡΥΦΩΝΑ

Ο νέος ορισμός της πολυτέλειας

«Έξυπνα» δωμάτια, «καθαρές» τεχνολογίες, ανέσεις που προσαρμόζονται στον πελάτη. 

Η ανάγκη να προσφέρουν τα ξενοδοχεία μια ξεχωριστή εμπειρία διαμονής στους πελάτες τους έχει ανεβάσει τον πήχη στην προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών ξενοδοχειακού εξοπλισμού, σε ό,τι αφορά τόσο την ποιότητα όσο και την καινοτομία, ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις που διαμορφώνονται στη φιλοξενία και στην εστίαση. Η εποχή που το mini bar θεωρούνταν πολυτέλεια έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Τον λόγο έχει πια το «έξυπνο» ξενοδοχειακό δωμάτιο, εξοπλισμένο με υψηλής τεχνολογίας συστήματα ψυχαγωγίας, κλιματισμού, ασφάλειας και εξοικονόμησης ενέργειας. Από τα κρεβάτια μαζικής παραγωγής έχουμε περάσει στα εξειδικευμένα συστήματα ύπνου (υποαλλεργικά και αεριζόμενα στρώματα, από φυσικά υλικά, κ.λπ.), με τη δυνατότητα ακόμα και ατομικής επιλογής μαξιλαριού μέσα από μια μεγάλη προσφερόμενη γκάμα. Τον θερμοσίφωνα έχουν διαδεχτεί υψηλής τεχνολογίας κεντρικά συστήματα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης και κλιματισμού, με έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας και στην προστασία του περιβάλλοντος, ενώ οι μπουφέδες «διεθνούς κουζίνας» έχουν δώσει πια τη θέση τους στα εξατομικευμένα και ειδικά (π.χ. για αλλεργικούς) μενού, στα θεματικά εστιατόρια, στις τοπικές νοστιμιές και στην υγιεινή διατροφή.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες εξελίξεις στον χώρο της αρχιτεκτονικής και της διακόσμησης πρώτα αποτυπώνονται στον ξενοδοχειακό σχεδιασμό και έπειτα διαχέονται στην ευρεία κατανάλωση. «Κάθε καινοτομία που ενσωματώνεται σε ένα ξενοδοχείο έχει ως τελικό αποτέλεσμα την ενδυνάμωση του brand της μονάδας», υποστήριξε μεταξύ άλλων ο Ιωάννης Μαντάς, διευθυντής Εταιρικών Λύσεων της LG Electronics Hellas, κατά την ομιλία του στο 16ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ, που πραγματοποιήθηκε στις αρχές της περασμένης εβδομάδας. Δίνοντας το στίγμα των τάσεων του ξενοδοχειακού εξοπλισμού, τόνισε ότι, σε ό,τι αφορά τη διασκέδαση και τον κλιματισμό, πρέπει να δίνεται προτεραιότητα στην αξιοποίηση του διαθέσιμου προϋπολογισμού για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης, στη μείωση του κόστους κατανάλωσης ενέργειας, στις παραμετροποιημένες λύσεις για τις ξεχωριστές ανάγκες κάθε καταλύματος και στις φιλικές προς το περιβάλλον εφαρμογές.

Οι βασικότερες τάσεις στον ξενοδοχειακό εξοπλισμό συνοψίζονται σε τέσσερις κατηγορίες:

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ: Απαραίτητη προϋπόθεση στην επιλογή προμηθειών και εξοπλισμού ενός ξενοδοχείου είναι η διασφάλιση της προσωπικής υγείας και ασφάλειας του πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση, η εικόνα του ξενοδοχείου μπορεί να δεχτεί σοβαρό πλήγμα. Εκτός από την προσεκτική και συστηματική καθαριότητα όλων ανεξαιρέτως των χώρων του ξενοδοχείου, σημασία έχει η σωστή επιλογή υλικών και συσκευών, τόσο εντός του δωματίου και των κοινόχρηστων χώρων όσο και στα επισιτιστικά τμήματα (εστιατόρια, μπαρ, καφετέριες). Άλλωστε οι πιστοποιήσεις ασφάλειας και υγιεινής αποτελούν πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου.

ΑΕΙΦΟΡΙΑ: Η διεθνής τάση για μείωση των εκπομπών αερίων επιβάλλει στα ξενοδοχεία την εφαρμογή αειφόρων πρακτικών, γεγονός που αντικατοπτρίζεται και σε όλο το φάσμα των προϊόντων ξενοδοχειακού εξοπλισμού. Το 2017 έχει οριστεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού έτος Αειφορίας στον Τουρισμό, καταδεικνύοντας με σαφήνεια τις προτεραιότητες που πρέπει να θέσει η βιομηχανία της φιλοξενίας.
Όπως τόνισε στο 16ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ η Aurora Dawn Reinke, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Astrapto, εταιρείας παροχής υπηρεσιών αειφορίας και εταιρικής υπευθυνότητας στον τουριστικό κλάδο, σημείο αφετηρίας για όλους τους ξενοδόχους είναι η εκπαίδευση του προσωπικού τους. Δική τους ευθύνη είναι επίσης η διερεύνηση των λύσεων που προσφέρει η αγορά, ενώ σημαντικό εργαλείο στα χέρια τους μπορούν να αποτελέσουν οι εκπαιδευτικές δράσεις και συνέργειες που αναπτύσσουν οι περιβαλλοντικές οργανώσεις.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ: Το μέλλον των καταλυμάτων είναι το «έξυπνο ξενοδοχείο». Τα ξενοδοχειακά δωμάτια, οι κρατήσεις, η κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών εντός του καταλύματος θα χαρακτηρίζονται από τεχνολογικές καινοτομίες, γεγονός που τελικά θα κάνει τη διαμονή του επισκέπτη πιο άνετη. Έτσι, τα Integrated Room Automation Systems (IRAS) έχουν ως αποτέλεσμα τόσο την εξοικονόμηση ενέργειας όσο και την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση των λειτουργιών του δωματίου. Τα συστήματα μαγειρέματος και ψύξης τροφίμων που προσφέρουν εξοικονόμηση ενέργειας, εργατοωρών και περιορισμό της σπατάλης τροφίμων, τα «έξυπνα» συστήματα κρατήσεων (που παρέχουν σειρά δεδομένων αξιοποιήσιμων για στατιστικές αναλύσεις) και τα προϊόντα θερμοπροστασίας, αδιαβροχοποίσης και καθαρισμού, που σχεδιάζονται βάσει νανοτεχνολογίας (όπως της NanoPhos, nanophos.com), είναι μερικά ακόμη παραδείγματα του τι μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της φιλοξενίας.

ΥΨΗΛΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ: Κάθε εποχή έχει τη δική της αισθητική και τα ξενοδοχεία οφείλουν να την ενσωματώνουν άμεσα, καθώς αυτή αποτελεί καθοριστικό στοιχείο της «προσωπικότητάς» τους. Οι πελάτες ενστικτωδώς συνδέουν το ντιζάιν με την αντίληψή τους για το τι πραγματικά είναι ένα ξενοδοχείο, αν τους ταιριάζει και αν εκφράζει τον τρόπο ζωής τους. Ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός αξιώσεων δεν αποτελεί πλέον αποκλειστικό χαρακτηριστικό των boutique ξενοδοχείων. Είτε πρόκειται για μια υπερπολυτελή μονάδα είτε για μια μικρομεσαία, οι ταξιδιώτες περιμένουν να αισθάνονται ωραία σε αυτήν όταν την επιλέγουν για τη διαμονή τους. Επιπλέον, το concept της υψηλής αισθητικής, εκτός από τους χώρους, τα έπιπλα και τη διακόσμηση ενός ξενοδοχείου, επεκτείνεται και σε ό,τι υπάρχει μέσα σε αυτό – από τις πετσέτες και τα σεντόνια μέχρι τα φλιτζάνια του καφέ και τα προϊόντα περιποίησης στο μπάνιο.


ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΓΩΝΑ ΛΑΨΑΤΗ

Κάποιος έπρεπε να τα σκεφτεί ...

Τα ετήσια βραβεία Radical Innovations 2017 αναδεικνύουν προοδευτικούς αρχιτεκτονικούς σχεδιασμούς και απευθύνονται σε ανήσυχους ταξιδιώτες. Οι φιναλίστ παρουσίασαν ζωντανά τα concept τους στις 10 Οκτωβρίου στη Νέα Υόρκη, μπροστά σε ανθρώπους της τουριστικής βιομηχανίας και επενδυτές, και στη συνέχεια ανακοινώθηκαν οι φετινοί νικητές.

LIVING THE TILL
Αρχιτεκτονικό γραφείο EΟA, ΗΠΑ

Το «Living the Till» είναι το τέλειο αντίδοτο απέναντι στους ρυθμούς της πόλης. Επιτρέπει τη διαμονή σε απομακρυσμένες περιοχές και το concept του προήλθε από το φυτό Tillandsia, που αναπτύσσεται πάνω σε δέντρα. Οι σκηνές-δωμάτια μπορούν να συναρμολογηθούν με απλά εργαλεία, χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον. Προσφέρουν όσα και ένα πολυτελές κάμπινγκ και η εμπειρία διαμονής μπορεί να είναι όσο κοινωνική ή απομονωμένη επιθυμεί ο καθένας – σίγουρα πάντως ξεχωριστή. «Αυτό το έργο ήταν ίσως το πιο γαλήνιο από όλες τις συμμετοχές. Η ιδέα του ξεχωριστού αυτού resort απέσπασε το 1ο βραβείο.
(www.eoagroup.com)

PLAY DESIGN HOTEL 
Κίνα



Το ξενοδοχείο λειτουργεί σαν μια «κοινωνική πλατφόρμα», που στόχο έχει να ενώσει τη βιομηχανία του τουρισμού με αυτήν του εμπορίου. Δεν είναι ένα πολυτελές κατάλυμα – αλλά έτσι κι αλλιώς δεν ήταν αυτός ο σκοπός του. Όλα τα αντικείμενα που το εξοπλίζουν έχουν επιλεγεί από κατασκευαστές, σχεδιαστές και εμπόρους της ντόπιας αγοράς, για να προβληθεί η δουλειά τους στους επισκέπτες που επιλέγουν να μείνουν στα πέντε δωμάτιά του. Αντίστοιχα, καλλιτέχνες, φοιτητές και άλλοι διοργανώνουν στους χώρους του workshops ή παρουσιάζουν εκθέσεις.
(playdesignhotel.com)

HYPERLOOP HOTEL Brandan Siebrecht
ΗΠΑ



Ο Siebrecht επιλέχθηκε ως Φοιτητής του 2017. Το έργο του Hyperloop Hotel είναι ένα πρωτοποριακό concept που χρησιμοποιεί Hyperloop τεχνολογία, δηλαδή ένα σύστημα σωλήνων μέσα στο οποίο μπορεί να ταξιδεύει κανείς με τη βέλτιστη ταχύτητα και επιτάχυνση, γι’ αυτό έχει τη δύναμη να αλλάξει όχι μόνο τον τρόπο που ταξιδεύουμε, αλλά και τον τρόπο που ζούμε. Οι επισκέπτες του Hyperloop Hotel θα μπορούν να ταξιδεύουν σε διάφορα μέρη χωρίς να βγουν από τη σουίτα-σωλήνα. Κάθε «δωμάτιο» θα μπορεί να προσαρμόζεται στις ατομικές ανάγκες του καθενός και έχει τέσσερις λειτουργίες: ύπνο, μπάνιο, καθιστικό και ευελιξία (π.χ. business), ώστε να απευθύνεται τόσο στον επαγγελματία όσο και στον τουρίστα που αναζητά ταξιδιωτικές εμπειρίες.

EERO KOIVISTO
Αρχιτέκτων

Στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης ξενοδοχειακού εξοπλισμού Sleep (21-27/11) του Λονδίνου, ο Σουηδός αρχιτέκτων θα είναι ένας από τους κεντρικούς ομιλητές. Του ζητήσαμε να μας μιλήσει για την αξία της αρχιτεκτονικής και του ντιζάιν στην ξενοδοχειακή διαμονή και αν μπορεί να αποτελέσει εμπειρία για τους επισκέπτες.
«Όλα τα εξαιρετικά ξενοδοχεία –και λέγοντας “εξαιρετικά”, εννοούμε ξενοδοχεία που σου δημιουργούν μια ιδιαίτερη αίσθηση όταν μπαίνεις σε αυτά– σχεδιάστηκαν είτε από σπουδαίους αρχιτέκτονες είτε από ιδιοκτήτες με άποψη και έντονο ενδιαφέρον για την αρχιτεκτονική και το ντιζάιν. Τέτοια παραδείγματα βλέπουμε πολλά σε παλιά μεγάλα ξενοδοχεία και ακόμα περισσότερα σε “σύγχρονα”, όπως το Parco dei Principi (φωτογραφία), που σχεδίασε ο Ιταλός αρχιτέκτων Gio Ponti. Η κίνηση μέσα σε έναν ιδιαίτερα προσεγμένο χώρο είναι κάτι που επηρεάζει περισσότερο ή λιγότερο όλους μας, παρότι δεν το συνειδητοποιούμε τη στιγμή που συμβαίνει. Ο καλός σχεδιασμός –αν και δεν είναι όλες οι ιδέες σπουδαίες– δίνει προσωπικότητα σε έναν καλό χώρο. Για να δημιουργήσει κανείς μια συγκεκριμένη ατμόσφαιρα, πρέπει πραγματικά να μπει μέσα στο project και να κάνει πολύ στοχευμένες ενέργειες. Φυσικά, αυτό απαιτεί χρόνο και σκέψη. Και αφορά όλους όσοι εμπλέκονται σε αυτό. Κατά τη γνώμη μας, δεν υπάρχουν συντομεύσεις γύρω από αυτό το γεγονός. Ντιζάιν και αρχιτεκτονική είναι πολύ σημαντικά για όποιον θέλει να φτιάξει ένα επιτυχημένο ξενοδοχείο».
claessonkoivistorune.se


ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΓΩΝΑ ΛΑΨΑΤΗ

Τίποτα δεν πάει χαμένο

ΤΑΣΗ: 1 Hotel Brooklyn Bridge
ΗΠΑ

Για την αλυσίδα ξενοδοχείων Starwood η έμπνευση από τη φύση δεν είναι κάτι καινούργιο. «Όσοι γυρίζουν τον κόσμο νοιάζονται γι’ αυτόν» είναι το μότο της και η «πράσινη διαβίωση» είναι η κεντρική ιδέα πίσω από κάθε σχεδιασμό καταλύματός της. Στο 1 Hotel Brooklyn Bridge η παγκόσμια ανάγκη για αειφόρες πρακτικές βρίσκει εφαρμογή σε όλα τα επίπεδα και είναι ο λόγος που τόσο σύντομα όλος ο κόσμος της τουριστικής βιομηχανίας το ξεχώρισε και το αναδεικνύει ως παράδειγμα βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης που σέβεται το περιβάλλον και την τοπική κοινωνία – χαρίζοντάς του πολλές διακρίσεις. «Ό,τι υλικό μοιάζει ή προέρχεται από τις ακτές του East River ταιριάζει σε αυτό το ξενοδοχείο» ήταν το concept για την υλοποίησή του.


Στο λόμπι υπάρχουν διάφοροι χώροι όπου μπορεί κανείς να περάσει τη μέρα του: καθιστικά, τραπεζαρία, πάγκοι εργασίας κ.λπ.

Αδρά φυσικά υλικά αλλά και κατασκευαστικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν στη γέφυρα του Μπρούκλιν υιοθετήθηκαν για να απεικονίσουν τη φυσιογνωμία της περιοχής.


Η εσωτερική σκάλα με την εγκατάσταση από πέτρες του καλλιτέχνη από το Μπρούκλιν Rachel Mica Weiss.
 

Παράδειγμα, η εντυπωσιακή εσωτερική σκάλα με τις χαλύβδινες ράβδους, τα σύρματα αλλά και τα βράχια-εγκατάσταση του εικαστικού Rachel Mica Weiss, που μοιάζει να κατρακυλούν από τα σκαλιά στο λόμπι σαν να τα είχε βγάλει το νερό στις όχθες του ποταμού.
1hotels.com
 

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΓΩΝΑ ΛΑΨΑΤΗ

Και τα ρομπότ έχουν ψυχή

Henn na Hotel
Ιαπωνία


Τα εκκεντρικά «πλάσματα» του Henn Na Hotel επί της υποδοχής

Kαι ενώ αρκετά ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να διαφημίζουν τις «ρομποτικές υπηρεσίες» τους, είτε με μπάτλερ είτε στο room service, οι Ιάπωνες πήγαν ένα βήμα παραπέρα και έφτιαξαν ένα ξενοδοχείο που λειτουργεί μόνο με ρομπότ. Στα ιαπωνικά «Henn» σημαίνει «να αλλάζουμε» και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση των εμπνευστών του για εξέλιξη. Εδώ λοιπόν θα δει κανείς ό,τι πιο σύγχρονο έχουν να προτείνουν οι σύγχρονες τεχνολογίες: στη ρεσεψιόν σάς υποδέχονται πολύγλωσσα ρομπότ που θα σας βοηθήσουν να κάνετε check in ή check out.


Ο ρομποτικός βραχίονας θα παραλάβει τις αποσκευές σας και θα τις προωθήσει στο δωμάτιό σας.

Στην γκαρνταρόμπα ο ρομποτικός βραχίονας θα παραλάβει τις αποσκευές σας. Ο concierge-ρομπότ θα σας ενημερώσει για τις ώρες του πρωινού και θα απαντήσει σε «απλές» ερωτήσεις, ενώ τέλος οι πόρτες των δωματίων ανοίγουν με το σκανάρισμα του προσώπου σας – γλιτώνετε και τα κλειδιά. Οι σχεδιαστές του project αναφέρουν ότι ο τρόπος λειτουργίας του μπορεί να δείχνει μηχανικός και απρόσωπος, οι στιγμές όμως με τα ρομπότ είναι διασκεδαστικές και «κρύβουν» μια ζεστασιά που με κάποιον τρόπο τις κάνει ανθρώπινες.
h-n-h.jp


ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΓΩΝΑ ΛΑΨΑΤΗ

Τι έχουμε να δούμε

Τάσεις, εμπειρίες, υλικά επηρεάζουν την εμπορικότητα των καταλυμάτων. Οι εκθέσεις ξενοδοχειακού εξοπλισμού δίνουν την ευκαιρία στους επαγγελματίες να δείξουν τη δυναμική τους.

Ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός (από την κατασκευή έως το μπαρ) έχει πλέον άμεση διασύνδεση με την εμπορική αποτελεσματικότητα του καταλύματος, ενώ επηρεάζεται σημαντικά από τις νέες τεχνολογίες αλλά και από τις σύγχρονες τάσεις. Ο σχεδιασμός, για παράδειγμα, έχει περισσότερες απαιτήσεις από ό,τι παλαιότερα. Το καλό ντιζάιν στη δημιουργία ή στην ανακαίνιση μιας τουριστικής μονάδας δεν σχετίζεται αποκλειστικά με την αισθητική ή το καλό γούστο, αλλά επηρεάζει άμεσα την πορεία των πωλήσεων. Οι ξενοδόχοι, στοχεύοντας σε περισσότερες εσωτερικές πωλήσεις, δημιουργούν εντυπωσιακούς χώρους που θα γεννήσουν στον ταξιδιώτη την επιθυμία να μείνει μέσα σε αυτούς και να τους αξιοποιήσει, όπως για παράδειγμα ευφάνταστα γκουρμέ εστιατόρια. Με την εξέλιξη όμως της τεχνολογίας και τις υψηλές απαιτήσεις των ταξιδιωτών, η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών γίνεται επίσης απαραίτητη, καθορίζοντας μάλιστα το επίπεδο του καταλύματος. Τέλος, η στροφή των κοινωνιών προς την αειφορία έκανε την ξενοδοχειακή βιομηχανία όχι μόνο να προσαρμοστεί προτείνοντας νέα υλικά, αλλά και σε αρκετές περιπτώσεις να αποτελέσει πρότυπο.


 Ένα από τα περίπτερα του περσινού 100% Hotel Show.
 

100% Hotel Show

Καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον ολοκληρωμένες εμπειρίες, με τα review websites να πρωτοστατούν στην έρευνά τους, δεν αυξάνονται μόνο τα ερεθίσματα, αλλά και οι απαιτήσεις σε παροχές υπηρεσιών. Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, το 100% Hotel Show  (για 6η χρονιά) βοηθά τους ξενοδόχους να αναβαθμίσουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους, αλλά και να ενημερωθούν.
 Οι θεματικές που θα παρουσιαστούν είναι:

Architecture & Development: Στην αρχιτεκτονική παρατηρείται η μεγαλύτερη εξειδίκευση στην ξενοδοχειακή ανάπτυξη, με τους αρχιτέκτονες να εμπλέκονται από τον σχεδιασμό έως την εταιρική ταυτότητα.

Build & Renovation: Η ανάδειξη καινοτόμων υλικών είναι από τα πιο βασικά στοιχεία του κλάδου της κατασκευής. Επιπλέον αυξάνει το ενδιαφέρον για φιλικά προς το περιβάλλον, αλλά και ανακυκλώσιμα υλικά. Εξίσου σημαντική είναι και η υιοθέτηση βιοκλιματικών αξιών.

Interior & Exterior Design: Η υψηλή αισθητική βοηθά μια ξενοδοχειακή μονάδα να διακριθεί στον ανταγωνισμό, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Οι εκθέτες του τομέα επιλέγονται με ποιοτικά κριτήρια.

 Services: Με την ξενοδοχειακή αγορά να είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, εξειδικευμένες υπηρεσίες αφορούν πλέον και τον ξενοδόχο. Το 100% Hotel Show, τόσο με το digital section όσο και με τα εξειδικευμένα workshops που διοργανώνει, ενημερώνει για ό,τι νέο συμβαίνει στον χώρο.

Operation & equipment: Στον εξοπλισμό, εκτός από τις τεχνολογικές εξελίξεις, πολύ σημαντικό είναι και το κριτήριο της αισθητικής, όπως και η ευαισθητοποίηση σε θέματα αειφόρου ανάπτυξης, που φαίνεται ότι καθορίζουν την απόφαση του αγοραστή.

Επιπλέον, δημιουργήθηκαν τρία νέα ειδικά τμήματα: Το Digital Square, μια open space περιοχή με εταιρείες διαδικτυακών πωλήσεων και το internet marketing. Το Design Lab Hub, μια περιοχή με ιδιαίτερο σχεδιασμό από το αρχιτεκτονικό γραφείο του Ποτηρόπουλου, στην οποία θα αναδειχθούν πρόσωπα και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ελληνικό ξενοδοχειακό design. Tέλος, καθώς η γαστρονομία παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία του ταξιδιώτη όσο και στην κερδοφορία των καταλυμάτων, το Gastronomy Village, σε συνεργασία με μερικές από τις καλύτερες εταιρείες του κλάδου, θα παρουσιάσει προτάσεις για το πρωινό, το μπαρ, τα καφέ κ.λπ.
Μια έκθεση τέτοιου βεληνεκούς δεν μπορεί παρά να είναι αποτέλεσμα συνεργειών. Η διοργανώτρια εταιρεία Demand σε συνεργασία με την εταιρεία τουριστικής και ξενοδοχειακής στρατηγικής Morantis διαμόρφωσαν τη δυναμική της έκθεσης. Πολύτιμη επίσης η παρουσία της ομάδας του Archisearch στο κομμάτι Hotel Design Awards. 
 


 Άποψη του εκθεσιακού χώρου της  Hotelia 2016.
 

33η Hotelia

Η σημαντική έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού διοργανώνεται παράλληλα με την έκθεση τουρισμού Philoxenia. Στο πλαίσιο της Hotelia οι επαγγελματίες ενημερώνονται, ενώ υπάρχουν και παράλληλες δράσεις, συνέδρια και workshops.
Oι τομείς που θα παρουσιαστούν είναι:

Κατασκευή και ανακαίνιση: Έπιπλα, ιδέες διαμόρφωσης για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους διακόσμησης, λευκά είδη, υφάσματα, χαλιά, φωτισμός, συστήματα για τη σκίαση και αυτοματισμοί, δομικά υλικά, διακοσμητικά, δάπεδα, κουφώματα, είδη υγιεινής, μπάνιου, πισίνες, spa, ηλεκτρολογικό υλικό, συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας, φωτοβολταϊκά, κλιματισμός-εξαερισμός, ψύξη-θέρμανση.

Coffee & Drinks: Εξοπλισμός, αλλά και ροφήματα, καφέδες, τσάι, σιρόπια, χυμοί, νερό, μπίρα, αναψυκτικά.

Clean & Maintain: Με είδη και εξοπλισμό υγιεινής και καθαρισμού.

Technologies: Web Marketing-Digital Technology, Booking Engines, Hotel marketing & management, Social Media & Apps, Web Development & Design, Συστήματα Ήχου & Εικόνας, Tηλεπικοινωνίες-Τηλεφωνικά κέντρα, Χρηματοκιβώτια, Ηλεκτρονικές Κλειδαριές, Ασύρματη Παραγγελιοληψία, POS.


H εγκατάσταση των Nomen Architects με θέμα τον σχεδιασμό ενός lobby θα παρουσιάζεται στο Dpoint Spaces.

Στη θεματική ενότητα DPOINT SPACES αναγνωρισμένοι αρχιτέκτονες θα παρουσιάσουν χώρους που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για ξενοδοχειακές μονάδες. Τα δύο αρχιτεκτονικά γραφεία που επιμελήθηκαν τις εγκαταστάσεις που θα δούμε φέτος είναι οι Aspasia Taka architects creative lab με το Spa concept και οι Nomen Architects με το Lobby concept.
Με την πρώτη εγκατάσταση δίνεται η δυνατότητα σε αρχιτέκτονες, επαγγελματίες του τουρισμού, διακοσμητές, θεραπευτές αλλά και τεχνικές εταιρείες να δουν νέες ιδέες που αφορούν στην κατασκευή και τη λειτουργία των χώρων αυτών. Παράλληλα, θα λειτουργεί workshop υπό την επιμέλεια της εταιρείας EF-ZIN «the art of living well».
Η δεύτερη δείχνει έναν νέο τρόπο προσέγγισης της αρχιτεκτονικής και της διακόσμησης των καταλυμάτων. Σήμα κατατεθέν το λόμπι ενός ξενοδοχείου, που δεν περιορίζεται πλέον μόνο στην υποδοχή των επισκεπτών, αλλά λειτουργεί και ως χώρος συγκέντρωσης και επικοινωνίας.
 
Xenia 2017


Η διοργάνωση-θεσμός της τουριστικής βιομηχανίας για πάνω από 40 χρόνια επιστρέφει, με την εταιρεία Forum να την αναλαμβάνει, η οποία στοχεύει στην ποιοτική πληροφόρηση. Η έκθεση αγκαλιάστηκε με ενδιαφέρον από όλους, με τη συμμετοχή σημαντικών επιχειρήσεων και τη στήριξη των θεσμικών φορέων του κλάδου. Η έκθεση καλύπτει όλο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που αφορούν στην κατασκευή, στην ανακαίνιση, στη διακόσμηση, στον εξοπλισμό και στην τροφοδοσία καταλυμάτων. Οι βασικές κατηγορίες είναι οι ακόλουθες: Κατασκευή-διακόσμηση-ενέργεια-αυτοματισμοί. Ξενοδοχειακός εξοπλισμός, μηχανήματα και εξοπλισμός κουζίνας. Food & Beverage, Digital technology.
Παράλληλες εκδηλώσεις θα υπάρχουν στους τομείς Digi Hotel και Build Hotel (σεμινάρια, συζητήσεις κ.λπ.). Τέλος, στο Smart Hotel θα παρουσιάζονται όλες οι high end λύσεις για τον σύγχρονο ταξιδιώτη - από τα highlights της Xenia.

INFO: To 100% Hotel Show θα πραγματοποιηθεί 17-20 Νοεμβρίου στο MEC Παιανίας στην Αθήνα, η Hotelia 10-12 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης και η Xenia 25, 26, 27 Νοεμβρίου 2017 στο Metropolitan Expo.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ